Uskotteko pappeja

Eräs.Aikuinen

Ei ole olemassa yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi. Tästä huolimatta papit opettaa jumalan totena ja tekevän ihmeitä.
Pidän tälläisiä ihmisiä todella epärehellisinä huijareina.

Kertokaa mielipiteenne, luotatteko pappien opetukseen?

10

98

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adsgags

      En luota mihinkään mitä kirkko sanoo.

    • mnbjhgft

      Usko ja luuleminen on sama asia ja se tarkoittaa, että uskonnollisesti uskotaan esim. jotakin herraa ja miksi ei naistakin jumalaksi tai/ja jumalalttareksi.
      Eri uskon suuntien historiaa tutkimalla selviää useimmiten ymmärtäväisille totuus siitä mitä usko on ollut, saanut aikaan, tehnyt ja teettänyt jne.
      Monilla suunnilla on itse hankkimallaan historiallaan paljon, hyvin paljon omien oppien ja jumalien vastaisia tekoja. Se todistaa, että uskolla eksytetään hyvää opettaen ihmisiä laittomuuksiin. Siitä on rehellisesti asiaa tutkineille ymmärtäväisille selvää näyttöä, todisteita jne.
      Uusien uskojen syntymisiin, uusien lahkojen perustamisiin johtaa usein taloudellisen hyödyn tavoitteleminen ja ehkä juuri sen vuoksi kristinuskon monilla lahkoila on juuret sen kaltaisten pyrkimyksien tavoittelevissa henkilöissä tai/ja ryhmittymissä ja ne eivät silti ole perheyhtiöiksi, osake yhtiöiksi jne rekisteröityjä ja mm. USA:ssa niiden toiminta ollenee täysin verovapaata myös suomesta keräämien tulojen suhteen.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Usko
      "Usko tarkoittaa 1) tietoon perustumatonta käsitystä jostakin, luuloa, 2) luottamusta jonkin olemassaoloon, toteutumiseen, arvoon tai muuhun, 3) uskonnollista vakaumusta, uskontoa: ihmisen vakaumusta jumalan tai muun yli-inhimillisen mahdin olemassaolosta ja tähän turvautumista[1].

      Englannin kielessä sanaa ”usko” vastaa kaksi sanaa: belief (uskomus, vakaumus, käsitys, uskonnollinen usko) ja faith (luottamus, uskonnollinen usko).[2]

      Antiikin kreikkalaisessa retoriikassa usko merkitsi sitä, että kuulija vakuuttui puhujasta joko tiedollisin tai ei-tiedollisin perustein. Vakuuttuessaan kuulija piti puhujan esittämiä näkemyksiä oikeaksi todistettuina. Uskonnonfilosofiassa käsitystä, jonka mukaan usko merkitsee ei-järkiperäistä vakuuttumista jonkin asian totuudesta, kutsutaan nimellä fideismi. Tästä tulkintavasta poikkeaa näkemys, jonka mukaan myös uskonnollinen usko perustuu todisteisiin. Näkökantaa kutsutaan nimellä evidentialismi.

      James Swindalin mukaan uskonnolliseen uskoon liittyy joko julkilausuttu tai lausumaton näkemys ilmoituksesta ja sen tuonpuoleisesta, ylimaallisesta eli transsendentista lähteestä.[3]"

      Joten usko on psyykkisen väkivallan kohtaaksi joutuneen rikollisen aivopesun mielen sairastumisen vakeva seuraus,:

      FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
      uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
      -järjettömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'
      -Ymmärtämättömyydenne:
      'Meillä ei ole ymmärrystä'
      -Ihmisyydestänne luopuminen:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'
      -Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
      -ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
      -Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      HUOMAA, ETTÄ EKSYTTÄJÄN OPIN MUKAAN RIKOKSESTA TEHDÄÄN SYNTI!
      Jotta uskovaisen uskois Jeesuksen sen sovittaneen mutta niin ei ole!:
      "synti" = rikos
      "syntinen" = rikollinen
      "perisyntinen" = saatanaa palvelevien oppi jossa syyttömistä, lapsista ja nuorista tehdään väärää todistusta antamalla rikollisia. Lapsikaste saatanallisuus on yksi perisynti rikoksen muoto jossa lapsena kastettu koulutettuna on velvollinen kastattamaan rikollisesti lapsensa ja siten vie perkeleen perisyntiä sukupolvesta seuraaviin.
      Jokainenn lapsikaste on RIKOS JOSTA KIRKKO JA PAPISTO EI OTA RIKOKSENA VASTUUTA VAAN SIIRTÄÄ SEN PERKELEEN PERISYNTI RIKOKSEKSI LASTEN VANHEMMILLE. HELEVETIN PIRULLISTA SAATANALLISUUDEN VALHEELLISUUTTA.
      TÄSSÄ PAPIN TÖRKEÄÄ VALETTA:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
      "Hei Mirka,
      Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
      Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
      Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
      t. Maarit-pappi"
      TUOSSA YLLÄ OLEVASSA TEKSTISSÄ, ON AINAKIN NELJÄ TÖRKEÄÄ VALETTA!

      #
      Kristityt (IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEET) = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Nk. rikollisuuden miekka sivistystä.

      Kristilliset (IHMISET) = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä IHMISIÄ; seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
      #

      tämä herra ei ole ihmisten jumala joka loi maailman kaikkeuden ja ihmiset...
      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
      (tuo käsky ei ole edes väärennetyssä raamatussa)

    • Volle.From.Tre

      Papit eivät ole ansainneet luottamustani.

    • Minna17

      Minä olen sitämieltä että papit eivät ole rehellisiä. Papit eivät edes sitä kerro, ettei rukoukset toimi millään tavalla. Rukoileminen on oikeasti aivan turhaa ja siitä huolimatta riparilla pitää opetella rukouksia ulkoa ja siellä pitää myös rukoilla. Tässä ei ole järjen häivääkää.

    • Mustavalkoisuus

      -Jos joku fakta on mielestäsi tosi ja sinulla on siihen todisteita, se on sinulle tietoa vasta, kun sinä itse USKOT siihen. Suuri osa valinnoistamme ja näkemyksistämme pohjautuu uskoon. (Tätä minun siis tulee uskoa, että voin sen sinulle kirjoittaa.)

      -Pappismiehet mitä todennäköisimmin myös itse uskovat sanojaan. Näin ollen on meidän kysyttävä: "Valehtelenko, jos itse uskon sanaani?

      • Janos.K

        ""Jos joku fakta on mielestäsi tosi ja sinulla on siihen todisteita, se on sinulle tietoa vasta, kun sinä itse USKOT siihen. ""
        - Faktat ovat faktaa vaikka en uskoisi siihen. Faktat ovat tosiasioita Usko ei muuta satuja todeksi. Ei edes miljardin ihmisen usko.

        ""Suuri osa valinnoistamme ja näkemyksistämme pohjautuu uskoon. (Tätä minun siis tulee uskoa, että voin sen sinulle kirjoittaa.)""
        - Koskee ainoastaan teitä aivopestyjä uskovaisia.

        "" Pappismiehet mitä todennäköisimmin myös itse uskovat sanojaan. ""
        - Tutkimusten mukaan yli 60% papeista on ateisteja. Leipäpappeja, helppo duuni ja kohtuu palkka.

        ""Valehtelenko, jos itse uskon sanaani?""
        - Petät itseäsi. Mitä luulet hyötyväsi siitä? Miksi et tutki uskomuksiasi rehellisesti?


    • Jää.Nainen

      En ole koskaan uskonut kirkon opetukseen.

    • mnjnuununu

      Järkevää tekstitystä...
      Minä ihmettelen sitä, kuinka ihmeessä sellainen virkailija kuin pappi, kehtaa edes tietoisesti saatana palvelevana syyttää Jumalaa JA IHMISIÄ; jumalasta ja ihmisyydestään sekä järjestään luopuneiden kirkon kristittyjen RIKOKSISTA!
      Esimerki...
      Kysyin häneltä:
      "Kertokaa rehellisesti se, että
      millainen Jumala ja Jeesus
      se todellisuudessa kristityillä on
      JOKA
      EI SUOJELE USKOVAISTEN LAPSIAKAAN, TAPPAJILTA, TAPATTAVILTA, RAISKAAVILTA JNE RIKOLLISUUDEN RIKOLLISILTA?"

      ja

      Pirkko-papin törkeä syytös vastauksena tuli näin;
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14373787/pirkko-pappi----#comment-85573787
      #kuunteleva_kirkko
      20.7.2016 17:30
      Hei.
      Täällä on oikein 9 päivää sitten aloitettu ketju minulle. Ja ihmetelty miksi en tule vastaamaan asiallisiin kysymyksiin. Voi sentään, olen tehnyt muita asioita tässä välissä, onneksi nyt huomasin tämän suuren kunnian :) Asiallisia kysymyksiä en löytänyt kuin kaksi, mutta onneksi ne sentään löysin.

      Millainen on Jumala, Jeesus, joka ei suojele uskovaistenkaan lapsia erilaisilta kauheuksilta, kysyttiin. Esitän vastakysymyksen; ihminen on vastuussa omista teoistaan, ei Jumala ole ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan ratkaisuista tai tekemisistä vastuussa. Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista.
      Onko papit vapautettu kirkollisverosta, kysyttiin. Ei ole, tietenkään, miksi olisi. Me maksamme kirkollisveroa iloiten, ihan kuin muutkin seurakunnan jäsenet.
      Ystävällisesti,
      Pirkko-pappi#

      YMMÄRRÄN, että kun oikein iloiten maksaa kirkollisveronsa väärää todistusta jakavan rikollisena, niin taitaa olla jotain saatanallisuuden pimeyttä korvien välissä.
      noh...
      toisaalta tuossa papin vastauksessa tuli vastaus kysymättömään kysymykseenikin..
      "...ihan kuin muutkin seurakunnan jäsenet." eli ihmisyydestään luopuneena on ilmeisesti lehmä sillä muut ovat joko navetoissa tai laitumilla!

      • jnnhbybyby

        tarkistus että pappikin ymmärtäs:
        " Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista."
        SIIS USKONTUNNUSTUKSESSAAN JUMAMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNEENA VÄITTÄÄ RIKOLLELLA ILMAISULLAAN, ETTÄ IHMISET OLIS NIISTÄ RIKOKSISTA JUMALAA SYYTTÄNEET. Eihän kristitty ole ihminen uskontunnustuksen kaltaisena.

        JA KUN EI SAA OLLA REHELLINEN NIIN...
        "Esitän vastakysymyksen; ihminen on vastuussa omista teoistaan, ei Jumala ole ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan ratkaisuista tai tekemisistä vastuussa. "
        SIIS TAAS SYYTTÄÄ IHMISIÄ (ei ihmisyydestä luopuneita) ETTÄ HE kirkkoon kuulumattomia IHMISINÄ OLISIVAT MUKA VASTUUSSA ihmisyydestään luopuneiden RIKOKSISTA!

        herra jumalalleen uskontunnustuksen antaneet ja pappislupauksen omin sanoin luvanneen tulis edes sen verran järjettömänä ymmärtää, että hän on ev.l. herran, saatanaa palvelleen herra jumalansa ikuinen rikollinen itsekkin ja kouluttaa kaltaisekseen ääliöiksi lapsiakin!

        Pirkko-pappikaan EI SAA EDES JUMALAA JA JEESUSTA PALVELLA VAAN....
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        HUOMATKAA, herra jumala KIELSI MYÖS JUMALAN JA JEESUKSENKIN PALVELEMISEN RIKOLLISILTAAN!
        "hänestä" tässä herra jumalan käskyssä tarkoittaa saatanaa, se selviää käskyn sisällöstäkin, herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        TUON KÄSKYN SEURAUKSISTA SUOMALAISITTAIN JOSTA Pirkko-papin MUKAAN IHMISET ON VASTUUSSA eikä ihmisyydestään luopuneet kirkon rikoksen tehneet...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        SIIS NUOKIN RIKOKSET Pirkko-pappi ASETTAA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEENA IHMISTEN RIKOKSIKSI vaikka ne ovat pappien kouluttamien ihmisyydestään luopuneiden rikollisten tekoja.

        Olin eilen ja edelleen järkyttynyt siitä, että suomen valtion kirkon virkailijalla, on niin saatanallisuuden epärehellinen asenne, että viitsii IHMISILLE valehella!
        KYLLÄ SUOMALAISTEN LAPSET JA NUORET ANSAITSEVAT HUOMATTAVASTI PAREMPAA SIVISTYSTÄ KUIN MITÄ saatanaa palveleva valehteleva rikollisuuden pappi opeillaan tarjoaa IHMISYYTTÄKIN VIHAAVANA RIKOLLISENA VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAJANA.


    • Täyteläinen

      Miten papit edes kehtaavat toimia noin raukkamaisesti. Tuputtaa nyt satuja pienille lapsille totena. Roskajoukkoa koko sakki.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      596
      16328
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      46
      14594
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      373
      9231
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5199
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4472
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      162
      2951
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      111
      1780
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1329
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1245
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1227
    Aihe