Millainen on normaali mies?

utelias___

Olisi mielenkiintoista tietää.

10

110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EpänormaaliOnParas

En tykkää normaaleista miehistä:D Mitä ne on?

• Tässäonsenormimies

Minusta normaali mies on sellainen, joka tykkää siitä yhdestä tietystä naisesta. Antaa hänelle sen, mitä hänellä on. Omistautuu omalle rakkaalleen. On hänen tukenaan hädänkin hetkellä. Antaa kaikkensa, jotta suhde tulee onnistumaan.

• haaveissasivain

Se on sun unelmamies ei normaali mies.

• normaalimies.on

tylsän synonyymi.

• MietinEttä

Kenellä nyt on sitten valta määritellä se. Helposti kyllä menee siihen, että millaista miestä itse toivoisin itselleni, kun rupeaa miettimään. Normaalia kai on, ettei ole täydellinen.

• Poikamies...

• Lokerointia

Normaali.. Inhoan tuota lokerointia. Kuka määrittää normaaliuden?

No joo, Normi mies vihaa juoruilua ja inhoaa ottaa osaa sellaiseen, Ei ole kovin kiinnostunut puhelimessä lörpöttelystä. Haluaa mieluummin nähdä.
      Tykkää urheilusta, autoista, teknisistä laitteista, kodin viihde-elektroniikasta
      Vihaa naisten pitkällistä sepustusta ja hermoilee kun nainen itkee.

Siitä kuinka paljon tunteistaan puhuu ei määritellä nykyään enää normaali miestä. Nämä kasari ajalla tai sen jälkeen syntyneet miehet alkaa oleen aika vapautuneestikin tunteistaan ja jopa ongelmistaan avautuvia.

Miehet on yleensä rationaalisia ja suoraan aggressioon /puheeseen suuntaavi, vaikka haaveilijoitakin mahtuu mukaan.

Miehillä on useasti voimakas kilpailuvietti. Se on lähes kaikilla näyttäytynyt jotenkin vaikka olisivat ulos tai sitten sisäänpäinkääntyneitä. (esiintyy alueilla: naiset, urheilu, pelaaminen.. tms)

Miehillä on tarve olla miehekäs mies, mutta sisimmässään niillä on epävarmuuksia, pelkoja ja suruja ja toivomus että maailma hyväksyisi heissä nekin alueet.

Miehillä aggressiivisuus nostaa päätään helpommin kun naisilla vastaavasti kyyneleet virtailee.

Olen ollut yllättynyt monesta miehestä joka on sanonut ettei ole kovin sosiaalinen eikä jaksa liikaa jutella tai avautua asioistaan ovatkin sitten yhtäkkiä ihan selvänä ihan itsestään halunneet alkaa minulle avautumaan aremmista asioistaan. Olen sellaisesta aina tosi otettu, sillä koen sen aika suureksi kunnian, luottamuksen, arvostuksen ja turvallisuuden tunteen osoituksena minua kohtaan. Teen ilmeisesti jotain oikein kun saan epäsosiaalisen, sulkeutuneen ja muihin vaikeasti luottavankin luottamaan ja avautumaan aroista asioista.

Kyllä ne miehetkin sen siis osaa.

• normaali_mies_on

Pettävä huorapukki

• Minä olen normaali ja terve mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2439
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2248
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1270
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1078
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      103
      1042
    6. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      889
    7. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      196
      875
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      817
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      769
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      47
      730
    Aihe