Seksiä uimahallissa

Kiihotuskone

Näin tänään uimahallissa tummaihoisen, lihavan naisen. Hänen rintansa puristuivat tiukasti yhteen uimapuvun sisässä, näyttäen kuin ne painautuisivat yläosasta läpi. Katselin altaan päädyssä kuinka hän isot rinnat pomppien kiihdytti uuteen lähtöön. Välillä hän pysähtyi korjaamaan uimapukunsa yläosaa, joka valui olkapäältä tuon tuosta, paljastaen rintoja melkein peukalonkokoisiin nänneihin asti. Päästyään altaan toiseen päähän hän kääntyi kasvot minuun päin, lähtien uimaan selkää. Valtavat rinnat työntyivät hänen päätään kohti, paljastaen syvän rintavaon. Hän kääntyi viime metreillä uimaan kroolia, ja nousi altaan reunalle kuivaamaan enimpiä vesiä rinnoiltaan. Sitten hän hyppäsi takaisin veteen, jolloin hänen rintansa melkein osuivat hänen kasvoihinsa. Katselin niiden hypnoosimaista heiluntaa, haaveillen työntäväni kivikovan kaluni niiden väliin. Ajatellen, kuinka ne hankaisivat kyrpääni nussiessani tätä rintojen väliin ja naisen puristaessa niitä yhteen, tai kuinka pehmeältä niiden puristelu tuntuisi. Kuinka ottaisin peukalonkokoisen nännin suuhuni ja imeskelisin sitä, tai kun nainen työntäisi naamani rintojaan vasten.



Haaveiluni keskeytyi naisen kysyessä minulta, että enkö aikonut uida? Käännyin nopeasti katsomaan häntä päin, mutta katseeni oli naulautunut hänen valtaviin rintoihinsa, jotka heiluivat hitaasti edestakaisin veden mukana. "En." Vastasin hätäisesti, sillä nainen oli varmasti huomannut että tuijotin hänen tissejään. Nostin katseeni hänen kasvojaan kohti, mutta yllätyksekseni hän hymyili minulle. Olin hämilläni. Eikö tätä häirinnyt asia ollenkaan?

"Okei." Nainen vastasi.

"Pääsisinkö kuitenkin siihen, jotta voin jatkaa?"

"Totta kai."

Olin nousemassa altaasta kun nainen yhtäkkiä sanoi:

"Ei sinun tarvitse nousta. Voin kyllä mennä edestä."

Sen jälkeen nainen alkoi siirtyä minua kohti, jolloin hivuttauduin toiseen päähän. Mutta ollessani juuri naisen takana hän puristautui seinää vasten. Seisova kaluni puristui kiinni hänen leveää persettään vasten, upoten kohotessaan hänen pakaroidensa väliin. Nainen työntyi nopeasti pois.

"Anteeksi kauheasti." Hän pahoitteli nopeasti.

"Ei mitään." Sanoin nolostuneena, sillä nainen oli varmasti tuntenut kaluni persettään vasten. En aluksi tohtinut katsoa naiseen päin, mutta kääntäessäni katseeni huomasin hänen tuijottavan täydessä mitassa olevaa kaluani. Ajatteliko tämä samaa mitä minä?

Nainen katsoi minua kasvoihin, ja käänsi sitten katseensa rintoihinsa.

"Pidätkö tisseistäni?" Hän kysyi hiljaa, kohottaen niitä käsillään.

Olin hämilläni. Nyökkäsin kuitenkin vastaukseksi.

"No..." Nainen sanoi, työntyen minua vasten. Isot rinnat painuivat rintakehääni vasten, ja katsoin silmät pyöreänä rintavakoa, joka suorastaan kutsui minua työntämään pääni siihen.

"... Mene sitten vessaan niin tulen sitten kun saan kierroksen loppuun. Koputan kolmesti."

Nousin altaasta ja menin nopeasti vessaan.



Istuin pöntöllä pyöritellen hermostuneesti peukaloitani. Minun teki kovasti mieli runkata, mutta päätin säästää paineeni naista varten. Mutta mielessäni kävi pelottava epäilys, ettei nainen koskaan tulisi. Yhtäkkiä kuulin kuitenkin kolme peräkkäistä koputusta. Avasin oven varovasti, ja nainen astui sisään. Hän lukitsi oven perässään ja katsoi minua arvioivasti.

"Mukavaa että sentään jotkut nuoret pitävät itsensä kunnossa." Hän sanoi hieroen vatsaani, jossa näkyi vatsalihasten rajat.

"Minä taas pidän enemmän sinun kaltaisistasi." Tuumasin, hieroen hänen läskimahaansa kädelläni.

"Mitä tarkoitat?" Nainen kysyi, kumartuen niin että hänen rintansa olivat naamani kohdalla.

"Tarkoitan että pidän... enemmän... isokokoisista." Sanoin hieman ujostellen.

"Senkin törkimys." Nainen sanoi kiusoitellen, minkä jälkeen hän tarrasi kiinni takaraivostani ja työnsi pääni tissiensä väliin. Kullini oli nyt täydessä mitassaan ja se sykki innokkaasti uikkarien alla. Mutta silloin nainen veti pääni pois.

"Opettiko tuo?" Hän kysyi kiusoittelevalla äänellä.

En vastannut mitään vaan työnsin käteni hänen uimapukunsa sisään ja aloin puristella valtavia rintoja. Pyörittelin pikkuhiljaa kovettuvia nännejä sormieni välissä ja välillä taas tarrasin kummastakin tissistä kiinni ja puristin niin paljon kuin jaksoin.
"Oho, taidat todellakin haluta tätä. Mutta lopetahan nyt ettei tissit mene ihan mustelmille." Nainen naurahti ja veti käteni pois rinnoiltaan.
Sitten nainen kumartui ja veti uimahousuni pois, jolloin kyrpäni ponnahti terhakasti pystyyn hänen huuliaan vasten. Nainen teki muutaman hitaan runkkausliikkeen edestakaisin minun vaikeroidessani tuota jumalaista tunnetta.
"Hoidetaan nyt tämäkin asia." Nainen naurahti ja otti kivikovan munan suuhuni.
Hän alkoi imeä sitä ja runkkasi munaani hitaasti edestakaisin.

0

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

        Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
        Perussuomalaiset
        313
        2859
      2. Miksi tunnet vetoa..

        Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
        Ikävä
        106
        2203
      3. Mitä te palstan ihanat naiset

        Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
        Sinkut
        84
        1651
      4. Tapaus Vornanen

        Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
        Maailman menoa
        189
        1541
      5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

        Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
        Ikävä
        67
        1345
      6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

        Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
        Ikävä
        55
        1243
      7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

        Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
        Ikävä
        12
        1094
      8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

        Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
        Suhteet
        20
        1092
      9. Ilona Siekkinen

        Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
        Yhteiskunta
        2
        1039
      10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

        Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
        Turvallisuuspalvelut
        13
        921
      Aihe