Hei. Meille on ensviikolla tulossa neljä rottapoikaa, ja ollaan mietitty nimiä jonkin verran mutta oisko teillä joitain nimiehdotuksia? :)
Minkä ikäsenä pojat ei enää pääse läpi 23mm pinnavälistä? Pitääkö niiden olla ihan täyskasvusia? Tai onko siinä joku ns. painorajoitus? :D
Poikarotista asiaa
2
77
Vastaukset
- 119
Pienenä tulee ainakin ihan heittämällä läpi 23 mm pinnavälistä, mulla oli poikien häkissä verkotettu alaosa, jonka pinnaväli ilman verkkoa on tota luokkaa. Heinäkuun lopussa syntyneiltä pojilta otin ennen joulua verkot pois, eivätkä enää oo tullu läpi. Riippuu tosiaan ihan rottien koosta milloin ne ei enää mahu tosta läpi.
Nimiä en osaa ehdottaa, henkilökohtaiset mieltymykset vaikuttaa niin paljon. Omillani tykkään lyhyistä suomalaisista nimistä, kuten Tarmo, Toivo, Eino, Vilho tms. Kahdelle pojalle nimet itelläkin mietinnässä kun parista kasvaa lauma :)- rottapojat
okei. eino on meillä ollut yksi nimivaihtoehdoista jo jonkin aikaa :D mutta hyviä olivat muutkin. kiitos (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819