Koivun pahkasta kuksa?

Mulla ois tuossa pahka (kuivattu ja melkolailla kuorittu) oottelemassa työstämistä. Ongelmana on vaan etten tiedä mistä aloittaa ja sahailla sopiva pala. Vähän jo menin tosin kaivamaan tuota.. (puukolla ja poralla koska tällähetkellä ei muita työkaluja löydy)

http://aijaa.com/xoBXXC

Oon jo vähän hahmotellut mahdollista paikkaa (isompi piirros se oikea) mutta en hahmota palasta tarpeeksi hyvin tai tiedä kokoa. Muutama halkeama on tosin kans tuossa pohjassa mutta kuppiosaan yritin valita ainakin päällisin puolin ehjän näköisen palan. Kuvasta ei tieten voi kokonaisuutta kovin hyvin hahmottaa mutta niin

Näyttääkö tuo paikka ok:lta ja uskallanko mennä sahaamaan tuosta tuon irit? Kuppi saisi olla ihan reilun kokoinen
1233
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Anna mennä vaan. Jos odottelet, pahkasi halkeaa entistä enemmän.

Oikea kuksa tai pahkakuppi työstetään märkänä ja pahka itsessään antaa kupille muodon. Siinä vaan sisusta kaivetaan pois ja kuksa on valmis. Googlaa itse, en viitsi enempää aiheesta kirjoittaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

pls_halp kirjoitti:

Mulla ois tuossa pahka (kuivattu ja melkolailla kuorittu) oottelemassa työstämistä. Ongelmana on vaan etten tiedä mistä aloittaa ja sahailla sopiva pala. Vähän jo menin tosin kaivamaan tuota.. (puukolla ja poralla koska tällähetkellä ei muita työkaluja löydy)

http://aijaa.com/xoBXXC

Oon jo vähän hahmotellut mahdollista paikkaa (isompi piirros se oikea) mutta en hahmota palasta tarpeeksi hyvin tai tiedä kokoa. Muutama halkeama on tosin kans tuossa pohjassa mutta kuppiosaan yritin valita ainakin päällisin puolin ehjän näköisen palan. Kuvasta ei tieten voi kokonaisuutta kovin hyvin hahmottaa mutta niin

Näyttääkö tuo paikka ok:lta ja uskallanko mennä sahaamaan tuosta tuon irit? Kuppi saisi olla ihan reilun kokoinen

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu