Olen ensiasunnon hankkija/asp-säästäjä ja saanut tarjouksen nordeasta sekä siihen on sisällytetty lainaturva plus, jossa maininta "tapaturmasta aiheutuvan pysyvän työkyvyttömyyden tai pysyvän haitan varalta". Olen miettinyt, että onko minun pakko ottaa tuo lainaturva vai voinko ottaa esim. tapahtuma/sairasvakuutuksen jonkin vakuutusyhtiön kautta. Vai onko parempi ottaa pankista tuo lainaturva ja sitten erikseen loput vakuutusyhtiöstä. Tosin tuo pankin kautta tuleva maksu on korkeampi kuin vakuutusyhtiön kautta otettu. Tuo lainaturva ei käsittääkseni korvaa kuin tapaturman eikä esimerkiksi kuolemantapausta.
Lainaturva
3
198
Vastaukset
- KysyPankista
Lainaturva saattaa olla ehtona sille, että yleensä saat haluamasi lainan.
Kysy pankista heidän kantaansa. Saat varmasti oikean vastauksen. Täältä saat vain arvauksia. - lhjnsowcjndocj
Mulle sanottiin suoraan 2002, että lainaa ei tule ellei ota lainaturvaa,
Vaan kysy miten nyt.
Älä ota lainaturvaa jos ei pakko. Lyhennä silläkin summalla lainaa, osta muka jotakin nordean sijoitusrahastoja, jotka voit ottaa käteisenä milloin tahansa. Tai osta pizzaa. - toinenpankki
Sano ettet ota lainaturvaa. Jos he sanovat ettet saa lainaa muuten, sano että menet kysymään toisesta pankista. Varmasti saat ilman lainaturvaa. Ihmeellistä pakkomyyntiä. Lainaturva pankin kautta on kallis, en ottaisi missään nimessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.313972Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2451466Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1781222Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ811004Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1291000Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978- 62949
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56775