Clion startti pyörii vain muutaman sekunnin

cliomies

Elikkäs minulla on vm.04 Cliossa ilmennyt nyt pakkasten aikaan seuraavanlainen ongelma: kun starttaa startti pyörii hyvin, mutta vain muutaman sekunnin eikä auto ehdi käynnistyä. Akun latasin tätä ennen täyteen ja sen jälkeen heti koitin käynnistystä ja sitä koitettiin myös antamalla virtaa toisesta autosta(ennen ilmennyttä ongelmaa tällä konstilla lähti tyhjällä akulla lähti käyntiin kuin palmun alta nyt ihan samoilla pakkasilla pari päivää aikaisemmin), mutta ei auttanut, samalla tavalla startti pyörii vain hetken ja välillä ei starttaa ollenkaan, pitää kaksi kertaa kääntää virta-avaimesta. Ajoestosta ei ole kyse, koska valo sammuu eikä ajonesto päällä antaisi edes pyörittää starttia, kokemusta on siitäkin.

10 asteen pakkasilla lähti vielä käyntiin ihan hyvin eikä muutenkaan ole koskaan ollut mitään ongelmia startin kanssa.

4

407

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DGC

Kyllä tuossa jonkinlaisesta sähköpulasta on kysymys, sama oire ilmenee viimeisillään vetävällä akulla. Jos apuvirta ei auta niin puhdista akun navat, maakaapelien liitoskohdat korista ja samalla voi katsoa, olisiko maakaapeleita syytä uusia. Ja jos se akku on jo muutaman vuoden vanha, se kannattaa vaihtaa suosiolla uuteen, joutuisit kuitenkin uusimaan sen kohta.

• RelluClio65
    • kuapel

Tarkasta moottorin ja rungon välisen maakaapelin kunto. Aiheuttaa juuri kuvatunlaista vikaa jos hapertunut poikki. Löytyy kuskin puolelta, irrota vasen eturengas sekä pyöräkotelosta muovi pois edestä, niin näät kaapelin. About akun alla, vaihteiston päädystä runkoon menevä paksu lattakaapeli.

• Montööri

Relerasiaan päässyt kosteutta ja se aihettanee tuon. Tarkista rasian tiiviste ja kuivaa laite. Vikatilajärjestelä täytyy nollata kyllä ja siihen tarvitsee vikanollauslaitteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      598
      1475
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      817
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      472
      698
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      8
      590
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      37
      551
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      41
      547
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      518
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      458
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      152
      448
    Aihe