Onnistuuko se millään? Hommasin vähän alle vuosi sitten tollasen 24kk määräaikaisen laajakaista liittymän. Nyt en kuitenkaan enää tarvitse sitä ja haluaisin hankkia tilalle paremman puhelinliittymän.
Olen kuitenkin kuullut että nämä määräaikaset sopimukset ovat kaiverrettu sinun sieluusi ja ne seuraavat sinua haudankin taakse kunnes sopimus päättyy. Olenko tuomittu maksamaan jäljellä olevat 14 kuukautta sopimuksesta?
Määräaikaisen liittymän katkaisu?
valkosipulipatonki
3
101
Vastaukset
- valkosipulipatonki
Vielä lisäykseksi että kyseessä on Sonera Kodin Netti Plus liittymä.
- nvbmnxvb
Jos otat uuden liittymän myös soneralta, varmasti ainakin keskustelevat asiasta
Voi olla että et pysty, koska määräaikaiset on sidottu siihen määräaikaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32213066- 2295355
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112898- 1692149
- 1362078
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131668Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos941366Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon431181Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411166- 881065