Onko kukaan koskaan pessyt tuollaisessa kuin www.sonicwash.fi ? Kun itse mietin että olisi 4kpl vanhoja kaasuttimia ja ultraäänipesulla saisi puhtaaksi. Katsoin myös pesurien hintoja, mutta Etrassa moinen (kovaa käyttöä kestävä, eikä Lidlin lelu) maksoi viisi sataa.
Onko kokemuksia ultraäänipesusta? Ja www.sonicwash.fi palvelusta? (aika uusi toimija varmaan?)
Vanhojen kaasuttimien pesu ultraäänellä ?
8
3267
Vastaukset
- veteraanimopo
no on ainakin hinnat kohdillaan,muutaman kappaleen kun noilla hinnoilla pesee niin on pesurin hinta tienattu.muuten se lidlin lelu on hintansa arvoinen laite ainakin kotiharrastajalle.on kimppatallissa pesty kyseisellä pesurilla muutama ämpärillinen kaasarin osia ym. pikku osia ja puhdasta tulee.
- Vanhempi.asentaja.72v
Ohi aiheen, mutta...
Miksi ostaa kallis pesuri? Itse olen aikanaan pessyt muutamia tuhansia kaasareita, virranjakajia ym seoksella, jossa oli noin 2/3 bensaa ja 1/3 tenua. Pesu harjalla ja kuivaus paineilmapistoolilla puhaltamalla. Ja puhdasta tuli! - 3634634
Kaverin kaasutin meni ihan väljäksi ultraäänipesun jälkeen, en tiedä oliko muutenkin kulunut mutta ultraäänipesun jälkeen se tuli ainakin hyvin esille ja kaasutin oli käyttökelvoton sen jälkeen.
- Vaikea_kuvitella
että noin olisi voinut käydä. Eihän ultraäänipesussa käytetä mitään hiovia ainesosia nesteen mukana. Mitä siitä kaasarista kului uä-pesussa väljäksi?
- 3634634
Vaikea_kuvitella kirjoitti:
että noin olisi voinut käydä. Eihän ultraäänipesussa käytetä mitään hiovia ainesosia nesteen mukana. Mitä siitä kaasarista kului uä-pesussa väljäksi?
Kaasuvipu siinä muistaakseni meni väljäksi, kyseessä vanhan amerikkalaisen kaasutin.
- Anonyymi
Vaikea_kuvitella kirjoitti:
Pesi paskat pois vivun laakeroinnista.
- Anonyymi
puhdistuuko vanha kaasari ihan sisältäkin puhtaaksi,jottei tarviisi purkaa osiin,lähteekö vanha kiteytynyt bensa kaasarista pois sisältä kys.Hermanni
- Anonyymi
Kylpyhuone pesunesteellä puhdistuu kaasarit ja suuttimet suitsait.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014