Mulla ois tuossa pahka (kuivattu ja melkolailla kuorittu) oottelemassa työstämistä. Ongelmana on vaan etten tiedä mistä aloittaa ja sahailla sopiva pala. Vähän jo menin tosin kaivamaan tuota.. (puukolla ja poralla koska tällähetkellä ei muita työkaluja löydy)
http://aijaa.com/xoBXXC
Oon jo vähän hahmotellut mahdollista paikkaa (isompi piirros se oikea) mutta en hahmota palasta tarpeeksi hyvin tai tiedä kokoa. Muutama halkeama on tosin kans tuossa pohjassa mutta kuppiosaan yritin valita ainakin päällisin puolin ehjän näköisen palan. Kuvasta ei tieten voi kokonaisuutta kovin hyvin hahmottaa mutta niin
Näyttääkö tuo paikka ok:lta ja uskallanko mennä sahaamaan tuosta tuon irit? Kuppi saisi olla ihan reilun kokoinen
Koivun pahkasta kuksa?
pls_halp
1
105
Vastaukset
- jänkäaslak
Anna mennä vaan. Jos odottelet, pahkasi halkeaa entistä enemmän.
Oikea kuksa tai pahkakuppi työstetään märkänä ja pahka itsessään antaa kupille muodon. Siinä vaan sisusta kaivetaan pois ja kuksa on valmis. Googlaa itse, en viitsi enempää aiheesta kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984