Löytyiskö tietoa tähän probleemaan. Kerrostalon kylmäkellari, lämpötila 9-10 asteen tietämissä, vaikka on säädetty termostaatin säätimestä 7:ään. Höyrystin - kylmäpatteri vetää jatkuvasti jäähän siitä kulmasta, jossa on termostaatti ja mistä kylmäaine menee sisään. Kompressori käy jatkuvasti, ja siinä kompurahuoneessa on kylmempi mitä itse kylmäkellarissa. Kompura on puhtaan ja siistin näköinen, höyrystimessäkään ei näy likaa tms.
Mitattu suhteellinen ilmankosteus kylmiössä on 36 %.
Jää on jo useamman kerran sulatettu pysäyttämällä kompura ja annettu olla 8 tuntia jonka jälkeen käynnistetty, aina tulee uudelleen.
Itse mietin että voisko olla syynä puutteellinen ilmankierto höyrystimen levyjen välissä. Kosteuttahan se tietty on joka siihen jäätyy. Jäätä/huurretta muodostuu vain siihen kulmaan höyrystintä, jossa on termostaatti.
Kylmäkellarin höyrystin vetää jäähän?
4
2303
Vastaukset
- eiääliö
Kannattaisiko kutsua kylmälaitekorjaaja paikalle, jos ei itse asiasta ymmärrä mitään? Todennäköisesti kylmäaineen määrä on vähäinen tai kompressori rikki.
- kylmääkellariin
Kylmä aine on vähissä ja myös vuoto järjestelmässä koska muuten kylmä aine ei olisi vuotanut ulos. Kylmä laite huolto tilattava.
- Soitajatilaa
Et voi tehdä sille itse mitään jos ei ole ammattitaitoa, tarvittavia työkaluja/välineitä ja kylmälupia.
Soita sille kylmälaitekorjaajalle, hän etsii ja poistaa vuodon ja lisää kylmäainetta sinne koneeseen. - Anonyymi
Kylmäaintta on karannut, tekee vain jääpahkan kulmaan. Hyvä kylmähuolto Helsingissä on Termatic Oy Puh: 0400445129
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362536- 372441
- 951759
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511310Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861301Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51195Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2811092- 561038
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi38769- 27760