Tulpa? Onko kellään?

erästyttö16v

Jos et tiedä mikä se on niin googleta. Itse törmäsin aiheeseen muutama päivä sitten ja aloin eilen luomaan omaa tulpaa. Onko tällä palstalla hosteja? Kiinnostaisi tietää.

16

181

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlexDeLarge

      Ajatus on mielenkiintone mutta ajatus siitä, että sä tietoisesti altistat ittellesi skitsofrenian on melko vitun kuumottava. Also, mulla ei riitä keskittyminen kymmenien ja kymmenien tuntien kuvitteluun.

      Minkälaista tulpaa sä oot luomassa? Kai edes super kawaii animetyty? :)

      • Anonyymi

        herranjumala ite oon tekemäs semmosta vähä ujoo kawaii pehmoleluja huppareita *blush* animetyttöä :3


    • Minulla on tulpa.

      • erästyttö16v

        Kiva :) minkälainen?


      • erästyttö16v kirjoitti:

        Kiva :) minkälainen?

        Kissan ja ihmisen välimuoto. Iloinen ja energinen tyyppi.


      • erästyttö16v
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Kissan ja ihmisen välimuoto. Iloinen ja energinen tyyppi.

        Kiva :)


    • Neiti01

      En olekaan ennen tuohon termiin törmännyt, mutta pikaisen tutkinnan jälkeen voin todeta, että onhan minulla Alistair seuranani.
      Hän on eräänlainen lohikäärme/susi, joka kykenee muuttumaan ihmiseksi uuden kuun aikaan. Joten pääasiassa Alis on pitkän käärmemäinen, valkeakarvainen selästä, ja vatsasta punamustasuomuinen, vaikkakaan ei mitenkään limainen. Raajat ja korvat hänellä ovat mustat, pitkät ja kapeat. Lisäksi hänellä on pitkät sahan teriä muistuttavat hampaat.
      Ihmisenä hän on tummanruskeatukkainen ja muutenkin hivenen tummahko, ja meistä poiketen hänen silmissään ei yksinkertaisesti ole mikään väriä, vain mustuaiset.

      Alistair on niin sanottu yön lapsi, eli hän näyttäytyy vain hyvin harvoin päivällä ja rakastaa kuuta. Liikkeissään hän on aina sulava, ja omaa metsästäjän hiljaisen askeleen. Persoonaltaan hän on aika epäileväinen, mutta oikealle tuulelle tultuaan hyvinkin humoristinen.
      Minkälainen sinulla on?

      • erästyttö16v

        Olen vasta luomassa tulpaa, mutta siis siitä tuli ihminen, noin nelikymppinen nainen. Luonteeltaan liian kiltti ja sekin on lievästi sanottu. Ulkonäkö on vielä epäselvä.


      • erästyttö16v
        erästyttö16v kirjoitti:

        Olen vasta luomassa tulpaa, mutta siis siitä tuli ihminen, noin nelikymppinen nainen. Luonteeltaan liian kiltti ja sekin on lievästi sanottu. Ulkonäkö on vielä epäselvä.

        *tulisi

        (kirjoitusvirheet)


    • Ykshenkilö

      Tulpa kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta ite en loisi sellasta.

    • tulpa123

      Tulppa on yksi mielenkiintoisimpia löytämiäni ilmiöitä. En omista tulpaa, enkä hankikaan. Kiinnostavuudestaan huolimatta koen sen riskialttiina terveelle mielelle.

    • jätkä_

      Kuulostaa ihan sairaalta.

      • Anonyymi

        se ettei suu kiinostra aihe eit tarttee tulla lyttämään toisten ajatuksia ja unelmia. Mee vaikka valittaa sille naapurin juopolle, se ainaki kuuntelee.


    • Anonyymi

      Nouskaahan välillä sen tietokoneen ääreltä ennen kuin jalkaan tulee veritulpa

    • Anonyymi

      Yhden tulpan olen luonut.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe