Onko kukaan koskaan pessyt tuollaisessa kuin www.sonicwash.fi ? Kun itse mietin että olisi 4kpl vanhoja kaasuttimia ja ultraäänipesulla saisi puhtaaksi. Katsoin myös pesurien hintoja, mutta Etrassa moinen (kovaa käyttöä kestävä, eikä Lidlin lelu) maksoi viisi sataa.
Onko kokemuksia ultraäänipesusta? Ja www.sonicwash.fi palvelusta? (aika uusi toimija varmaan?)
Vanhojen kaasuttimien pesu ultraäänellä ?
8
3820
Vastaukset
- veteraanimopo
no on ainakin hinnat kohdillaan,muutaman kappaleen kun noilla hinnoilla pesee niin on pesurin hinta tienattu.muuten se lidlin lelu on hintansa arvoinen laite ainakin kotiharrastajalle.on kimppatallissa pesty kyseisellä pesurilla muutama ämpärillinen kaasarin osia ym. pikku osia ja puhdasta tulee.
- Vanhempi.asentaja.72v
Ohi aiheen, mutta...
Miksi ostaa kallis pesuri? Itse olen aikanaan pessyt muutamia tuhansia kaasareita, virranjakajia ym seoksella, jossa oli noin 2/3 bensaa ja 1/3 tenua. Pesu harjalla ja kuivaus paineilmapistoolilla puhaltamalla. Ja puhdasta tuli! - 3634634
Kaverin kaasutin meni ihan väljäksi ultraäänipesun jälkeen, en tiedä oliko muutenkin kulunut mutta ultraäänipesun jälkeen se tuli ainakin hyvin esille ja kaasutin oli käyttökelvoton sen jälkeen.
- Vaikea_kuvitella
että noin olisi voinut käydä. Eihän ultraäänipesussa käytetä mitään hiovia ainesosia nesteen mukana. Mitä siitä kaasarista kului uä-pesussa väljäksi?
- 3634634
Vaikea_kuvitella kirjoitti:
että noin olisi voinut käydä. Eihän ultraäänipesussa käytetä mitään hiovia ainesosia nesteen mukana. Mitä siitä kaasarista kului uä-pesussa väljäksi?
Kaasuvipu siinä muistaakseni meni väljäksi, kyseessä vanhan amerikkalaisen kaasutin.
- Anonyymi
Vaikea_kuvitella kirjoitti:
Pesi paskat pois vivun laakeroinnista.
- Anonyymi
puhdistuuko vanha kaasari ihan sisältäkin puhtaaksi,jottei tarviisi purkaa osiin,lähteekö vanha kiteytynyt bensa kaasarista pois sisältä kys.Hermanni
- Anonyymi
Kylpyhuone pesunesteellä puhdistuu kaasarit ja suuttimet suitsait.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865