paskan myivät!!
Toimiiko teillä chat?
31
367
Vastaukset
Ei toimi
- 112soitettunohätä
Ei toimi. Sydän lakkasi lyömästä samalla.
- Huoltomiehet_töihin
Internal Server Error
Toivottavasti vika korjataan vielä tänään. Pistäkää s.24 vikailmoituksia.
Voi harmi ja vielä lauantai ilta. - Chatitta
Nyt ei toimi mitkään chatit. Ei edes tuo eurosinkut chat. Mistä mahtaa johtua?
Joskus hyväkin ettei toimi. Osaa sitten taas enemmän chattia arvostaa.
Liian helposti kaikesta valitetaan. Vikoja tulee, mutta ne korjataan, kun keritään.- tuuuut
Loma hyvää monelle :D
- tunturiman2
Taitaa addikteilla olla vaikeeta kun ei pääse chattiin.........nythän on hyvää aikaa tehdä jotain muuta.
- Turhaa_wittuilua
Niitäkin chattailijoita kät chateissa, jotka chattaa vain viikonloppuisin. Mutta kuinkas sitten käykään suomi kaksnelosella. Addut saa chattailla rauhassa viikot 24/7 ja toimii hyvin. Mutta kun tulee viikonloppu, sitten käykin näin, perkele!
- Jonossaohitusleikkauksee
Mutta kun EU vei itsenäisyyden ja mamut naisemme, niin mitä lauantaina voi enää tehdä?
- pate899
ei toimi,sama tulee mullekki.
- molumasa
ei toimi ei mikä on vikana??
- tedis
Mahtaako Suomi24:n nörtti viitsiä töihin lauantaiehtoona sättiä korjaamaan. Aukeaa taas joskus... vaikka toivoisinhan minäkin, että toimisi. Onneksi tärkeimmät nettitutut tavoittaa myös skypellä tai sähköpostilla.
- lörpötti
Alappas sätti nyt toimia kun nyt sopivasti lörpötyttäis.
- joutilaana
huonoa palvelua suomi24.ltä
- ar-hippa
ja just kun oli vonka päällänsä
- räkä-valumaan
Ei ne pellet osaa korjata, häätyy sit mennä livenä sättäämään kuppilaan ja jäätymään raitille..
- siellä_ollaan
herkku.net toimii loistavasti, tulkaa sinne :)
- jöööö
No enpä kyllä ala *jonottamaan* sättiin. ._.
- zhadum
Ilman muuta kannattaa vaatia alennusta kuukausimaksusta kun ei ole viikonloppuna korjattu.
- jöööö
Hyvitystä jopa.
- rahat
takaisin-sätti!
- mlukku
Ihan sama vaikkei toimikaan mutta silti ylläpito voisi antaa infoa.
- Eimitääään
Ei infoa ei mitään toimintaa viikonloppuisin. Sellainen systeemi on suomi24.
- Masinointi_pielessä
Ei ole suomi24 masinointi oikein hallussa, jos vika pysyy viikonlopun ajan.
Hiukan naurettavia tälläiset suomi kaksnelosen chatit. Kaikki muu hoituu, paitsi viat. Mihin maailma on menossa?? Edes chat ei toimi!!
- Sekaanvaan
INFERNAL näköjään monelle jolla ei ole "elämää" kuin chatissä.
- Chättäri
Eipä näiden keskusteluidenkaan lukeminen kerro kauheen monipuolisesta live-elämästä..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654