Tulpa? Onko kellään?

erästyttö16v

Jos et tiedä mikä se on niin googleta. Itse törmäsin aiheeseen muutama päivä sitten ja aloin eilen luomaan omaa tulpaa. Onko tällä palstalla hosteja? Kiinnostaisi tietää.

16

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlexDeLarge

Ajatus on mielenkiintone mutta ajatus siitä, että sä tietoisesti altistat ittellesi skitsofrenian on melko vitun kuumottava. Also, mulla ei riitä keskittyminen kymmenien ja kymmenien tuntien kuvitteluun.

Minkälaista tulpaa sä oot luomassa? Kai edes super kawaii animetyty? :)

• Anonyymi

herranjumala ite oon tekemäs semmosta vähä ujoo kawaii pehmoleluja huppareita *blush* animetyttöä :3

• Minulla on tulpa.

• erästyttö16v

Kiva :) minkälainen?

• erästyttö16v kirjoitti:

Kiva :) minkälainen?

Kissan ja ihmisen välimuoto. Iloinen ja energinen tyyppi.

• erästyttö16v
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Kissan ja ihmisen välimuoto. Iloinen ja energinen tyyppi.

Kiva :)

• Neiti01

En olekaan ennen tuohon termiin törmännyt, mutta pikaisen tutkinnan jälkeen voin todeta, että onhan minulla Alistair seuranani.
      Hän on eräänlainen lohikäärme/susi, joka kykenee muuttumaan ihmiseksi uuden kuun aikaan. Joten pääasiassa Alis on pitkän käärmemäinen, valkeakarvainen selästä, ja vatsasta punamustasuomuinen, vaikkakaan ei mitenkään limainen. Raajat ja korvat hänellä ovat mustat, pitkät ja kapeat. Lisäksi hänellä on pitkät sahan teriä muistuttavat hampaat.
      Ihmisenä hän on tummanruskeatukkainen ja muutenkin hivenen tummahko, ja meistä poiketen hänen silmissään ei yksinkertaisesti ole mikään väriä, vain mustuaiset.

Alistair on niin sanottu yön lapsi, eli hän näyttäytyy vain hyvin harvoin päivällä ja rakastaa kuuta. Liikkeissään hän on aina sulava, ja omaa metsästäjän hiljaisen askeleen. Persoonaltaan hän on aika epäileväinen, mutta oikealle tuulelle tultuaan hyvinkin humoristinen.
      Minkälainen sinulla on?

• erästyttö16v

Olen vasta luomassa tulpaa, mutta siis siitä tuli ihminen, noin nelikymppinen nainen. Luonteeltaan liian kiltti ja sekin on lievästi sanottu. Ulkonäkö on vielä epäselvä.

• erästyttö16v
        erästyttö16v kirjoitti:

Olen vasta luomassa tulpaa, mutta siis siitä tuli ihminen, noin nelikymppinen nainen. Luonteeltaan liian kiltti ja sekin on lievästi sanottu. Ulkonäkö on vielä epäselvä.

*tulisi

(kirjoitusvirheet)

• Ykshenkilö

Tulpa kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta ite en loisi sellasta.

• tulpa123

Tulppa on yksi mielenkiintoisimpia löytämiäni ilmiöitä. En omista tulpaa, enkä hankikaan. Kiinnostavuudestaan huolimatta koen sen riskialttiina terveelle mielelle.

• jätkä_

Kuulostaa ihan sairaalta.

• Anonyymi

se ettei suu kiinostra aihe eit tarttee tulla lyttämään toisten ajatuksia ja unelmia. Mee vaikka valittaa sille naapurin juopolle, se ainaki kuuntelee.

• Anonyymi

Nouskaahan välillä sen tietokoneen ääreltä ennen kuin jalkaan tulee veritulpa

• Anonyymi

Yhden tulpan olen luonut.

• Anonyymi

Klassikko

https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/610386768462410ab490bbb9fc47a994.jpg

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109