Ajoin tänään ysitietä kuopioon.Laukaan Hovin risteyksessä kyseisen firman autoröyhkeästi eteen.Vieläpä stop merkin takaa.Kyseinen liikennemerkki tarkoittaa pakollista pysähtymistä.No seurasin kyseistä kusipäätä.Seuraava risteys Shellin kohdalla 60 nopeus rajoitus.Tää aivoton ajoi 80-90 km/h.Olis hyvä jos kyseiseen risteykseen tulis peltipoliisi.Jospa tää aivotonkin rauhoittuis.Oli valkoinen mersu
Maansiirto Suurosen kuski
10
233
Vastaukset
- OtanOsaa
Onko iskä ja äiskä mennyt saunaan kun pääsit koneelle?
- Karjuu
Täytyy ottaa osaa.Miten keksit vai neuvoiko homo kaverisi.Onko kesällä teidän häät.Seiskalehdestä toimittaja paikalle.Isäs ei kehtaa niihin bileisiin tulla.Se häpee sua
- Harhala
Kyllä liikennesäännöt jää huomiotta.Kuskilla oli löylykauha perseessä.Oli kahveella kippa näky vuan pakaroitten välistä.
- ddxfffgg
Kyllä löylykauha perseeseen tekee kummia
- Mopkuopivo
Kaks kyseisen firman punaista.Niissä ne vasta kuskit on.Ei sitten minkäänlaista järkee ole päässä.En tiedä mistä ovatkin löytäneet järjen JÄTTILÄISET
- Harkim
Unohtuuhan ne liikennesäännöt kun löylykauha on perseessä.Kyseisn firman autot ja niiden kuljettajat.Mistä pystymetsästä lienee.Olisko veikkaamalla saatu ajokortti
- hahahaaa
Mene sanomaan suoraan vai eikö löydy munaa kun täällä itket iso mies
- lkjjm
olko mimmonen homo puikoissa
- Tattimetsä
Katso peilistä, sieltä kurkistaa =)
- opelius
Olihan koulut käyty ja jos oli mikä oli se paras tunti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996