Pirkko Mannola

lesken

Pirkko Mannolalla riittää virtaa ja vientiä.
Kun sitä kaunista ulkonäköä on lahjaksi annettu paljon, ei tarvitse yksin murjottaa.
Nytkin hän sanoo ystävyydestään Stubbin kanssa, että kerromme myöhemmin lisää.
Ikää on kuitenkin mittarissa lähes 80 vuotta.
Mitä sitä odottelemaan.

70

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miullekki-kelpais

      Parempi kaksin kuin yksin, kaikenlisäksi he ovat vahoja perhetuttuja,
      onnea heille,

      • konkariesh

        Tulipa tämä ketju mieleen , kun luin jutun. Mielestäni jutun pariskunta osoittaa , että iäkkäänäkin kannattaa ja voi menää naimisiin. Se voi tuoda jopa vireämpiä lisävuosia elämään , kuten näyttäs jutun pariskunnalle tuoneen. Onnea vaan heille:) ja muillekin iäkkäille pariskunnille.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016070821874430_uu.shtml


    • ikiliike

      Mikäpä. Kyllä Mannolalla varmaan vielä sokeri sullaa suussa.

      • luomulusiina

        Kyllä Pirkkokin, kuten monet viihde-elämässä olevat naiset on käynyt kirurgilla jotakin kohtaa korjaamassa. Esim. Ritva Oksasta ja hänen nuorekkuuttaan ja ihoaan
        hehkutellaan usein mutta on itse myöntänyt käyneensä leikkauksissa. Ritva on hyvä näyttelijä ja ihana ihminen kuten myös Pirkko pirtsakka mutta kaikki ei ole kuitenkaan ihan luomua heissä. Ja entäs Paula Koivuniemi? Luulisi jo riittävän leikkaukset ja vähemmällä meikillä kauniimpi !


      • Anonyymi

        Pirkko Mannola vei Kiti Kokkoselta "Bonusmamma" tittelin. Mannola voisi olla "bonus mummo".


    • Naurua.elämään

      Haluan vanheta yhtä freesisti kuin Pirkko Mannola ja Vieno Kekkonen:)
      Pirkko on ollut aina nauravainen. Suhtautuu ehkäpä elämään sopivan kevyesti turhaa sairauksissa piehtaroimatta.
      Mitä vähemmän sairauksia ajattelee, sitä vähemmän sairastaa. Olen huomannut. Ehkäpä elimistö erittää sellaisia hormoneita jotka parantavat immuniteettia, kun päästää välillä hersyviä nauruja. Vaikkei aina naurun aihetta olisikaan, niin jostain kyllä löytyy se pieni kikatuksen aihe. Siihen pyrin vaikka jotkut kateelliset jälkeenjääneenä pitäisivätkin. Omapahan on elämäni!

      • lesken

        Niin, Pirkko Pirteä hän on aina ollut. Ehkäpä naista, joka syntyy miss Suomeksi, hymyilyttää enemmän, kuin tavallista tallaajaa.
        Ihmettelin aikoinaan, miksi niin kaunis nainen avioitui niin ruman miehen kanssa.
        Åkella oli tietty paljon muita avuja.


      • Hirnuntaa.harkiten

        Älkää alkako köyhän naisen Arja Korisevaksi kikattamaan turhia. Naurakaa ja vanhentukaa luonnollisesti.
        Eipä auttaneet Korisevaa (teko)kikatukset, joutui sairastua bosasyöpään.


    • Muistankyllä

      Kyllähän hän nuorenakin yhtä sun toista, mihinkäs sitä ihminen vanhanakaan muutuisi.

      • lesken

        Kerro ihmeessä?
        Sen muistan, että oli Åken salarakas.


      • Viatonsivullinen

        Hyvä esimerkki meille nuoremmille, ei kannata heittää lusikkaa nurkkaan. Se rakkain voi vielä saapua iltojen iloksi~:-)


      • täyttä_elämää

        Aivan. Kuka vaan voi ottaa esimerkkiä Pirkon nuorekkaasta elämänmenosta. Meillä on vain yksi elämä ja se kannattaa elää täysillä kaikesta nauttien, eikä jäädä kiikkutuoliin odottamaan kuolemaa.


    • Katmies

      Liian vanha Aleksanterille luulisi olevan nuorempiakin.

      • täyttä_elämää

        Kyseessä onki isä Göran 80v , eikä poikansa Alexsander. Luulisi, että Pirkolla olisi menestystä itseään nuorempien miesten keskuudessa. Monilla julkkisnaisilla on huomattavasti itseään nuoremmat miehet. Kymmeniä vuosia nuoremmat, kuten on mm. Katri Helenalla ja Marion Rungilla.


      • Jos on totta, todella hienoa että kaksi leskeä löytää yhdistäviä asioita ja tietysti tunteet kuuluvat suhteeseen . Ehkä suhde vanhemmalla iällä on parasta hyvien loppuvuosien kannalta - yksinäisiä on ihan liikaa - syvää, hellää ystävyyttä ja se syli kosketuksineen.
        Nämä asiat, olen huomannut itsekin, ovat sattumasta joskus kiinni.
        Kuitenkin aina henkilökohtaisia asioita, vaikka kyllähän noita isoja ikäeroja joskus miettii. Onnea ja terveitä vuosia Göran ja Pirkko.


      • Viatonsivullinen

        En usko että naiselle on miehen nuoruus kovinkaan suuri ilo, jos haluaa
        petipuuhastelua aktiivisesti, on nuori hyvä. Henkisellä tasolla saattaa
        nuoren kanssa kokea yksinäisyyttä, joten olet kaksin, mutta yksin.
        Kyllä tässä iässä kaipaa vertaistaan seuraa.
        Tämä on minun näkemykseni.


      • lesken

        Muistan sellaisen kotikatsomon, kun Siipirikko. Hvin koskettava kuvaus. Olisiko ollut Lindmanin ohjaama.
        Siinä Pirkko Mannola esitti hyvin tavallista naisroolia.
        Hätkähdin oikein, kun huomasin, miten hyvä hän on näyttelijänä.
        Ei ollut meikattu eikä laitettu. On itse kertonut kärsineensä, kun ei ole teatterikoulua käynyt, on vain missi.
        Siitä lähtökohdasta on kovasti tehnyt työtä teatterimaailmassa. Ja on menestynyt.
        Pakko muistella tässä hänen ikäistään Laila Kinnusta.
        Lailalle annettiin ulkonäköä ja mahtava laulunlahja.
        Hän menetti kaiken juomisellaan.
        Viina vei Lailan pohjalle.
        Mutta onneksi tytär ei jatkanut äitinsä polkua.


      • lesken

        Kirjoitin tuolla edellä Siipirikko-näytelmästä. Korjaan nimen.
        Se on Kiinnisidottu
        Anteeksi virheeni


      • Iloista.matkaa
        täyttä_elämää kirjoitti:

        Kyseessä onki isä Göran 80v , eikä poikansa Alexsander. Luulisi, että Pirkolla olisi menestystä itseään nuorempien miesten keskuudessa. Monilla julkkisnaisilla on huomattavasti itseään nuoremmat miehet. Kymmeniä vuosia nuoremmat, kuten on mm. Katri Helenalla ja Marion Rungilla.

        Marionin ja Katrihelenan nuorilla miehillä ei ole takuulla fyffee yhtä paljoa kuin Göranilla. Voivat reissata unelmalomilla Jörkan kustannuksella. Mielellään varmaan pihvaa Pirkon matkaseurakseen kun saa iloista seuraa matkalle.


      • mammallekin
        Iloista.matkaa kirjoitti:

        Marionin ja Katrihelenan nuorilla miehillä ei ole takuulla fyffee yhtä paljoa kuin Göranilla. Voivat reissata unelmalomilla Jörkan kustannuksella. Mielellään varmaan pihvaa Pirkon matkaseurakseen kun saa iloista seuraa matkalle.

        Pirkko varmasti pystyy itsekin matkansa maksamaan! Onnea Pirkolle ja Göranille:)


    • tämänhuomannutviimein

      Henkistä kumppanuutta sitä haluaa näin yli 60v,ei seksiä niinkään.

      • kesivä

        Eikös Pirkko päässyt tanssikilpailussa muutama vuosi sitten finaalikaksikkoon. Näin muistelen. Hyvässä "tikissä". Heh, voikohan tuota sanaa käyttää, naurattaa itseänikin.


      • Viimeiset.hetket

        Eikös Åke ollut silloin loppusuoralla. Se ärsytti silloin kun Pirkko tanssivain siellä Tanssii tähtien kanssa selvästi nauttien nuoren miehen läheisyydestä. Itse olisin jättänyt menemättä jos pitkäaikainen aviopuoliso tekisi kuolemaa.


      • Huolehdivainomasi

        Niinpä. Siksi taiteilijat ovatkin erikseen kuin tavalliset tanelit, joilla piiri on liian pieni ja se vaikuttaa käsityskykyyn. Siitä samasta syystä tanelin ei kannata toisten puolesta arvella nautinta-asioistakaan mitään. Metsään ja päin mäntyä menee takuuvarmasti aina.


      • Viatonsivullinen

        Kyllä minä ihan vähän keksiäkin, aineski kahvinkanssa~:-)


      • Viatonsivullinen

        Onkohan minullekin jossain ikioma "Göran"... :-)


      • Viatonsivullinen, älä anna periksi, jos ei ole Göran niin onhan vielä Toivo :-)


    • luomu-tuote

      Pirkko on pirteä,
      suotakoon hänelle, hänellä ei näytä olevan potuliini huulia eikä muutakaa silotuksia,
      mutta meikkiä näyttää olevan siinä ja siinä rajoilla onko hyvä,
      -- en pidä tekopiteydestä, jos ja kun ihminen on oikeasti vanha,
      tekopiteys ei pue vanhaa ihmistä ollenkaa,
      silmistä näkee väsymyksen, ryhti väsähtäny hiukan kumarassa,
      luonnolliset rypyt on aina kuniita,
      ne kertoo elätystä elämästä,
      vanha ihminen on kaunis, kun hän on luonnollisella tavalla puhdas,
      juuri semmonen kuin todelisuudessa on, sielun kauneus pukee kaikkein parhaiten vanhaa ihmistä,
      sielunkauneus näkyy silmistä,
      -- potuliini huulet on kauhistus, samoin potuliini täytteet pitkin naamaa on hullunkurista katsottavaa,
      räikeä meikki on hirveintä mitä vanha ihminen voi itselleen tehdä,

      • Minijamaskara

        Täytyy olla vissiin botuliinia myrkyllinen määrä aivoissa jos ei tajua, miksi ja mitä varten meikki on.


      • Ei pitäisi nimeltä mainitun henkilön ulkoista olemusta somessa repostella.


    • etsi.niin.löydät

      Kyllä Pirkko on kovasti tehnyt töitä säilyäkseen nuorekkaana. Ei tule ilmaiseksi kenellekään. Vaatii todella paljon sinnikkyyttä pitää keho timmissä kunnossa.
      Ajatelkaapa Aira Samulinia. On ikäisekseen todella nuorekas hänkin.

      Kerronpa salaisuuden omalla kohdallani. Olen jo 70, mutta minua luullaan n 40-50 vuotiaaksi. En kehu, mutta olen löytänyt melko helpon tien säilyä nuorekkaana ja terveenä.
      Tanssin, kuten Airakin, joka päivä kun ehdin, ainakin tunnin. Joogaan, mutta vain 15 minuuttia. En lenkkeile kuin harvoin. Tiedän myös, miten ja mistä kehoni saa riittävästi ravinteita ja vitamiineja. Olen varma, että Pirkko ja toisetkin nuorekkaat tietävät nämä jutut.
      On muutakin, jota ei kuulema saa netissä kirjoittaa. Terveysviranomaiset voivat suuttua ja keksiä jotain, ettei ihmiset voisi säilytää terveyttään.

      Ei se kauneus ole niin tärkeä, mutta terveys kylläkin. Itse haluan elää terveenä loppuun asti.

      • Mummutar

        Mä taas en ole tanssinut enää vuosiin mutta kävelylenkillä käyn päivittäin Iho pysyy hehkeänä kun raitis ilma ja liikunta laittaa veren kiertämään. Itse en ole korkaan tykännyt mistään hikisissä liikuntasaleissa liikkumisesta vaan nimenomaan ulkoliikunnasta. Joskus meditoin, mutta sekin ihan omaan tyyliini, ei minkään oppaiden mukaan, ja tietenkin terveellinen perusruoka kuuluu ruokavaliooni. Tulee paljon halvemmaksikin itse valmistaa ruokansa.


      • lesken

        Olen todellakin kateellinen naisille, jotka pystyvät pitämään itsensä freesissä kuosissa. Silloin kutsutaan hienoihin gaalajuhliin näyttävä lady.
        Itse sain kutsun miehen luo, joka pyysi minua tekemään kaalikeittoa.
        Taisi olla vihjaus, että kaalikeittodieetti olisi paikallaan.
        Yäk, inhoan ko keittoa.
        Taidan ottaa nisua mukaan.


      • nuormieli

        Nimim. "etsi.niin.löydät".
        Tuo kaikki mitä kirjoitit on niin totta, Aira kuten myös Pirkko ovat hyviä esimerkkejä, se on todellakin useimmilla naisilla/miehillä ihan itsestä kiinni miltä näyttää ja tuntuu.

        Kroppamme/vartalomme on ikäänkuin asuinsija jossa olemme, tehkäämme siitä mahdollisimman hyvänoloinen ja viihtyisä, niinhän me teemme kodeistammekin, kohennamme ja ylläpidämme sen kuntoa.

        On surullista katsottavaa kun näkee lihavia hoitamattoman näköisiä naisia jopa nuoria naisia jotka ovat jo nuorina vartaloiltaan kuin "vanhanajan mummot", heitä mitenkään väheksymättä mutta ajat muttuu ja ihmiset sen myötä, miksei myös miehetkin voisi vähän katsoa minkälaisissa "kuorissa" asustavat.

        Nyt varmaan moni ajattelee "moni kakku päältä kaunis" mut myös sisäinen kauneus näkyy ulospäin jos sen päästää näkymään.


      • Selitäjaselvennä

        " On muutakin, jota ei kuulema saa netissä kirjoittaa. Terveysviranomaiset voivat suuttua ja keksiä jotain, ettei ihmiset voisi säilytää terveyttään. "

        Haluan ehdottomasti tietää mitä "muutakin". Ja muutenkin haluan ymmärtää mitä toisella virkkeellä tarkoitat.


      • Sanoit että haluat elää terveenä loppuun asti, jokainen haluaa elää terveenä loppuunasti. Kaikista hyvistä elämäntavoista huolimatta, se ei aina onnistu. Ihmiset ovat yksilöitä eikä ns. hyvät elämäntavatkaan takaa terveyttä loppuunasti. Sanoisin että harvinaista, perin harvinaista on. Onnea matkaan, kaikki on kuitenkin mahdollista.
        PS. myös "onnenkantamoiset"


    • päällekuuskymp

      Toivottavasti tästä piristyy, kun jo nyt tuntuu ettei jaksa mitään, miehistä puhumattakaan.

      • lesken

        No niin. Nyt Pirkko astelee vihille kihlattunsa kanssa. Kosi karkauspäivänä ja sai myöntävän vastauksen. Rohkea veto Pirkolta. Onnea tulevalle liitolle.


      • lesken kirjoitti:

        No niin. Nyt Pirkko astelee vihille kihlattunsa kanssa. Kosi karkauspäivänä ja sai myöntävän vastauksen. Rohkea veto Pirkolta. Onnea tulevalle liitolle.

        Voin vain yhtyä onnea toivottaviin sanoihisi.
        Kerroin eräälle miehelle aamulla kuinka olin ihanan jutun kerrankin nähnyt iltalehden kannessa kun olin tuosta nuoresta parista jutun nähnyt.
        Mies kertoi nähneensä parin lentokentällä kun oli vaimonsa kanssa tullut Fuenrigolasta, minä tietysti kyselemään, miltä he näyttivät, varmaan hyvin onnellisilta.
        Siihen mies vain tokaisi, joo, ryppysiltä.


    • Omaankarsinaan

      Mitä vittua te horiskot änkeättä aloituksianne nuorten palstalle ?

      • Yöäk

        Et sinä ainakaan nuori ole jos aivot horottaa noin pahasti omassa ahtaassa karsinassasi.


      • lesken

        Omaankarsinaan:
        Olisiko sinun syytä siivota suuri suusi. Ja pläjäyttää typerä tekstisi bittiavaruuteen. Tapoja, asennetta,fiksuuutta kiitos.


      • nuormieli

        "Omaankarsinaan" sinne sinä joutaisitkin! opettelemaan ........... ja siivoamaan siivoton suusi oikein juuriharjan kanssa.


    • Ajattelmisen-aihetta

      Pirkko onkin poikkeus onnettomien kaunottarien listassa.

      Melkein kaikki ovat onnettomia, eroja, viinaa, surkeutta...

      " Usein pitävät
      vanhatkin kauneutta tärkeimpänä asiana ja JAKSAVAT nähdä VAIVAA sen vaatimuksista! Minusta siisteys ja sivistyneisyys, rehtiys ja muiden huomioiminen sekä hyvät tavat ovat ne tärkeimmät asiat.

      kauneimmat naiset ovat harvoin onnellisimmat.

      Otetaan vaikka Virpi Miettinen, kaunein missi nuorena. Ei ollut hänen elämänsä onnellinen ennen kuin ehkä nyt vanhana.

      Melkein kuka muu kaunotar tahansa samoin: eroja, viinaa...huonoja ihmissuhteita, itkua...

      http://www.iltalehti.fi/viihde/2014101318742797_vi.shtml

      • virpoin

        Ihanko sie Virpi ite mainostat ittees ja tulevia tapahtumia)


      • brussiila
        virpoin kirjoitti:

        Ihanko sie Virpi ite mainostat ittees ja tulevia tapahtumia)

        On meitä muitakin missilöit miehelään me ollaan.


      • hoi-tollona-rakastunut

        eikä Pirkko Mannolakaan saanut sitä miestä, komeata Esko Salmista, johon oli niin hoi-tollona-rakastunut nuorena. me kaikki katsojatkin oltiin.


    • vilmitähti

      lisää mustaa kajalia ja luomiväriä silmiin
      ja eiku niska kenoon taakse ja suu auki ... hyvä kuva taas tulee lehteen

      • Silloin60oli

        N 20 vuotta sitten törmäsin yllättäin Pirkkoon ,kun oli koiraansa ulkoiluttamassa naapurustossa,Lienee ollut ilman meikkiä,kun oikein säikähdin ,näytti niin ryppyiseltä.Mainoskuviin ym:hin kasvot voidaan kaunistaa huippusileiksi,Siksi varmaan pelästyin sitä näkyä,Kyllä tietysti esiintyvän henkilön täytyy teettää kaikki mahdolliset jutut kasvoilleen,että ihmiset hauaa tulla katsomaan esityksiä.En kerro tätä millään pahalla,mutta tosi on.
        Meistä monista saa tosi pirteä näköisiä taitavilla meikeillä,irtoripsillä,pienillä kiristyksillä,botoksilla ja sopivalla kampauksella.Ja tietysti liikunnalla.Kantsii kokeilla,jos kiinnostaa.


      • Noin.todella.on

        Saman olen päivänvalossa todennut täällä, minäkin yllätyin.


    • isoäiti_

      Otin valokuvan, kun Pirkko meikkasi tyttöjä balettikoulun kevätesitykseen. Sievä on Pirkko kuvassa kuten ovat tytötkin. Onhan siitä tapahtumasta kyllä jo muutama vuosikymmen kulunut.

      Vuodet patinoivat pintaa ja saavat sisällön hehkumaan kauniina, niin se on.

      • Niin se on, tosi kauniisti sanot
        "Vuodet patinoivat pintaa ja saavat sisällön hehkumaan kauniina."


    • Ei ikääntyminen säästä ketään, verottaa eniten siitä missä on heikoin kohta. Iho, hiukset, jäsenvaivat, sisäelimet, ym. Perinnölliset taipumukset.

    • ÖLLÄÄ

      Aivan upean onnallinen kadehdittava avioliitto . Pyskoterpiaa. Valtavaa liikuntaa. Iloa ja pakkoa. Pakkohymyö. Posket kiristyneenä. Alakuloa vai alisuoriutumista. Poskilihakset on olleet koetuksella. äLLÖ

    • kulmaonnaine

      Ei arvostanut miestään aikonaan, cool cool coll

      • Mietitarkasti

        Tunsitko heidät henkilökohtaisesti vai länkytätkö lämpimiksesi?


    • reppuriika

      On Pirkko kyllä havinaisen hyvinsäilynyt ja nuorekas ihminen. Vaikka nuorena missinä, ei mielestäni ole ollut se kaikista kaunein, niin vanhana kauneutta piisaa. Yleensä pyöreäkasvoiset ja omenavatsaan taipuvaiset naiset säilyttävät kasvojen nuorekkuuden pitempään. No Pirkolla ei kyllä ole sitä omenamahaa, mutta saattaisi olla taipumus sellaiseen, jos alkaisi lihomaan. Meikäläisen etu säilyy ropassa, mutta kavoissa ikä näkyy enemmän.

      • jepuli.s

        Minulla on naama 20v nuorempi kuin nivelet :(
        Kukaan ei usko ikääni vaatteet päällä.


      • konkariesh

        Moni voi olla kateellinen Pirkolle ( ja taitaa ollakin) kun hän on ikääntynyt kauniisti. Pirkon kohdalle käy hyvin kauniisti ikääntynyt.
        Ihminen on kokonaisuus ja Pirkon persoona vaikuttaa myös ikääntymisvaikutelmaan. Hän ei pukeudu "mummomaisesti" vaan pitänyt tyylinsä ja toivottavasti pitää elämänsä loppuun. On pysynyt positiivisena ja pirteänä ja liikunnallisena. Pirkosta voi ottaa oppia monessa mielessä ja varmaan hänenkin elämässä on ollut vastoinkäymisiä, niin kuin kaikilla on mutta pitänyt positiivisen elämänasenteensa. Se on voimavara, kun tarkemmin ajattelee.
        Käyn itse liikuntaryhmässä, jota vetää yli 80v nainen ja hän vetänyt erilaisia ryhmiä ( vapaaehtoisena) yli 20 vuotta, joista yksi on liikunta ja liikkeet joita teemme, eivät ole rankkaa kuntojumppaa, vaan paljolti monipuolisia venytyksiä ja sellaisia, joita suurin osa kykenee tekemään. Ikähaarukka jumpassa taitaa olla 50v - 80v, arvioisin. Tietysti jokainen tekee liikket kykyjensä mukaan, mutta hyvää on tehnyt kropalle ja tietysti mielelle. Liikuntaryhmän vetäjä on myös nuorekas ja hän on aktiivisesti harrastanut liikuntaa kymmeniä vuosia niin on pysynyt norjana ja sutjakkaana.


      • Supernaiset konsertin kävin katsomassa ja hyvässä kuosissa oli kaikki kolme naista. Ei Pirkko erottunut muulla kun keimailullaan, vähempi parempi, meni vähän yli. Vieno ja Marjatta tyylikkäät naiset, hallitsevat aina tilanteet :-)


    • biisi-i-iha-na

      I-ha-na

    • pythonn

      kawe
      10.1.2016 15:54
      Jos on totta, todella hienoa että kaksi leskeä löytää yhdistäviä asioita ja tietysti tunteet kuuluvat suhteeseen . Ehkä suhde vanhemmalla iällä on parasta hyvien loppuvuosien kannalta - yksinäisiä on ihan liikaa - syvää, hellää ystävyyttä ja se syli kosketuksineen.
      Nämä asiat, olen huomannut itsekin, ovat sattumasta joskus kiinni.
      Kuitenkin aina henkilökohtaisia asioita, vaikka kyllähän noita isoja ikäeroja joskus miettii. Onnea ja terveitä vuosia Göran ja Pirkko.

      Kuva mielessä oksetttaa

      • täh-mitä-häh-

        TÄH ?

        " Kuva mielessä oksetttaa " MITÄ tarkotat ?


    • tyvessä

      Monesti harmaassa kelossa on kova oksa!

    • Miehet-naiset

      Olin aivan järkyttynyt, kun M.V. pyöreässäpöydässä (=radioohjelma) vähätteli tätä mamujen aiheuttamaa ”ilmiötä”l. joukkoahdistelua.
      Hän sanoi , että kyllä suomalaiset sedätkin ovat aina lääppineet ja kourineet nuoria tyttöjä.

      Minä kyllä puolustan suomalaisia miehiä, en ole ollenkaan samaa mieltä ja enkä ole koskaan kuullut, että HE kadulla olisivat joukolla käyneet nuoriin tyttöihin käsiksi.
      Terveet suomalaiset miehet ovat rehtiä ja nuoria tyttöjä kunnioittavia. Heitä ei saa verrata mamuihin se on loukkaus suomalaista miestä kohtaan.

      (Aikuisten ihmisten kohdalla on ollut aina puolin ja toisin väkisin seuraan tuppautuneita, varsinkin ”kostean illan” aikana. On ollut kuvottavaa katsoa miten naiset yrittävät tyrkyttää itseään ja jos ei seura kelpaa, niin ”homottelu” tai muu haukkuminen alkaa.
      Samoin eläkeläisten tanssitilaisuuksissa he juoksevat hakemaan miehiä. Tunnen myötähäpeää!
      Että kyllä naisetkin voisivat välillä ”katsoa peiliin”! Turha syytellä miehiä!)

      • hoit_su

        Kyllä on suomalaiset miehet kourineet ja kähmineet naisia läpi vuosisatojen, missä pullossa olet elänyt. " Rehtejä ja nuoria kunnioittavia", osa on ja osa ei, näin on aina ollut. Mutta ihan reilu osa on ikiajat ollut valmis ns. uimaan liiveihin, oli sitten lupa tai ei. Ja elämänkokemusta on yli 60 vuotta, että pikkusen tiedän asioista minäkin.


      • Revisiitä

        Myötähäpeä kertoo ahtaasta mielen maisemasta. Suomalaista miestä saa loukata tasan yhtä paljon kuin hekin loukkaavat. He eivät ole mitenkään kummallisempia kuin ulkomaalaiset lajitoverinsa, eivät hyvässä eivätkä pahassa.


    • Senverran vedän kotiinpäin että sanon, suomalainen mies saa puristaa pakarasta, nätisti, mutta pa-tu-siirtolainen ei! Suomalainen mies kunnioittaa naista, kulttuurista johtuen. Pa-tu-siirtolainen ei kunnioita.
      Väkivaltainen mies on luonnevikainen :-(

      • VoiHoratsuParkaa

        Kuka naisia pakaroista puristeleva mies muka arvostaa naista tai naisia? Horatsuna pitää, jos julkisesti noi lähentelee!


    • Pa-tu-suomalainen

      Mikä on pa-tu-siirtolainen? Mitä sana tarkoittaa?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe