iso tappelu Sam Sam baarissa

AinaSattuuJaTapahtuu

Terveiset sinne pakkasen puremaan Suomeen. Sam Sam baarissa tänään tappelu ruotsi vs Irlanti ryhmään liittyi myös thaikkuja lopputulos ladyboy iski korkokengällä irkkua päähän sen jälkeen kun hurri makasi verissään lattialla. Päätimme daamin kanssa poistua ennen kuin kytät tulivat, itse olisin halunnut nähdä lopun mutta daami halusi pois. Muualla Thaimaassa en moista ole nähnyt.
Nyt nus...nukkumaan. Öitä.

10

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eitoisteHuaan

      Sellainen on Hua Hin, baarit täynnä tappelevia ja huijaavia leidareita. Kaduilla lihavat, vanhat ukot taluttelevat pikkupoikia. Rannat sotkuiset ja hevosen ulosteita täynnä. Hinnat tuplat muuhun Thaimaahan verrattuna. Kannattaa pysyä kaukana.

      • kiitostotuudesta

        Siisti ja turvallinen Hua Hin????


      • Chang

        Huomaa kirjoituksesta ettet ole koskaan käynnyt Tallinnaa pitemällä, luuseri.


      • entäsChang
        Chang kirjoitti:

        Huomaa kirjoituksesta ettet ole koskaan käynnyt Tallinnaa pitemällä, luuseri.

        Saamsip haa thii Lomaillut Thaimaassa, kaikki turistirysät ja monissa muissakin kohteissa.


    • NohevaTimo

      Leidari ilmeisesti suoritti siviilipidätyksen, jotta poliisi saa oikean syyllisen Hiltoniin.

      Syyllinen joutuu myös maksamaan rikotut kalusteet.

      Vaan pisteet irkulle, kun ruaattaalaasta kurmuutti !

    • JaegerMarch
    • AinaSattuuJaTapahtuu

      Viime yönä kello kahden jälkeen kolme leidaria tappeli Soi Selekamilla kun olimme tallustelemassa kohti hotlaamme. Tukasta toisiaan vetivät ja kova huuto päällä. Kengät jälleen aseina. On se kovaa elämää.

      • KatoysLife

        Kun on jo ennen teini ikää aloittanut naishormoonien popsimisen niin tulee agressiiviseksi eritoten humalassa. Aivan samoin kuin nämä bodaajat. Ei niiden hormoonien ja testo sterioidin kanssa kannata leikkiä. Ladyboyt käyttäytyvät usein väkivaltaisesti. Monet heistä muuten tekevät itsemurhan tai sairastuvat vakavasti ennen 40 ikä vuotta.


    • Anonyymi

      Tuossa uuden "liittolaisemme", siis tonybetin ja foodoran, näkemykset maamme itsenäisyydestä ja kuinka sillä voi pyyhkäistä ...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe