Perhe instituutio muutoksessa. Family News

AlisaIhmemaassa

Mihin on yhteydessä se, että perhe muuttuu, koska se näyttää kärsivän?

Sitä voi tulkita sillä, että vanhojen energioiden ihmiset kuolevat pois ja uusia tulokkaita sieluja syntyy uudelleen, joiden perhe käsitykset ovat täysin erilaisia, mitä olemme tottuneet pitämään. Lisättynä luonnon mullistuksina ja teknologialla, niin perheestä muotoutuu avian uusi tapa ajatella, mitä emme tunne.

Uudet vahvat arvot tulevat johtamaan perheitä eteenpäin ja voi olla että pehmeät arvot tulevat saamaan turpiin ja joutumaan muualle tekemään jotakin....

Tämä on vain kehitystä ja kaikki mitä tapahtuu on Luonnon tahto. Kehitys on, se ei ole hyvää eikä huonoa.

Lähestyy 13 planeetta ja me saamme uusia ominaisuuksia, mitä aikaisemmin emme omaneet. Sekin helpottaa integraatiota. Muuttuu ei vain perhe vaan kaikki.

Profetioista näemme, että tulee sotaa Venäjän ja Arabien välille. Arabit vyöryvät EU:hun. Usa tuhoutuu. Sota kestää kolmisen vuotta, mutta tulee rauha ja molemmat navat löytävät ratkaisuja.

Arabit ovat yksi vahvemmista roduista. He eivät ole väärässä eikä oikeassakaan, mutta mailman napa on kääntymässä ja on vaikeat antiikkiaikaiset suhteet selvittävä. Toivon vähemmän kipua.

Profetioissa kerrottiin, että New York tuhoutuu, Tokio ja Japani painuu veden alle ja Istanbulissa on sotaa ja tuhoa. Nämä kolme kaupunkia ovat Ravun kaupunkeja. Ja he kaikki tuhoutuvat. Se todistaa, että perhe on muutoksessa. Mitä perhe tulemaan pitää, sitä voimme arvailla.

Kivulla, jolla tuntuu olevan ulospääsemätöntä voimaa, on syynsä. Cacay ennustaa Atlantista, uuden tyyppistä elämää. Samalla 2016 lähestyy asteroid, mikä tuo paineita maahan, mikä näkyy konflikteina, samalla tavalla kuin vanhemmat tulee kotiin ja lapset jo vaistoavat sen ennakkoon.

Kirjastossa on muuten kirjaa, joka spekuloi aika rankalla tavalla tulevaa perhettä, tyyliin, että jalkaansa voi lainata äidille, jotta hän kävelisi nopeampaa kikkelinsä siksolle, ettei se kusisi housuun...tai jottain. Anteeksi vitsiä.

Menenkö naimisiin Ufon kanssa?

FamilyNews

Alisa Ihmemaassa

1

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahahaa

"Menenkö naimisiin Ufon kanssa? "

Luulen että se on parasta, sillä sun juttusi on niin ufoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe