Voisiko joku kertoa miten selvitä elämästä. Omassani on todella paljon ongelmia. Viiltelen, en luota itseeni, käyn psykologilla sekä saatan joutua suljetulle osastolle. Kaiken huipuksi olen yrittänyt itsaria 2x. Ajatuksissani ei pyöri muuta kuin itseni satuttaminen ja itsarit. Tuntuu etten selviä tästä. Olisi kiva jos kertoisitte esim omia kokemuksia jostakin vastaavasta tai antaisitte neuvoja mitä pitäisi tehdä. En pysty puhumaan vanhemmilleni tai hirveästi kenellekkään muulleekkaan joten pliis auttakaa
Elämä ja kuolema
Avuntarvitsija
1
82
Vastaukset
- Yritänauttaavaikkenosaa
Uskon et tollasista asioista on vaikee puhuu muille, mut se on kumminki paras keino päästä tosta eroon. Vanhemmille en itekkään menis ensimmäisenä puhumaan, mut entäs joku luotettava kaveri? Mun on ainaki helpompi puhuu ihmisille, jotka ei tunne muita mun kavereita eikä asu mun kaa samassa kaupungissa, koska sillon voin olla varmempi ettei se juttu levii. Ja toi sun juttu kuulostaa tosi tutulle, koska mun poikaystävä käy tota lähes samaa just läpi. Mut mikä sun elämässä on nii huonosti et haluisit kuolla? Eiks sitä asiaa vois jotenki korjata?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4132336Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882160- 981852
- 4491810
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1111560- 71464
- 2271066
Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭80972Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.10963Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41862