Hei! Olen yksin matkustava nainen. Lentoni laskeutuu klo 23 T3 -terminaaliin, josta minun tulisi jatkaa matkaa maan sisäisellä lennolla T1D -terminaalista klo 7.20. Kysymykseni koskee, että kuinka turvallista ilmaisella lentokenttäbussilla on liikkua yöaikaan? Yleensä, kun olen kuullut varoiteltavan ettei naisten tulisi käyttää julkisia kulkuneuvoja yöllä.
Lisäksi mietin, että kuinka aikaisin 1D terminaaliin pääsee sisälle ennen lennon lähtemistä?
Delhin lentokenttä: terminaalin vaihto yöllä
Mietiskelijä88
2
142
Vastaukset
- päivänselvääyöllä
Jos mietiskelet sitä, niin mietiskele myös sitä, että oletko ainut matkustaja siellä lentoasemalla, joka on menossa yksin sillä lentokenttäkuljetuksella. Tuskin olet ainut!
Delhi on niitä kaupunkeja, joka ei nuku koskaan, joten on aivan sama mihin aikaan olet liikkeellä. - Tivaivaddo
Lentokenttäbussi on shuttle. Bussi joka sukkuloi vain terminaalien välillä ja on vain lentomatkustajien käytössä. Turvallinen varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017493
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?905275- 824956
- 1354333
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113100- 522739
- 462722
- 552312
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112289Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211890