Ymmärsinkö nyt edellisestä ketjusta niin että kauppaa ei purkaa mikäli kirjoitti nimen alle ja ovatko tuotteet mistään kotoisin? P.s nimet paperissa
Lämpölux ovet ja ikkunat
7
137
Vastaukset
- Voikyllä
14 pvä
- Eivoi
Peruuttamisoikeutta ei kuitenkaan ole tietyissä lain määrittelemissä tilanteissa, ellei toisin ole erikseen sovittu. Peruuttamisoikeutta ei ole esimerkiksi silloin, kun:
sopimus koskee tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi. - Pakkasukkoko
Ole yhteydessä kuluttajansuojaan. Onnistuu kyllä peruutus.
- Eivoi
En olisi niin varma??
Olisi hyvä tietää mitä kyseinen firma ilmoittaa asennustyönosuudeksi
per.tuote??
- joskushuijattu
Valitettavasti, myyvät tuotetta jonka itse voit hankkia halvemmalla ilman heidän kommisiotaan joka ei ole pieni :(
- tällästä
Työskentelin luxilla ja valittavan tosi nämä tarinat.
Hyvää on asennus jälki, aliurakkafirmoja itse maksaa listat, pellit, urtsut yms.
Ajatelkaa et jos asentajilla keikka 99km päässä ja jostain syystä ei pääse asentaa niin ei saa edes kilometrikorvausta kun on alle 100km. Asennusfirma saa 150e alv24 per ikkuna tai ovi sis kaikki materiaalit.
Myyjä Palkka esimerkki: 2500e kilometrejä 2000km/860e
2500-860e=1640e tämä sinun
brutto palkka verot maksetaan ja
mistä kertyy eläke eli jos vero niin lampaan jää
1312 860e km =2172e
Katos ei tarvii maksaa palkan sivukuluja kun kissat ja pvä rahat vähennetään...- Eivoi
Mistä näitä kusetettavia riittää?? Niin myyjiä kuin asiakkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1112264En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 451044
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461019- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6773- 46773