Tutkimukset julkisella puolella

SurunMurtama

Hei!

Meillä on 2 vuotta yritetty saada lasta alulle, ja mitään ei kuulu. Kysyn siis, että paljonko tutkimukset maksaa julkisella puolella? Meillä ei ole varaa mennä yksityiselle tällä hetkellä.

Toivon asiallisia vastauksia, ja realistisia.

4

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaasd

Siis ei kai ne tutkimukset maksa kuin polimaksujen verran... hoidot sitten tietysti maksavat jonkin verran. Olin julkisella puolella tutkimuksissa, mutten muista edes paljonko maksoivat! Siis tuskin maksoivat paljon.

Ovuloitko eli saatko ovulaatiotestiin plussan? Ei mitään järkeä yrittää kovinkaan kauaa, jos ei tule plussaa ja kierrot ovat epäsäännölliset/pitkät eli ovulaatiota ei ehkä tapahdu. Niin ja mies on helppo tutkia kerralla, me mentiin yksityiselle suorilta antamaan näyte. Maksaa jotain satasen. Sen jälkeen voi keskittyä tutkimaan naista.

• M47vee_

Poliklinikkamaksujen verran julkisella puolella maksaa. Lääkityksessä tulee nopeasti Kelan maksukatto vastaan, sillä hormoonihoidot on kalliita.

Minulla ei ole ihan tuoretta tietoa, sillä nuorinkin lapsi syntyi 2004, mutta silloin julkisella puolella hoitoa sai kolme kertaa. Ekaan lapseen. Ota selville, tuskin on parempaan suuntaan muuttunut.

Meillä meni ekaan lapseen 5 yrityskertaa ja toiseen kaksi. Piti siis käydä myös yksityisellä. Puhutaan muutamista tonneista per kerta.

Meillä oli varaa, mutta silloin ajattelin että mikä tuska lisää jos on rahasta kiinni jälkikasvun saaminen. Ken lapsia haluaa, tietää että lisääntymisen tarve on naiselle ja miehelle kovin tärkeä juttu.

Jotkut toiset saa kaikenlaisia vahinkoraskauksia, ja halukkailla omasta mielestään ihan ok vanhemmilla jää maksukykyyn.

• himsa

Homma lähtee niin että käyt työpaikka /kunnan terveyskeskuksessa lääkärin puheilla kerrot ettei nappaa ja kuinka kauan olette koettaneet. Se tavallinen lääkäri antaa lähetteen erikoislääkärille. Kerrotte sitten lääkärille että mikä on homman nimi, ensin tulee ultra naisen munasarjoihin ja kohtuun, että onko munarakkuloita kehittymässä ja jopa puhkeamassa .Miehen spermaa tutkitaan että liikkuuko siittiöt hyvin ja lukumäärä myös. Ensin koitetaan vaikka munasolun kasvattamista hormooneilla ja irrottamista jos silloin natsaisi...tässä nyt alkua ....

• onnrai

Teidän pitää alkaa miettimään sitä ns. ruokavaliota mitä syö .Kun minäkin jouduin siihen loukkuun tietämättä että olinkin ruoka allerkinen oikein superiosti mutta kun sain asiat kuntoon niin sitten 62 vuotiaana alkoi tapahtua niitä oikeita asioita mutta se olikin jo silloin myöhästä menetin 2X2 lasta samana vuonna se siitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3712
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      41
      2428
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe