Hei. Mistään en ole löytänyt tietoa hamsujen epilepsiasta. Hamsulleni on tullut outoja kohtauksia ja oireita ja kasvattaja epäili sen olevan epilepsiaa, mutta ei vastaa toiseen viestiini jossa kysyin, että jos hamsullani epilepsia on niin kokeeko se kipua tai kärsiikö se? Lääkkeitähän tähän ei ole. :/ Hamsuni on aina ollut poikkeuksellinen ja sillä on ihme "pakko mielteitä". Hamsullani on tosi iso 200 l terraario, monipuolista ruokaa tarjolla (mutta se ei ole ekoista kohtauksista asti syönyt siemensekotuksia ym) ja se saa riittävästi liikuntaa. Kasvattaja jolta hamsuni ostin eilen ollut itse sitä kasvattanut vaan osti sen kasvatukseen, mutta siinä ilmenikin "vika" niin ei voinut sitä kasvatukseen käyttää. Mulla se ei oo tippunu tai mitään, mutta koska en hamsuni vanhemmista tiiä nii en tiiä mistä se ois voinu tulla.. Kohtaukset laukasee stressaavat tilanteet kuten matkustaminen. Tarvin apua! Kiitos.
Epilepsia? Apua äkkiä.
äkkiäapua
2
252
Vastaukset
- keskustelunaloittaja
tuli kirjotus virhe. :/ en ostanut hamsuani (joka on syrkki, naaras, alle vuojen) eilen vaan tarkoitin ei* :)
- Anonyymi
Mulla on sama juttu mutta 80x40 sm häkki (aion päivittää) ja mun hamsu saa kohtauksia jossa se alkaa vaan pyörimään ja joskus jopa kiljumaan yleensä auttaa kun on vaan läsnä ja hamsterin myyjä ei tiedä mitä tämä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278