Olen ensiasunnon hankkija/asp-säästäjä ja saanut tarjouksen nordeasta sekä siihen on sisällytetty lainaturva plus, jossa maininta "tapaturmasta aiheutuvan pysyvän työkyvyttömyyden tai pysyvän haitan varalta". Olen miettinyt, että onko minun pakko ottaa tuo lainaturva vai voinko ottaa esim. tapahtuma/sairasvakuutuksen jonkin vakuutusyhtiön kautta. Vai onko parempi ottaa pankista tuo lainaturva ja sitten erikseen loput vakuutusyhtiöstä. Tosin tuo pankin kautta tuleva maksu on korkeampi kuin vakuutusyhtiön kautta otettu. Tuo lainaturva ei käsittääkseni korvaa kuin tapaturman eikä esimerkiksi kuolemantapausta.
Lainaturva
3
223
Vastaukset
- KysyPankista
Lainaturva saattaa olla ehtona sille, että yleensä saat haluamasi lainan.
Kysy pankista heidän kantaansa. Saat varmasti oikean vastauksen. Täältä saat vain arvauksia. - lhjnsowcjndocj
Mulle sanottiin suoraan 2002, että lainaa ei tule ellei ota lainaturvaa,
Vaan kysy miten nyt.
Älä ota lainaturvaa jos ei pakko. Lyhennä silläkin summalla lainaa, osta muka jotakin nordean sijoitusrahastoja, jotka voit ottaa käteisenä milloin tahansa. Tai osta pizzaa. - toinenpankki
Sano ettet ota lainaturvaa. Jos he sanovat ettet saa lainaa muuten, sano että menet kysymään toisesta pankista. Varmasti saat ilman lainaturvaa. Ihmeellistä pakkomyyntiä. Lainaturva pankin kautta on kallis, en ottaisi missään nimessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004