Oon 15 vuotias tyttö ja mua häiritsee jostain syystä tosi paljon, että: tosi moni ihminen luulee että oon vanhempi 17-25 vuotias! Se pahentaa mun itsetuntoa koska ajattelen olevani lihava ja ruma, vaikka en ole ylipainoinen ja moni sanoo että olen kaunis. Mulla ei oo myöskään koskaan ollut poikaystävää ja mun oma huono itsetuntokin voi vaikuttaa mun käyttäytymiseen silleen, että ei oo vaan pojista kiinni, että ei ehkä kiinnostu niin paljon, vaan mä en ite jaksa yrittää tarpeeks. Tiiän kyl et monet pojat pitää mua kiinnostavana ja kauniina, mut ei silti ota samanlaista kontaktia ku muihin (sanotaan nyt vähän pienempikokoisempiin ja ilkeimpiin tyttöihin) En sit myöskään tiiä et kaipaanko sellasten poikien huomiota ketkä on massaporukkaa ja ei uskalla tehä miltä itestäön tuntuu..... Häiritsee vaan tosi paljon!!!!
Todella rasittavaa
9
143
Vastaukset
- Tanja1995
Ainakaan ton tekstin takii et vaikuta vanhemmalta. Oikeastaan nuoremmalta.
- Tanja1995
Repehh kirjoitti:
Mitä meinaat?
Kuulostat aika lapselliselta. Voit ehkä näyttää ulkoisesti vanhemmalta mutta kirjoituksesi perusteella olet henkisesti epäkypsä. Kypsät ihmiset hakeutuvat usein itseään vanhempien seuraan eivätkä valita turhasta. Moni olisi oikeasti kateellinen sulle. Kaikki haluaa näyttää aikuiselta eikä miltään 15v pissikseltä. Jos asia noin kovin häiritsee niin muuta ulkonäköäsi nuorempaan suuntaan. Pukeudu provosoivasti, meikkaa paljon ja juokse poikien perässä koko ajan niin kuin muutkin ikäisesi pissikset.
Tanja1995 kirjoitti:
Kuulostat aika lapselliselta. Voit ehkä näyttää ulkoisesti vanhemmalta mutta kirjoituksesi perusteella olet henkisesti epäkypsä. Kypsät ihmiset hakeutuvat usein itseään vanhempien seuraan eivätkä valita turhasta. Moni olisi oikeasti kateellinen sulle. Kaikki haluaa näyttää aikuiselta eikä miltään 15v pissikseltä. Jos asia noin kovin häiritsee niin muuta ulkonäköäsi nuorempaan suuntaan. Pukeudu provosoivasti, meikkaa paljon ja juokse poikien perässä koko ajan niin kuin muutkin ikäisesi pissikset.
Lol, kiitti neuvosta... Kai, mut en aio muuttaa mun käytöstä tai meikkaustapaa, kyll mä sen verran pärjään
- Ämmänfrendi
Repehh kirjoitti:
Lol, kiitti neuvosta... Kai, mut en aio muuttaa mun käytöstä tai meikkaustapaa, kyll mä sen verran pärjään
Etkös sä ole oikeasti 40 äijä?
- danettisp
Muaki häirittee tosi usein, että muakin luullaan vanhemmaks mitä oon. Mutta ei sille omalle ulkonäölle voi mitään. Ei tarvitse loukkaantua siitä, kannattaa ajatella sitä positiivisesti. Uskon, että olet oikeasti sopivan kokoinen ja ihan tarpeeksi hyvännäköinen. Pää pystyyn ja sano niille ihmisille, että olet 15 etkä vanhempi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1157255Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26524820Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243154Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381317- 501305
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e891138Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1161048Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi50949Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27863Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50854