Hei,
Opel Corsa 1,3 d ja vm 2008. Vaimo ajoi 25 pakkasella ja pihaan kurvatessa totesi pakokaasun haisevan vahvasti. Oma nenäni sanoi sen olevan öljyä....
Pihalle jäi myös öljyä auton siirron jälkeen. Auto jäi pihalle parkkiin ja saa seistä rauhassa.
Kuulemma mikään valo ei palanut, eikä myöskään tehot pudonneet tai muuten oireillut...mutta haisi ja savutti alle.
Mitä luulette tapahtuneen?
Haluisi vain jotenkin saada vähän selvyyttä mahdollisista vaihtoehdoista!
Jore
pakkanen teki temput
8
1168
Vastaukset
- Tutulta_kuulostaa
Oletko vilkaissut öljytikusta, onko moottorissa öljyt tallella?
Joidenkin autojen moottorin kampikammion huohotusventtiiliin muodostuva ”kylmälima” saattaa jäätyä kovalla pakkasella niin että venttiili tukkeutuu ja kampikammioon muodostuva ylipaine pakottaa öljyn ulos mittatikun reiästä. Minulla näin pääsi käymään joskus 1990-luvulla Peugeot 405 SRi:ssä, mutta olen kuullut vastaavaa muistakin merkeistä ja malleista. - VarmaanYmmärsit
Mietippä hetki sanoja SAKSALAINEN ja TALVI.
- oleski
Mietippä hetki sanoja SAKSALAINEN ja TALVI.
Sotaaika on eri kuin nykyään,saksalaiset paleltui stalingradiin.
Nykyautot on huippua ainaki ooppelit. - OlikoHyvä
Heitän paremman: Sipilä ja suomesta loppuu työttömyys? Mietippä hetki.
- Pakkasukkeli
Huohotin jäätynyt.
- reviirit
Opel se aina yllättää! Jopa talvella?
- VoinHakeakin
Tarjoan sulle siitä paskasta euron?Myytkö?Tartten vaimoni opeliin siitä etupenkin kun lösähti jo 35th kilsan kohdalla....karmeita laitoksia...Tuun hakee pois jos asut naapurissa,muuten saat maksaa mulle poisnoudosta.
- MiettikääTätä
Yritän heittää paremman: Suomen talous alkaa nousemaan kikyn ja soten myötä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841