Etukäteen suojautuminen massatapahtumia varten

Mullqvistit

Millaisilla keinoilla voi puolustautua massa piiritystä vastaan kuten uudenvuoden 2016 tapahtumissa, Kölnissä ja ympäri Eurooppa? Suuri haaste on ollut selvittää jälkeenpäin, keitä nämä rikolliset olivat. Jo eilen Zerohedgen toisessa artikkelissa kommentoitiin, että Suomi esti tapahtumat etukäteen.

"Ms. Merkel Invited Me": Refugee Sex Assaults Reported In Finland, Switzerland, Austria
Submitted by Tyler Durden on 01/08/2016 11:46 -0500
http://www.zerohedge.com/news/2016-01-08/ms-merkel-invited-me-refugee-sex-assaults-reported-finland-switzerland-austria

"Even if the authorities are able to apprehend suspects, they biggest challenge will be for victims to identify their attackers, given that several men appeared to have been involved in the attacks on each woman."

17

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - Liikkumalla joukossa, kavereiden kanssa
      - Turvasuihke mukaan, päällekarkaushälytin
      - 112 puhelimen pikavalintaan
      - puhelin pois päältä jos varastetaan eivät saa auki ilman PIN-koodia
      - vaihtoehtoisesti kuvatkaa koko ajan live-videota (periscope?)
      - yksin kun kuljet, päälle oman kerhon liivit (ei vaatteiden alle, D-kuppi)

      • dd.80

        Ei edes yksin, Suomessakin näitä tyyppejä kulkee gängeissä. Eikä näytä olevan mitään estoja. On aika kamala tunne, jos täysin tuntematon lähtee seuraamaan. Joskus sellainen temppu, että on pakko kävellä nokitusten. Täällä ei kannata hakukoneille aina kaikkia yksityiskohtia kertoa, mutta näin on tosiaan jo käynyt, että normaalitilanteissa, päivällä voi saada "seuraajan".

        Kun nämä keissit tulivat tänne, eikä kaikki vielä tienneet, mistä on kyse, ei osattu varoa. Eräskin kertoi, että oli työstä kotimatkalla illalla ja huvittelemasta palannut "keissi" pysähtyi ja alkoi huutelemaan.


      • iio7k
        dd.80 kirjoitti:

        Ei edes yksin, Suomessakin näitä tyyppejä kulkee gängeissä. Eikä näytä olevan mitään estoja. On aika kamala tunne, jos täysin tuntematon lähtee seuraamaan. Joskus sellainen temppu, että on pakko kävellä nokitusten. Täällä ei kannata hakukoneille aina kaikkia yksityiskohtia kertoa, mutta näin on tosiaan jo käynyt, että normaalitilanteissa, päivällä voi saada "seuraajan".

        Kun nämä keissit tulivat tänne, eikä kaikki vielä tienneet, mistä on kyse, ei osattu varoa. Eräskin kertoi, että oli työstä kotimatkalla illalla ja huvittelemasta palannut "keissi" pysähtyi ja alkoi huutelemaan.

        Pikatilanteissa edes tunnistaisi jälkikäteen, jos vaatteisiin olisi piilotettuna kameroita.


      • tietoturva-asiantuntija
        dd.80 kirjoitti:

        Ei edes yksin, Suomessakin näitä tyyppejä kulkee gängeissä. Eikä näytä olevan mitään estoja. On aika kamala tunne, jos täysin tuntematon lähtee seuraamaan. Joskus sellainen temppu, että on pakko kävellä nokitusten. Täällä ei kannata hakukoneille aina kaikkia yksityiskohtia kertoa, mutta näin on tosiaan jo käynyt, että normaalitilanteissa, päivällä voi saada "seuraajan".

        Kun nämä keissit tulivat tänne, eikä kaikki vielä tienneet, mistä on kyse, ei osattu varoa. Eräskin kertoi, että oli työstä kotimatkalla illalla ja huvittelemasta palannut "keissi" pysähtyi ja alkoi huutelemaan.

        > Täällä ei kannata hakukoneille aina kaikkia yksityiskohtia kertoa, mutta näin on tosiaan jo käynyt, että normaalitilanteissa, päivällä voi saada "seuraajan".
        Kiinnostavaa -- tarkoitatko, että hakukoneella tehtyjä hakuja tarkkailee jokin taho, joka välittää niistä tietoa ulkopuolisille? Asialle täytyy (ja voi...) tehdä jotakin.


      • hakukone-hörhö

        Se on mahdollista, mutta ei tarvi muuta kuin etsiä sanoilla neitistä, paljon löytyy.


      • ds-mnc
        tietoturva-asiantuntija kirjoitti:

        > Täällä ei kannata hakukoneille aina kaikkia yksityiskohtia kertoa, mutta näin on tosiaan jo käynyt, että normaalitilanteissa, päivällä voi saada "seuraajan".
        Kiinnostavaa -- tarkoitatko, että hakukoneella tehtyjä hakuja tarkkailee jokin taho, joka välittää niistä tietoa ulkopuolisille? Asialle täytyy (ja voi...) tehdä jotakin.

        "Kiinnostavaa -- tarkoitatko, että hakukoneella tehtyjä hakuja tarkkailee jokin taho, joka välittää niistä tietoa ulkopuolisille? Asialle täytyy (ja voi...) tehdä jotakin."

        Google-mainonnassa saa hakukonetuloksia esim. omiin mainoksiin liittyen. Sitten on saitteja, joiden nimiä en tiedä, voivat myydä hakukonetuloksia, esim. palvelinmyyjä,t ei kaikki, mutta jenkkimyyjät ehkä helpommin tai suuret firmat. Jos pidät www-kotisivua saat sinnekin hakutuloksia, jotka johtivat sinun sivuillesi. It toimii juuri näin, että tekee haun ja sitten sanat, joita kysytään löytyvät. Pystyy ihan muutenkin päättelemään, miten hakutulos on syntynyt, mm. ne keskeiset sanat.


      • Kirjoittaja yllä sanoi "täällä", siis S24:ssä... vuotaako S24 hakuja jollekin ulkopuoliselle taholle ja vielä siten, että hakijan voi jotenkuten yksilöidä? (IP-osoite on 'jotenkuten', se ei ole monenkaan oma kuten ei puhelinkoppikaan ollut.) Kerrotaan tuolle Allersille, joka ylläpitää että antaa kenkää vuotajalle.


    • Takkiin.lisätaskuja.taka

      ""Even if the authorities are able to apprehend suspects, they biggest challenge will be for victims to identify their attackers, given that several men appeared to have been involved in the attacks on each woman.""

      [= "Vaikka viranomaiset pystyvät pidättämään epäiltyjä, suurin haaste uhreille on hyökkääjien tunnistaminen, koska naisiin kohdistuneisiin hyökkäyksiin oli sekaantunut useita miehiä."]

      Poliisit ottivat käyttöön Suomessakin pari kuukautta sitten vaatekamerat. Kamera on minikokoinen, mutta siinä on sopivat kiinnitysreunat, että sen voi laittaa vaatteisiin. Tuli mieleen, että naisilla pitäisi "alkukantaisten" tyyppien seassa liikkuessa vaatteissa olevia piilokameroita kuumimmissa koskettelupaikoissa, kuten selän takana ja mekaanisena kuvaajana etutaskuissa ja kauluksissa.

      Suorastaan ihmettelen takkien heikonlaista mallia ja kiinnostusta valmistaa vain suoria takkeja. Joskus menneinä vuosina lasketteluun on saanut paljon monitaskuisempia takkeja, kuin nyt voi löytää mistään tai mihinkään käyttöön. Takkiin voi sujauttaa myös sumutteet piilotaskuihin. Kameroita voisi olla ja niissä tallennus.

      Tässä on turvalaite, jonka voi löytää kodin tietotekniikalla. Palikan voi kiinnittää tavaroihin ja vaatteisiin ja kaveri voi paikantaa parinsa.

      Poliisi ottaa haalarikamerat käyttöön Helsingin kaduilla – laitteet tallentavat kuvaa ja ääntä
      Kaupunki 16.12.2015 12:22
      http://www.hs.fi/kaupunki/a1450236928789

      https://www.thetileapp.com/?utm_source=AdWords&utm_medium=CPC&gclid=CMSagP62lcoCFcTbcgode_sFNA
      https://www.thetileapp.com/blog

      "”Kamera kuvaa käytännössä sen, minkä poliisin silmäkin näkee koko ajan”, ylikomisario Jussi Huhtela sanoo."

      Kameran voi väkertää minikamerasta itse halvemmalla.

    • Pikkukameroita
      • silleonkäyttöä

        tilasin netistä jo aikaa sitten sellaisen jonka voi laittaa kaulukseen tai napinläpeen. Ladattava


      • Hyvä.ku.löytyi

      • gaj-lj
        silleonkäyttöä kirjoitti:

        tilasin netistä jo aikaa sitten sellaisen jonka voi laittaa kaulukseen tai napinläpeen. Ladattava

        Jos sinun löytämä malli on noin pieni, kertoisitko muillekin sen tuotenimen. Se olisi hyödyllinen tieto, samoin kauppaan linkki.


      • Maailman.pienin.kamera

    • lenkillekaverinkanssa

      Itsepuolustuskursseja naisillekin ja päälle samantien jos edes yrttävät. Ne pitää piiskata samantein. Täällä ei kannata ottaa tavaksi tarrahusseja.

      Yleensä suositellaan pakenemaan, mutta se ei taida toimia näihin. Ne lisääntyy kun kanit ja oppivat että porukat perääntyy ja laki ei tuomitse. Poliiseja ei ole, joten vaihtoehtoja ei ole.

      Pillit ja suihkeet taskuun. Itsepuolustuskursseille joka tyyppi.
      Toimiiko niihin jokin sian hajuinen suihke tai sianveri?
      Kuivattuja siankorvia taskuun.

    • febtsa

      Etukäteen suojautuminen massatapahtumia varten kuten tilanteessa jossa iso porukka naisia raiskaa humalaisia miehiä on ihan ymmärrettävää

    • eihyvältänäytä

      Ei yksin voi mitään, jos tulee piiritetyksi.
      Tapahtumien järjestäjille on turvallisuushaaste heitettävä.
      Toivon myös, että joukkoahdisteluun ongelmana puututaan ankarasti.
      Suomi on valitettavasi muuttumassa turvattomaksi valtioksi erityisesti kantaväestön naisille.

    • ut543

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe