poikien pitkät kalsarit (alushousut)

spiderman14

Tosi kylmää meillä päin, oon Lahdesta 14v. kundi. Tällä viikolla oli pakko laittaa pitkät alushousut, bokserit on nyt kaapissa, onko muilla jätkillä jo pitkät??
Mulla on tälläset siniset kuviolliset, koko 160cm, tosi hyvät. Miten muilla on????

35

2693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • freeballerboy

      Mä käytän pakkasilla lumilautailu housuja jotka on tosi lämpimät ja silti näyttää hyvältä eli kehtaa käyttää. Eipä tarvi alle mitään vaikka on enemmänkin pakkasta.

      Farkuissa ei mitenkään tarkene ja inhoan pitkiä kalsareita joten lautailu housut on loistavat! Farkut vasta sit ku on plussaa.

    • myöntävä

      kyllä

    • kouluun.siitä.pojat

      Koitappa pitkät kalsarit, päälle kahet verkkarit, sitte toppahousut ja päälle vielä farkut. Jos et tarkene lähtä kouluun, niin sitten oot unohtanu laittaa paidan päällesi.

    • Kiusanteolle-loppu

      Kuka ilmoittaisi noista kahdesta kiusantekijöistä valvojille, jotta niiden IP koodit laitteisiin lukitukseen jolloin eivät pääsi enää koskaan tänne nettiin.

    • h899889h884xx4544

      Varmaan suurin osa pitää muttei kerro sitä täällä kun mukamas se olis noloa.

    • eiookylmä

      Ei oo ollu vaikka mittari paukutellu -31 pysäkille kävellessä ja ootellessa. Pitkät Kalervot on heikoille ;D

      • freeballerboy

        Sama juttu mulla. Lumilautailu housujen alle ei tarvii mitään vaikka ois enemmänki pakkasta. Sen verran paksu toppavuori. Inhoan kerrospukeutumista. Mieluummin paksut talvihousut.


    • boys13

      Oon 13v. poika, ja kyllä mä tykkään pitää pitkiä alkkareita. Laitoin jo joulukuun alussa pitkät kouluun. Ja nyt kun on noi pakkaset niin on myös aluspaita.

    • Juttelenmielelläni

      Oisko susta seuraa wapissa, snäpissä?

    • Kahdeksasluokkalainen

      Niin mikäs tämä ongelma nyt sitten oli? Hävettää pitää pitkiä kalsareita? Sinä voit kulkea -40 celsiusasteen pakkasessa kun muilla jäätyvät pallit. Päivittäin pitkät kalsarit jalassa, niin on vissiin muillakin.

    • urheilukerrasto

      Olen 15 kundi ja mulla joulun jälkeen joka päivä ollut pitkät alushousut. En pidä boksereita pitkien alla. Aika monella oon nähny että, niillä on bokserit pitkien alla. Mun mielestä ne ei tunnu hyvältä kun ne lahkeet nousee ylös ja ne menee pyllyyn.

    • poika13

      Hei!!!!! Miksi täällä joku häiriköi näitä viestejä???? Käytiin tänään ostamassa uudet pitkät alushousut, tosi hyvät. Sopivan tiukat farkkujen alla.

      • AmmattiRunkkaaja

        Luultavasti ollu kännissä en tiiä???....


    • 5978857597858979578

      Jahas kohta taas pitkien kalsarien kelit.

    • Matias13

      Tällä hetkellä vielä bokserit, mutta sitten kun on pakkasta niin mulla on aina pitkät alkkarit ollu joka talvi. Ja meinaan kyllä laittaa vielä aluspaidankin. Pitkät on ihan jees.

      • 67r67r67r67r

        Nii sieltä 70-luvulta asti?


    • ZAMKNIJ PIZDE

    • Järkevää

      Ei järkevää pukeutumista mikään voit. On hullua palella kylmässä kuin voi pukeutua lämpimästikin. On olemassa myös 3/4 pituuksia ja alkusyksyssä voi käyttää myös ns. pyöräilyhousuja

    • Järkevää

      Tuli äskeiseen pieni virhe. Pitää tietysti olla "Ei järkevää pukeutumista mikään voita".
      Pyöräilyhousut sopivan myös hyvin alkusyksyyn, koska ulottuvat polveen asti. Harvoin vielä sääret palelevat ellei ole suuria pakkaslukemia. Reidet ne pitävät lämpiminä.
      Kyllä minä käytän pitkisten alla myös alkkareita. Ne pitävät kalun paketissa.

    • jörgensseenit

      Kyllä sitä jörgensenit pitää alle heittää ku kylmä tulee:D ku -5 tulee ni kyllä ne alle heitän. eipä mitenkää noloo oo jos haluu pukeutuu lämpimästi. viime vuonnaki ajoin aina kouluun pyörällä ni eipä ois siinä viien kilsan matkalla paljo mitkää farkut tai collarit auttanu

    • freeballerboy

      En käytä ikinä pitkiä kalsareita koska ei mul oo sellasia. Pakkasella laskettelu housut joten ei tarvi alle mitään vaikka ois enemmänkin pakkasta. Huomattavasti mukavampi.

      • 888888888888888

        No ne sun päällihousut mahtaa olla aika limaset, kun tääl melkee joka palstalla selität fetishistäs.


    • 148041801428041280

      Joo kyllä nyt jo on tarvis. Muute jäätyy vehkeet.

    • 578578957895789578

      Ukot kirjottaa ny stringeistä mut totuus on täl hetkel pitkikset tarpeen!!

    • skaterdude

      Eipä oo pitkiä kalsareita.

    • 13pitkätkalsarit

      On pitkät kalsarit ja ainaki mun yhdellä kaverilla kans, no jotain kavereita on ilman niit ja kun mentiin uimahalliin sen huomasi ja olihan heillä kutistunut kikkeli hyvä et sitä edes näky vaikka ollaan 12-13v kundeja, kyllä näille millikikkeleille kans vittuiltiin.
      Meillä kalsaripojilla kaikilla yli 8-10cm ja ilman pitkiksiä poikien pilit 3-4cm velttona...
      Sulas poikien pilit saunassa ja mittailtiin kovia kaluja niin jokaisella olikin yli 10cm
      Tietysti joku haluaa tietää runkkailtiinko ja vastaan kyllä.

    • boitsu01

      juoksutrikoot on myös hyvä vaihtoehto, niit voi pitää ilman boksereita ja tuntuu tosi kivalta. ei tarvi välttisti ees laittaa housuja päälle, kun niitä voi käyttää ihan sellaisenaan - mä käytän verkkareiden korvikkeena esim. kauppaan mennes

    • joel14veee

      Joo mulla nyt jalassa poikien pitkät alushousut, Punaset black horset. Sama mulla en pidä boksereita pitkien alla. Tosi epämukavat, ne kiristää haaroista.

      • 0985342908

        Pitkät kalsarit käyttöön taas, Pojat!


    • Anonyymi

      Taas tuli kalsarikelit!

    • Anonyymi

      Kyllä käytän kylmällä, 5 ja siitä alempaa riippuu vähä kelistä.

    • Anonyymi

      Pakko käyttää pitkiä alushousuja ku lähemmäs 100v paritalo jossa on pelkästään puulämmitys ja väljät ikkunat. Mun huone on yläkerrassa joten varmaan tänne tuuleekin kovempaa, kun ei pensasaita toimi tuulensuojana yhtään. Oon 15v kundi.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ilmalämpöpumppu vois olla hyvä jos sille tilaa useita metrejä puhaltaa. Mutta tosimiehet käyttää pitkiksii :)


    • Anonyymi

      Itekki käytän talvisin, mut pidän boksereita samaan aikaan

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe