Kauanko kestää

YxVaa

Kauankohan kestää, ennen kun kaikkien transujen ruunattu kunkku pistää uuden aloituksen kadehtimastaan naapurista?

55

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xyvaa

      En tiedä eikä kiinnosta.

    • vgkgkl

      Sääli, ettei eläkeläinen kyennyt kouluaikoinaan tuomaan itseään esiin ja joutuu kuusseiskana pätemään palstoilla kielipeleillään.

    • hyvähyvä

      Hyvin oli Transpalstaa siistitty lähemmäs oikeaa, vielä kun tämän juttu-aloituksen Suomi24 poistaa!

    • Jdjfjdjjd

      Toivottavasti älysivät antaa kunnon bannin.

      • blödbslöds

        Ei häntä nyt jotkut bannit pitele. Prepaid-liittymää kehiin.


    • MahtaaNäitäIdiootteja

      vituttaa, kun ei ole ketään jolle voisi naurettavasti vittuilla. Jos te edes osaisitte vittuilla, mutta kun se on aina saman jauhamista.

      ASIALLISEEN KESKUSTELUUN ÄLYNNE EI RIITÄ EKÄ SE RIITÄ EDES KUNNOLLISEEN VITTUILUUN. kYSYKÄÄ ISOMMILTA NEUVOA, ETTÄ MITEN VITTUILLAAN.

      • vrghghjhjvv

        Ei tuo sinunkaan valtauksesi osoita älyä.


      • TietääkseniEnOle

        tehnyt mitään kaivoslain mukaista valtausta.


      • PyydäPois

        Kuinka typerä ja yksinäinen pitää olla, että joutuu rukoilemaan itselleen vittuilua, että edes jotain sosiaalista kanssakäymistä olisi?
        Hetken kyllä erehdyin luulemaan sinua täydeksi nollaksi, mutta ethän sinä miesparka ole edes sitä!

        Mutta jos naapurit valittavat kaupungille, poliisi toteaa rikosilmoitukset aiheettomiksi, lääkärit eivät suostu leikkaamaan ja oikeusasiamieskin jättää hommansa hoitamatta, niin ymmärtäähän sen että siinä alkaa peruukki päätä kiristämään ja pieni vittuilu on vaan helpotus.


      • Vastakysymys

        kuinka tyhmä pitää olla, että ei pysty asialliseen aiheeseen liittyvään keskusteluun.? Vittuiluun pystyy jokainen vaikkakin se on täysin naurettavalla tasolla.

        Kertaakaan en ole täällä saanut aikaan asiallista keskustelua. Mutta se ei sinällään ole mitenkään ihmeellistä kun tietää kirjoittajien henkisen tason.


      • TehdäänTesti
        Vastakysymys kirjoitti:

        kuinka tyhmä pitää olla, että ei pysty asialliseen aiheeseen liittyvään keskusteluun.? Vittuiluun pystyy jokainen vaikkakin se on täysin naurettavalla tasolla.

        Kertaakaan en ole täällä saanut aikaan asiallista keskustelua. Mutta se ei sinällään ole mitenkään ihmeellistä kun tietää kirjoittajien henkisen tason.

        Sinun kanssasi kun on yrittänyt keskustella asiallisesti, niin olet aina hermostunut kun sinulle on esitetty hankalia kysymyksiä. Vaikka silloin kun kerroin sinulle että tapauksesi ei ole ihmisoikeusrikos. Kuulin olevani oppimaton ja asiasta tietämätön ja sinä kyllä tiedät mitä laki sanoo. Olit kuulemma jopa vielä varmistanut asian lakimieheltä.

        Vastaahan nys asiallisesti jos osaat. Kumpi meistä oli silloin oikeassa ja kumpi väärässä?


      • SamaJankutusJatkuu

        Tässä ei ole kysymys siitä, että onko kyseessä ihmioikeusrikos. Kyse on henkisestä kidutuksesta joka kuuluu samaan kuin ihmisoikeusrikos.

        Jos on vähänkään älykäs ihminen, niin korjaa toisen virheen. Aivan samoin kuin opettaja tekee koulussa. Täysin sadistinen ihminen menettelee toisin.

        Minua ei tippaakaan kiinnosta onko kyseessä ihmisoikeusrikos tai joku muu samaanlainkohtaan kuuluva rikos.

        Olen monta kertaa sanonut, että olen joutunut rikoslaissa mainitun henkisen kidutuksen uhriksi. Samaa voi tapahtua ihmisoikeusrikoksessa, mutta se kohdistuu vain isompaan kansanjoukkoon ja sodan aikana.


      • gtgtftgft

        "Sama jankutus jatkuu", poistakaa nyt tämä TAAS typerä juttuaihe ja säilyttäkää tämä Transpalsta siihen mihin se on alun perin suunniteltu. SUOMI24: HERÄTYS.


      • HyväKunMyönnät
        SamaJankutusJatkuu kirjoitti:

        Tässä ei ole kysymys siitä, että onko kyseessä ihmioikeusrikos. Kyse on henkisestä kidutuksesta joka kuuluu samaan kuin ihmisoikeusrikos.

        Jos on vähänkään älykäs ihminen, niin korjaa toisen virheen. Aivan samoin kuin opettaja tekee koulussa. Täysin sadistinen ihminen menettelee toisin.

        Minua ei tippaakaan kiinnosta onko kyseessä ihmisoikeusrikos tai joku muu samaanlainkohtaan kuuluva rikos.

        Olen monta kertaa sanonut, että olen joutunut rikoslaissa mainitun henkisen kidutuksen uhriksi. Samaa voi tapahtua ihmisoikeusrikoksessa, mutta se kohdistuu vain isompaan kansanjoukkoon ja sodan aikana.

        Koska korjasin virheesi olen "edes vähän älykäs", kuten itse sanoit.

        Sinä sen sijaan et ole esittänyt virheitä muiden kirjoituksissa, joten sinun älykkyytesi on nolla.


      • TranspalstaOnTarkoitettu
        gtgtftgft kirjoitti:

        "Sama jankutus jatkuu", poistakaa nyt tämä TAAS typerä juttuaihe ja säilyttäkää tämä Transpalsta siihen mihin se on alun perin suunniteltu. SUOMI24: HERÄTYS.

        transasioista keskustelemiseen joten miten minun kirjoitukseni eroaa aiheesta. Minä olen tuonut esiin transhoidoissa tapahtuneen todellisen törkeyden, jossa olen ilman mitään syytä joutunut törkeän sadismin uhriksi.

        Piö täällä vain kehua sadistisia lääkäkäreitä?


      • KusynVaa
        TranspalstaOnTarkoitettu kirjoitti:

        transasioista keskustelemiseen joten miten minun kirjoitukseni eroaa aiheesta. Minä olen tuonut esiin transhoidoissa tapahtuneen todellisen törkeyden, jossa olen ilman mitään syytä joutunut törkeän sadismin uhriksi.

        Piö täällä vain kehua sadistisia lääkäkäreitä?

        Miten se "Sloikkerin ämmä" liittyi transasioihin? Kuuluuko tälle palstalle keskustella naapurustonne ongelmista?


      • fggfhhhffhjb
        gtgtftgft kirjoitti:

        "Sama jankutus jatkuu", poistakaa nyt tämä TAAS typerä juttuaihe ja säilyttäkää tämä Transpalsta siihen mihin se on alun perin suunniteltu. SUOMI24: HERÄTYS.

        Tehkää ilmiantoja, ne näyttää tehoavan.


      • OnkoOllutOikeudessa
        TranspalstaOnTarkoitettu kirjoitti:

        transasioista keskustelemiseen joten miten minun kirjoitukseni eroaa aiheesta. Minä olen tuonut esiin transhoidoissa tapahtuneen todellisen törkeyden, jossa olen ilman mitään syytä joutunut törkeän sadismin uhriksi.

        Piö täällä vain kehua sadistisia lääkäkäreitä?

        Kerro asioista vasta sitten jos sinulla joskus on kiistattomat kirjalliset todisteet. Sellainen on esimerkiksi hovioikeuden antama lainvoiman saanut tuomio.

        Sinun omat paperit joiden painoarvoa ei ole oikeudessa käsitelty, eivät kelpaa edes perseesi pyyhkimiseen.


      • SloikerinÄmmä
        KusynVaa kirjoitti:

        Miten se "Sloikkerin ämmä" liittyi transasioihin? Kuuluuko tälle palstalle keskustella naapurustonne ongelmista?

        on kantanut tarpeeksi vaivaa transsukupuolisuudestani. Lisäksi se ämmä laittoi tänne kuvia talostani. Jos Sloikerin ämmälle ei sovi se, että olen ts, niin sille en voi mitään.


      • OmatPaperitRiittävät
        OnkoOllutOikeudessa kirjoitti:

        Kerro asioista vasta sitten jos sinulla joskus on kiistattomat kirjalliset todisteet. Sellainen on esimerkiksi hovioikeuden antama lainvoiman saanut tuomio.

        Sinun omat paperit joiden painoarvoa ei ole oikeudessa käsitelty, eivät kelpaa edes perseesi pyyhkimiseen.

        oikein hyvin siihen, että lääkärit saavat saavat tuomion. Lääkärit ovat ne aivan itse kirjoittaneet ja niissä valehdelleet asioista.


      • TurhaToivo
        OmatPaperitRiittävät kirjoitti:

        oikein hyvin siihen, että lääkärit saavat saavat tuomion. Lääkärit ovat ne aivan itse kirjoittaneet ja niissä valehdelleet asioista.

        Niillä samaisilla papereilla sinun jo piti saada eoam käynnistämään oikeustoimet lääkäreitä vastaan. Mutta kuinka kävikään?


      • OletkoLukutaidoton

        kirjoitin jo kertaalleen, että eom ilmeisesti katsoi transhoitojen kannalta paremmaksi jättää asia silleen, että minä saisin hoitoni ja minä unohtaisin asian.

        Kun Töölön lääkärit Suominen, Kolehmainen ja Tukiainen saavat tuomion ja menettävät virkansa, niin transhoidot vaikeutuvat todella paljon. Ehkäpä tuo oli eoam mielestä parempi vaihtoehto? Valitettavasti eoam ei tiennyt millainen jääräpää olen. Moni olisi varmasti jättänytkin asian silleen, mutta minä en jätä.

        Minulla on yksityishenkilönä täysi oikeus haastaa lääkärit oikeuteen ja sen myös teen. Lääkärit eivät mahda mitään virallisia papereita vastaan varsinkin, kun ovat ne itse kirjoittaneet. Lääkärit ovat törkeällä tavalla velhdelleet asiasta jota he eivät pysty todistamaan.


      • ToiveUntaTaas
        OletkoLukutaidoton kirjoitti:

        kirjoitin jo kertaalleen, että eom ilmeisesti katsoi transhoitojen kannalta paremmaksi jättää asia silleen, että minä saisin hoitoni ja minä unohtaisin asian.

        Kun Töölön lääkärit Suominen, Kolehmainen ja Tukiainen saavat tuomion ja menettävät virkansa, niin transhoidot vaikeutuvat todella paljon. Ehkäpä tuo oli eoam mielestä parempi vaihtoehto? Valitettavasti eoam ei tiennyt millainen jääräpää olen. Moni olisi varmasti jättänytkin asian silleen, mutta minä en jätä.

        Minulla on yksityishenkilönä täysi oikeus haastaa lääkärit oikeuteen ja sen myös teen. Lääkärit eivät mahda mitään virallisia papereita vastaan varsinkin, kun ovat ne itse kirjoittaneet. Lääkärit ovat törkeällä tavalla velhdelleet asiasta jota he eivät pysty todistamaan.

        Sinun oikeus on haastaa heidät oikeuteen, eikä sitä kukaan yritä kieltää.

        Mutta sinun velvollisuutesi on myös syyte toteen näyttää ja se voi olla vaikeaa koska eoam on jo papereihisi tutustunut ja päätöksensä tehnyt.


      • PienempiPaha

        Vaikka näille älypäille kuinka yrittäisi asiaa selittää, niin se ei tunnu menevään järkeen. Näiden vajavainen äly ei riitä ymmärtämään sitä tosiasiaa, että joskus yritetään valita pienempi


      • PuheluKatkaisiJutun

        siis yritetään valita pienemmän pahan tie. Mikäli oikeusasiamies olisi laittanut lääkärit vastuuseen, niin leikkaukset olisivat vaikeutuneet huomattavasti.

        Hän ei myöskään sanallakaan ottanut kantaa siihen, että syyllistyivätkö lääkärit rikokseen vai eivät. Hän ei siis ole tehnyt mitään päätöstä siitä, että tekivätkö lääkärit rikoksen. Se kohta jäi täysin avoimeksi.

        Eoam on vain tehny päätöksen siitä, että minulle pitää järjestää hoito. Muuta asiaa päätöksessä ei ollut.

        Tiedän, että asia ei vieläkään mene perille ettekä vajavaisella älyllänne pysty sitä ymmärtämään.


      • TyhmäKunSaapas
        PuheluKatkaisiJutun kirjoitti:

        siis yritetään valita pienemmän pahan tie. Mikäli oikeusasiamies olisi laittanut lääkärit vastuuseen, niin leikkaukset olisivat vaikeutuneet huomattavasti.

        Hän ei myöskään sanallakaan ottanut kantaa siihen, että syyllistyivätkö lääkärit rikokseen vai eivät. Hän ei siis ole tehnyt mitään päätöstä siitä, että tekivätkö lääkärit rikoksen. Se kohta jäi täysin avoimeksi.

        Eoam on vain tehny päätöksen siitä, että minulle pitää järjestää hoito. Muuta asiaa päätöksessä ei ollut.

        Tiedän, että asia ei vieläkään mene perille ettekä vajavaisella älyllänne pysty sitä ymmärtämään.

        Sinä et vajaalla älylläsi ymmärrä sitä, että eoam:n velvollisuuksiin kuuluu nostaa syyte jos virkamies rikkoo lakia. Koska näin ei ole käynyt hän on joko syyllistynyt törkeään huolimattomuuteen ja oman virkavelvollisuutensa rikkomiseen tai sitten hän ei ole nostanut syytettä koska siihen ei ole ollut lainmukaista perustetta.


      • EoamOnSyyllistynyt

        törkeään virkavevollisuutensa rikkomiseen laiminlyödessään asian siirtämisen syyttäjälle. Mikäli Suomenlakiin on luottaminen, niin tässä on tapahtunut törkeä henkinen kidutus. Olen monta kertaa sanonut, että tervetuloa tutustumaan papereihin.

        Sinikka Suomisen valehtelun takia koko Töölön sairaalan on elänyt psyykkisen pelon vallassa ja se on törkeä ihmisoikeusrikos sillä se on kohdistunut suureen kansanjoukkoon. Se puuttuu, että se ei ole tapahtunut sodan aikana. Tämän voi lukea virallisista papereista.

        Minä kyllä tiedän oikein hyvin, että eoam:n pitäisi nostaa syyte, mutta sitä hän ei ole tehnyt. Kaija Tanttinen-Laakkonen jopa sanoi minulle, että kyseessä on erittäin vakava asia. Kummasti se vakavuus katosi.

        Nyt sitten katsotaan käräjäoikeudessa, että onko rikoslain 11 luvun 9 a pykälässä jotain merkitystä vai onko se laki tyhjää sanahelinää.


      • Luulet-vaan
        PuheluKatkaisiJutun kirjoitti:

        siis yritetään valita pienemmän pahan tie. Mikäli oikeusasiamies olisi laittanut lääkärit vastuuseen, niin leikkaukset olisivat vaikeutuneet huomattavasti.

        Hän ei myöskään sanallakaan ottanut kantaa siihen, että syyllistyivätkö lääkärit rikokseen vai eivät. Hän ei siis ole tehnyt mitään päätöstä siitä, että tekivätkö lääkärit rikoksen. Se kohta jäi täysin avoimeksi.

        Eoam on vain tehny päätöksen siitä, että minulle pitää järjestää hoito. Muuta asiaa päätöksessä ei ollut.

        Tiedän, että asia ei vieläkään mene perille ettekä vajavaisella älyllänne pysty sitä ymmärtämään.

        Eduskunnan oikeusasiamies ei riko lakia vaikka kuinka luulisit tapahtuneen niin.


      • SeuraavaLainrikkoja
        EoamOnSyyllistynyt kirjoitti:

        törkeään virkavevollisuutensa rikkomiseen laiminlyödessään asian siirtämisen syyttäjälle. Mikäli Suomenlakiin on luottaminen, niin tässä on tapahtunut törkeä henkinen kidutus. Olen monta kertaa sanonut, että tervetuloa tutustumaan papereihin.

        Sinikka Suomisen valehtelun takia koko Töölön sairaalan on elänyt psyykkisen pelon vallassa ja se on törkeä ihmisoikeusrikos sillä se on kohdistunut suureen kansanjoukkoon. Se puuttuu, että se ei ole tapahtunut sodan aikana. Tämän voi lukea virallisista papereista.

        Minä kyllä tiedän oikein hyvin, että eoam:n pitäisi nostaa syyte, mutta sitä hän ei ole tehnyt. Kaija Tanttinen-Laakkonen jopa sanoi minulle, että kyseessä on erittäin vakava asia. Kummasti se vakavuus katosi.

        Nyt sitten katsotaan käräjäoikeudessa, että onko rikoslain 11 luvun 9 a pykälässä jotain merkitystä vai onko se laki tyhjää sanahelinää.

        Eoam on tutustunut niihin papereihisi ja todennut ne arvottomiksi. Mutta nosta vaan syyte, saadaan seuraavaksi lukea kuinka Suomen oikeuslaitos ei noudata lakia.


      • KetäPelättiin
        EoamOnSyyllistynyt kirjoitti:

        törkeään virkavevollisuutensa rikkomiseen laiminlyödessään asian siirtämisen syyttäjälle. Mikäli Suomenlakiin on luottaminen, niin tässä on tapahtunut törkeä henkinen kidutus. Olen monta kertaa sanonut, että tervetuloa tutustumaan papereihin.

        Sinikka Suomisen valehtelun takia koko Töölön sairaalan on elänyt psyykkisen pelon vallassa ja se on törkeä ihmisoikeusrikos sillä se on kohdistunut suureen kansanjoukkoon. Se puuttuu, että se ei ole tapahtunut sodan aikana. Tämän voi lukea virallisista papereista.

        Minä kyllä tiedän oikein hyvin, että eoam:n pitäisi nostaa syyte, mutta sitä hän ei ole tehnyt. Kaija Tanttinen-Laakkonen jopa sanoi minulle, että kyseessä on erittäin vakava asia. Kummasti se vakavuus katosi.

        Nyt sitten katsotaan käräjäoikeudessa, että onko rikoslain 11 luvun 9 a pykälässä jotain merkitystä vai onko se laki tyhjää sanahelinää.

        Kuka Töölön sairaalan henkilökunnasta on syyttänyt lääkäreitä siitä että he ovat pitäneet henkilöstöä pelon vallassa?

        Muistaakseni joskus kerroit heidän pelänneen sinua.


      • Olet_suuruudenhullu
        EoamOnSyyllistynyt kirjoitti:

        törkeään virkavevollisuutensa rikkomiseen laiminlyödessään asian siirtämisen syyttäjälle. Mikäli Suomenlakiin on luottaminen, niin tässä on tapahtunut törkeä henkinen kidutus. Olen monta kertaa sanonut, että tervetuloa tutustumaan papereihin.

        Sinikka Suomisen valehtelun takia koko Töölön sairaalan on elänyt psyykkisen pelon vallassa ja se on törkeä ihmisoikeusrikos sillä se on kohdistunut suureen kansanjoukkoon. Se puuttuu, että se ei ole tapahtunut sodan aikana. Tämän voi lukea virallisista papereista.

        Minä kyllä tiedän oikein hyvin, että eoam:n pitäisi nostaa syyte, mutta sitä hän ei ole tehnyt. Kaija Tanttinen-Laakkonen jopa sanoi minulle, että kyseessä on erittäin vakava asia. Kummasti se vakavuus katosi.

        Nyt sitten katsotaan käräjäoikeudessa, että onko rikoslain 11 luvun 9 a pykälässä jotain merkitystä vai onko se laki tyhjää sanahelinää.

        Seuraavaksi voit viedä eoam:n oikeuteen EU tuomioistuimeen. Olen varma etteivät ota sinne käsittelyyn.


      • VaikkaJankuttaisitte
        KetäPelättiin kirjoitti:

        Kuka Töölön sairaalan henkilökunnasta on syyttänyt lääkäreitä siitä että he ovat pitäneet henkilöstöä pelon vallassa?

        Muistaakseni joskus kerroit heidän pelänneen sinua.

        kuinka paljon, niin asia ei siitä muutu. Eivät he olekaan lääkäreitä syyttäneet, mutta on jos edes vähän alkeellista älyä niin se pitäisi tajuta. Koska epäilen, että teillä ei ole vähäisintäkään äly ripettä päässänne niin en usko, että tajuatte tätä mitä sanon.

        Professori Hintikan paperissa luki, että henkilökunta pelkäsi minua Töölössä vielä vuodenkin kuluttua siitä, kun tuo perätön ilmianto tehtiin.

        Henkilökunta pelkäsi koska Suominen jatkoi edelleen valehteluaan Töölössä ja minun syyttämistäni. Koska Suominen ilmoitti poliisille, että kyseessä oli väärinkäsitys, niin miksi hän edelleen lietsoi pelkoa minua kohtaan?

        Tiedän, että älynne ei riitä sisäistämään tätä asiaa.


      • SinähänSenVarmuudella
        Luulet-vaan kirjoitti:

        Eduskunnan oikeusasiamies ei riko lakia vaikka kuinka luulisit tapahtuneen niin.

        tiedät, mutta ihmettelen, että mihin tietosi perustuu. Oikeuasiamies on ihminen siinä kuin muutkin.


      • EoamEiOleTodennut
        SeuraavaLainrikkoja kirjoitti:

        Eoam on tutustunut niihin papereihisi ja todennut ne arvottomiksi. Mutta nosta vaan syyte, saadaan seuraavaksi lukea kuinka Suomen oikeuslaitos ei noudata lakia.

        papereita arvokkaiksi eikä arvottomaksi. Jos ne olisivat arvottomia, niin hänen olisi pitänyt perustella, että miksi ne ovat arvottomia. Mitään selitystä ei tullut.


      • VainJaAinoa
        EoamEiOleTodennut kirjoitti:

        papereita arvokkaiksi eikä arvottomaksi. Jos ne olisivat arvottomia, niin hänen olisi pitänyt perustella, että miksi ne ovat arvottomia. Mitään selitystä ei tullut.

        pelkkää itsepetosta sinun juttusi.


      • TeOletteTodellaHuvittavi

        vaikka ette koko totuutta tiedä, niin omasta mielestänne annatte viisaita mielipiteitänne.

        Te ette tiedä vähääkään mitä virallisissa papereissa lukee, mutta omasta mielestänne viisaita mielipiteitä kyllä annatte.

        Ihminen kuten te näyttää täydellisen tyhmyytensä kommentoimalla asioita pelkän luulon pohjalta. Olen monta kertaa peräänkuuluttanut asiallista keskustelua tästä asiasta, mutta koska teillä ei ole älyä, niin se on mahdotonta.


      • dhcjkhcjdfjyfdgjg
        SinähänSenVarmuudella kirjoitti:

        tiedät, mutta ihmettelen, että mihin tietosi perustuu. Oikeuasiamies on ihminen siinä kuin muutkin.

        Oikeusasiamies on niin korkeassa asemassa ettei hän tee lainvastaisia päätöksiä koska se tietäisi potkuja.
        Vai aiotko seuraavaksi haastaa hänet oikeuteen?


      • LoistaviaAjatuksia
        EoamOnSyyllistynyt kirjoitti:

        törkeään virkavevollisuutensa rikkomiseen laiminlyödessään asian siirtämisen syyttäjälle. Mikäli Suomenlakiin on luottaminen, niin tässä on tapahtunut törkeä henkinen kidutus. Olen monta kertaa sanonut, että tervetuloa tutustumaan papereihin.

        Sinikka Suomisen valehtelun takia koko Töölön sairaalan on elänyt psyykkisen pelon vallassa ja se on törkeä ihmisoikeusrikos sillä se on kohdistunut suureen kansanjoukkoon. Se puuttuu, että se ei ole tapahtunut sodan aikana. Tämän voi lukea virallisista papereista.

        Minä kyllä tiedän oikein hyvin, että eoam:n pitäisi nostaa syyte, mutta sitä hän ei ole tehnyt. Kaija Tanttinen-Laakkonen jopa sanoi minulle, että kyseessä on erittäin vakava asia. Kummasti se vakavuus katosi.

        Nyt sitten katsotaan käräjäoikeudessa, että onko rikoslain 11 luvun 9 a pykälässä jotain merkitystä vai onko se laki tyhjää sanahelinää.

        Uskotko itse todella koihin mielisairaisiin teorioihisi?

        Uskotko todella eoam:n jättäneen syytteet nostamatta vain siksi, että transuille voisi rakennella pesiä jatkossakin?

        Kukaan tervejärkinen ei voi edes keksiä moista typerää ajatusta, mutta sinulta se näkyy sujuvan tuosta vaan.


      • VaikkaTeidänÄlyllänne

        ette sitä pystykään ajattelemaan, niin joskus virkamiehet pyrkivät ottamaan myös kokonaisuuden huomioon päätöksiä tehdessään. Suurin osa täällä kirjoittavista on ilmeisesti niin nuoria, että elämänkokemus puuttuu täysin.

        Vanhemmat ihmiset ovat elämässään ehtineet nähdä jos jonkinlaista kähmintää. On sitä ennenkin tässä maassa isotkin pomot syyllistyneet vakaviin rikoksiin. Mm aikanaan kansaneläkelaitoksen rahoja kavallettiin hirveät määrät ja sen teki tosi iso kiho.

        Yrittäkää edes vähän elää elämäänne ja kartuttaa turhan suunsoiton lisäksi elämänkokemustanne, niin saatte nähdä mitä tässä, kuten monessa muusskin maassa touhutaan.

        Kuten olen sanonut, niin joskus joudutaan menemään pienemmän pahan tietä. Oikeusasiamies on eri vaihtoehtoja punnitessaan tullut siihen tulokseen, että kunhan minä saan hoitoni, niin lopetan metelin pidon. Tässä vain tuli pieni virhe laskelma.

        Varmasti hän on ottanut huomioon myös sen tosiseikan, että kun Töölön lääkärit menettävät virkansa, niin Ruotsiin lähtijöitä tulee huomattavasti enemmän ja kustannukset mitä siitä valtiolle koituvat.

        Sloikerin ämmän ei pitäisi kommentoida asioita joihin äly ei riitä. Taluttaisi vain niitä rakkejaan ja jättäisi ajattelun muille.


      • LapsenUskoa
        VaikkaTeidänÄlyllänne kirjoitti:

        ette sitä pystykään ajattelemaan, niin joskus virkamiehet pyrkivät ottamaan myös kokonaisuuden huomioon päätöksiä tehdessään. Suurin osa täällä kirjoittavista on ilmeisesti niin nuoria, että elämänkokemus puuttuu täysin.

        Vanhemmat ihmiset ovat elämässään ehtineet nähdä jos jonkinlaista kähmintää. On sitä ennenkin tässä maassa isotkin pomot syyllistyneet vakaviin rikoksiin. Mm aikanaan kansaneläkelaitoksen rahoja kavallettiin hirveät määrät ja sen teki tosi iso kiho.

        Yrittäkää edes vähän elää elämäänne ja kartuttaa turhan suunsoiton lisäksi elämänkokemustanne, niin saatte nähdä mitä tässä, kuten monessa muusskin maassa touhutaan.

        Kuten olen sanonut, niin joskus joudutaan menemään pienemmän pahan tietä. Oikeusasiamies on eri vaihtoehtoja punnitessaan tullut siihen tulokseen, että kunhan minä saan hoitoni, niin lopetan metelin pidon. Tässä vain tuli pieni virhe laskelma.

        Varmasti hän on ottanut huomioon myös sen tosiseikan, että kun Töölön lääkärit menettävät virkansa, niin Ruotsiin lähtijöitä tulee huomattavasti enemmän ja kustannukset mitä siitä valtiolle koituvat.

        Sloikerin ämmän ei pitäisi kommentoida asioita joihin äly ei riitä. Taluttaisi vain niitä rakkejaan ja jättäisi ajattelun muille.

        Eli yrität sanoa eoam:n yrittävän säästää valtion varoja jättämällä syytteet nostamatta Töölön lääkäreitä kohtaan?
        Se on siis mielestäsi peruste hänen tekemälle ratkaisulle?

        Silloinhan pitäisi ehdottomasti jättää nostamatta syytteet raiskaajia, autovarkaita, tms rikollisia kohtaan. Vuosi vankilassa maksaa yhteiskunnalle n 50 000 e / vanki joten säästöä saataisiin melkoisen paljon.

        Herää jo ja koeta keksiä jotain järkevämpiä ajatuksia. Mutta toisaalta, itseäsi vain kuseen ajat, enkä linä ainakaan tunne vähäisintäkään sääliä tuollaista typerystä kohtaan. Hauskinta tässä on se, että et itse edes älyä olevasi väärässä, vaan tuo tietämättömyyteen perustuva vankka itsevarmuus on se joka sinulle paskat housuun vielä saattaa.


      • YritänSanoaEttä

        joskus joudutaan valitsemaan pienemmän pahan tie. Yritän vielä kerran vaikka tämä toivotonta onkin.

        Autovarkaita ym muita rikollisia on pilvin pimein, joten joten jos heidät tuomitaan/jätetään tuomitsematta ei ole suurtakaan merkitystä, sillä heitä kyllä riittää.

        Yritän sanoa, että jos Suominen, Kolehmainen, tai Tukiainen tuomitaan, niin sukupuolenkorjausleikkaukset vaikeutuvat kohtuuttomalla tavalla ja sillä vaikeutetaan monen syyttömän ihmisen elämää. Minä lähden Ruotsiin leikkaukseen, mutta en usko, että sinnekään kaikki ovat halukkaita lähtemään.

        Jos autovaras tuomitaan, niin ei se vaikeuta yhdenkään syyttömän elämää, toisin kuin Töölön lääkäreiden tuomitseminen.


      • IhanPihallaTaas
        YritänSanoaEttä kirjoitti:

        joskus joudutaan valitsemaan pienemmän pahan tie. Yritän vielä kerran vaikka tämä toivotonta onkin.

        Autovarkaita ym muita rikollisia on pilvin pimein, joten joten jos heidät tuomitaan/jätetään tuomitsematta ei ole suurtakaan merkitystä, sillä heitä kyllä riittää.

        Yritän sanoa, että jos Suominen, Kolehmainen, tai Tukiainen tuomitaan, niin sukupuolenkorjausleikkaukset vaikeutuvat kohtuuttomalla tavalla ja sillä vaikeutetaan monen syyttömän ihmisen elämää. Minä lähden Ruotsiin leikkaukseen, mutta en usko, että sinnekään kaikki ovat halukkaita lähtemään.

        Jos autovaras tuomitaan, niin ei se vaikeuta yhdenkään syyttömän elämää, toisin kuin Töölön lääkäreiden tuomitseminen.

        Keksitkö nuo teoriat omasta päästäsi?


      • HuonoSelitys
        YritänSanoaEttä kirjoitti:

        joskus joudutaan valitsemaan pienemmän pahan tie. Yritän vielä kerran vaikka tämä toivotonta onkin.

        Autovarkaita ym muita rikollisia on pilvin pimein, joten joten jos heidät tuomitaan/jätetään tuomitsematta ei ole suurtakaan merkitystä, sillä heitä kyllä riittää.

        Yritän sanoa, että jos Suominen, Kolehmainen, tai Tukiainen tuomitaan, niin sukupuolenkorjausleikkaukset vaikeutuvat kohtuuttomalla tavalla ja sillä vaikeutetaan monen syyttömän ihmisen elämää. Minä lähden Ruotsiin leikkaukseen, mutta en usko, että sinnekään kaikki ovat halukkaita lähtemään.

        Jos autovaras tuomitaan, niin ei se vaikeuta yhdenkään syyttömän elämää, toisin kuin Töölön lääkäreiden tuomitseminen.

        "Yritän sanoa, että jos Suominen, Kolehmainen, tai Tukiainen tuomitaan, niin sukupuolenkorjausleikkaukset vaikeutuvat kohtuuttomalla tavalla ja sillä vaikeutetaan monen "

        Eli tällä sinä jo nyt etukäteen selität sitä miksi oikeus tulee aikanaan lääkärit syyttömiksi toteamaan?


      • OikeusEiTodellakaan

        tule lääkäreitä toteamaan. Jos olette sitä mieltä, niin kertokaa, että miksi oikeus lääkärit syyttömiksi toteaisi. Miten perustelette, että lääkärit eivät ole syyllistyneet rikoksiin.

        Teillä on varmasti hallussanne kaikki asiakirjat joten teidänhän on varmasti niistä helppo asia osoittaa.

        Jään nyt odottamaan nerokkaita selityksiänne.


      • HuonoAjatuskulku
        OikeusEiTodellakaan kirjoitti:

        tule lääkäreitä toteamaan. Jos olette sitä mieltä, niin kertokaa, että miksi oikeus lääkärit syyttömiksi toteaisi. Miten perustelette, että lääkärit eivät ole syyllistyneet rikoksiin.

        Teillä on varmasti hallussanne kaikki asiakirjat joten teidänhän on varmasti niistä helppo asia osoittaa.

        Jään nyt odottamaan nerokkaita selityksiänne.

        Sinä jo selitit ettei eoam voinut nostaa syytettä ettei spv leikkaukset vaikeudu. Samalla logiikalla oikeuskaan ei voi heitä tuomita koska sillon taas leikkaukset vaikeutuu.

        Logiikkasi ontuu pahasti.


      • EnMinäSanonut

        että eoam ei voinut nostaa syytettä. Minä sanoin, että hän luultavasti valitsi pienemmän pahan tien. Sanoin, että hän ehkä ajatteli minun jättävän asian silleen kunhan saan hoitoni. En todellakaan sanonut, että hän ei voinut nostaa syytettä. Sanoin vain, että hänelle tuli pieni virhelaskelma siinä asiassa.

        Jos sinä et pysty ymmärtämään lukemaasi, niin sille en voi mitään.

        Ehkä oikeusasiamies ajatteli, että ei halua vaikeuttaa leikkauksia siirtämällä asian syyttäjälle. Minulle sensijaan on paskan väliä sillä vaikeutuvatko leikkaukset. Nielköön oman sotkunsa ja selvittäköön sotkun minkä itse ovat aikaansaaneet.


      • TurhaaToivetta
        EnMinäSanonut kirjoitti:

        että eoam ei voinut nostaa syytettä. Minä sanoin, että hän luultavasti valitsi pienemmän pahan tien. Sanoin, että hän ehkä ajatteli minun jättävän asian silleen kunhan saan hoitoni. En todellakaan sanonut, että hän ei voinut nostaa syytettä. Sanoin vain, että hänelle tuli pieni virhelaskelma siinä asiassa.

        Jos sinä et pysty ymmärtämään lukemaasi, niin sille en voi mitään.

        Ehkä oikeusasiamies ajatteli, että ei halua vaikeuttaa leikkauksia siirtämällä asian syyttäjälle. Minulle sensijaan on paskan väliä sillä vaikeutuvatko leikkaukset. Nielköön oman sotkunsa ja selvittäköön sotkun minkä itse ovat aikaansaaneet.

        "Ehkä oikeusasiamies ajattelI..."

        Täällä sinä arvailet eoam:n ajatuksia ja pidät niitä totuuksina. Jos hän jättää syytteen nostamatta havaitsemassaan rikoksessa se on törkeä virkavirhe.
        Totuus on ettei hän ole havainnut rikosta tapahtuneen ja on jättänyt asian sikseen. Se vaan ei ole sinun mielesi mukaista ja siksi yrität pettää itseäsi keksimällä tällaisia teorioita.


      • KoskaEtJankutuksesi

        lisäksi osaa käyttää aivojasi muuhun toimintaan, niin tämänkin asian ymmärtäminen on liikaa aivoillesi. En ole kertaakaan pitänyt eoam:n ajatuksia totuuksina. Mistähän ylirasittuneet aivosi taas tuonkin väänsivät.

        Kyllä se vielä oikeudessa punnitaan, että onko hän tehnyt virkavirheen.

        Pyysin, että nämä "älypäät" antavat selityksen sille, että miten he perustelevat, että kyseessä ei ole rikos.

        Tämän kello 7.00 herran/rouvan mielipiteet minä jätän omaan arvoonsa, siilä ne ovat vain huvittavaa luettavaa aamukahvia juodessa. Omasta mielestään herra/rouva 7.00 on suuri asiantuntija vaikka mitään asiallista "aivan omaa" mielipidettä hän ei osaa asiasta muodostaa.

        Olen pitkään odottanut josko hän saisi aikaan aivan "oman" mielipiteen, mutta se lienee turha toivo.


    • Luulet_vaan

      "Varmasti hän on ottanut huomioon myös sen tosiseikan, että kun Töölön lääkärit menettävät virkansa, niin Ruotsiin lähtijöitä tulee huomattavasti enemmän ja kustannukset mitä siitä valtiolle koituvat."
      Valtiolle ei tule siitä kuluja. Potilaan oma sairaanhoitopiiri maksaa leikkauskulut aivan samoin Ruotsiin kuin Töölöönkin ja veloitus lienee samaa luokkaa. Kela joutuu maksamaan vähän suuremmat matkakulut.

      • PilkunNussimista

        ja sitä täällä kyllä riittää. Joka tapauksessa kuluja tulee lisää. Tässä taloustilanteessa jossa Suomi tällä hetkellä on, ei olisi varaa maksaa yhtään ylimääräistä kuluerää ulkomaille. Kun kaikesta pitäisi säästää, niin rahat täytyisi pitää kotimaassa.

        Kun kaksi todellisia erikoisleikkauksia tekevää lääkäriä lentää pois viroistaan, niin hoidot vaikeutuvat todella paljon. Lisäksi pitää kouluttaa toiset tilalle ja sekin maksaa.


      • MihinMeni
        PilkunNussimista kirjoitti:

        ja sitä täällä kyllä riittää. Joka tapauksessa kuluja tulee lisää. Tässä taloustilanteessa jossa Suomi tällä hetkellä on, ei olisi varaa maksaa yhtään ylimääräistä kuluerää ulkomaille. Kun kaikesta pitäisi säästää, niin rahat täytyisi pitää kotimaassa.

        Kun kaksi todellisia erikoisleikkauksia tekevää lääkäriä lentää pois viroistaan, niin hoidot vaikeutuvat todella paljon. Lisäksi pitää kouluttaa toiset tilalle ja sekin maksaa.

        No koska tämä tapahtuu? Taitaa Suominen ehtiä eläkkeelle ennen kun sinä saat hänelle edes syytettä.


    • TietääköKukaan

      Vieläkö Repa kadentii Loikkeria?

      • Jjufieek

        En tiedä kadentiiko. Oot eltsu kirjotellu aika paljon viime aikoina itsesi kanssa. Välillä oot rauhallisempi. Mikä hei sulle nyt tuli? Sulla on selvästi paha olo - kerro meille. Liittyyks tää siihen, että ens vuonna sulle tulee seiskakymppi täyteen, etkä oo vieläkään saanut munaa?


      • Anonyymi
        Jjufieek kirjoitti:

        En tiedä kadentiiko. Oot eltsu kirjotellu aika paljon viime aikoina itsesi kanssa. Välillä oot rauhallisempi. Mikä hei sulle nyt tuli? Sulla on selvästi paha olo - kerro meille. Liittyyks tää siihen, että ens vuonna sulle tulee seiskakymppi täyteen, etkä oo vieläkään saanut munaa?

        Kyseinen henkilö on elvistellyt palstalla sillä, että on saanut pimpsaa useilta naisilta miehenä. Sillä naisen kannattaa elvistellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen henkilö on elvistellyt palstalla sillä, että on saanut pimpsaa useilta naisilta miehenä. Sillä naisen kannattaa elvistellä.

        Naisellinen nainen kun on ja naisen mieli selvästi.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe