Ilotulitteet

*****ärsyttää******

Voi ***vetti kun noi teinit on paukutellu papaattejaan tossa pihassa jo 5 päivää!!!!!!! Kuka niille niitä hommaa, vanhemmatko?!? Toivottavasti ei. Kävelin yksivuotiaan kanssa kaupasta kotiin ja noin 13-vuotias poika heitti paukun suoraan meitä kohti.Onneks ei käynyt mitään. Pitäkää nyt jumalauta vanhemmat silmällä niitä kakaroitanne ja PITÄKÄÄ HUOLI ETTEI NE PAUKUT JOUDU LAPSIEN JA TEINIEN KÄSIIN!!!

6

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iia

      Tässä just katson ikkunasta miten vanhempi tuolla pihalla näyttää mallia. Ampuu itse kädestään noita tulisuihkuja ja poika kävelee perässä tehden samoin. Eikä ole kellokaan ihan 18 vielä.
      Ei taida olla valvojiksi vanhemmista. Ostavat itse raketteja kassikaupalla penskoilleen.
      Viisainta olisi tietysti lähteä maalle tänä iltana mut kun sekään ei aina onnaa...

      • zeena

        ei niistä vanhemmista aina valvojiksi ole. Ostavat itselleen vapaata aikaa, jotta voisivat ryypätä rauhassa sillä aikaa.


    • zeena

      Aggressioni heräävät aina Uutena vuotena ja jo ennenkin sitä. Mielestäni jokainen teini, joka käsittelee ilotulitteita voitaisiin vangita!

      • Frozen Heart

        Mitenkä me jotka oikeesti osataan käyttää niitä ja ei aiheuteta mitään haitaa?! Kun ei vaan jakseta roikkua humalaisten vanhempien seurassa, vaaravyöhykkeellä vieläpä. Että raudat käteen vaan, niinkö?!
        Onko sitten parempi että kännipäinen perheenpää ampuu raketteja ties mihin suuntaan kun "on thullut vhähän othettua uudenvuodhen kunniakshi"?
        Sitä paitsi, yli 12-vuotiailla on oikeus ostaa tiettyjä pikkupaukkuja.
        Luultavasti omatkin lapsesi tulevat joskus itse ampumaan raketteja. Ja osa "aikuisista" on jäänyt lapseksi tässä kohtaa, ehkäpä juuri omien vanhempiensa kummallisen hoivavietin takia.
        Järkeä peliin!!!!
        Itse vietin erittäin hauskan ja turvallisen uudenvuoden ystäväni ja ystäväni 2 siskonlapsen kanssa raketteja ampumalla. Kaikilla oli suojalasit ja sitten seisoskeltiin kaukana kun ystäväni ampui raketteja.
        Ei viitsitty jättää lapsia humalaisten "aikuisten" seuraan.
        ELI ÄLKÄÄ YLEISTÄKÖ!!!


      • Sjd82
        Frozen Heart kirjoitti:

        Mitenkä me jotka oikeesti osataan käyttää niitä ja ei aiheuteta mitään haitaa?! Kun ei vaan jakseta roikkua humalaisten vanhempien seurassa, vaaravyöhykkeellä vieläpä. Että raudat käteen vaan, niinkö?!
        Onko sitten parempi että kännipäinen perheenpää ampuu raketteja ties mihin suuntaan kun "on thullut vhähän othettua uudenvuodhen kunniakshi"?
        Sitä paitsi, yli 12-vuotiailla on oikeus ostaa tiettyjä pikkupaukkuja.
        Luultavasti omatkin lapsesi tulevat joskus itse ampumaan raketteja. Ja osa "aikuisista" on jäänyt lapseksi tässä kohtaa, ehkäpä juuri omien vanhempiensa kummallisen hoivavietin takia.
        Järkeä peliin!!!!
        Itse vietin erittäin hauskan ja turvallisen uudenvuoden ystäväni ja ystäväni 2 siskonlapsen kanssa raketteja ampumalla. Kaikilla oli suojalasit ja sitten seisoskeltiin kaukana kun ystäväni ampui raketteja.
        Ei viitsitty jättää lapsia humalaisten "aikuisten" seuraan.
        ELI ÄLKÄÄ YLEISTÄKÖ!!!

        Sinä topici aloittaja, onpa kauhee jos heittää papatin kohti iik sehä onki nii stnan iso pommi, mee muualle täältä. Ja sä viimenen: Suojalasit vie ilon että painu koloos


      • ARGH77489
        Sjd82 kirjoitti:

        Sinä topici aloittaja, onpa kauhee jos heittää papatin kohti iik sehä onki nii stnan iso pommi, mee muualle täältä. Ja sä viimenen: Suojalasit vie ilon että painu koloos

        Ole sinä vi*un ongelmateini hiljaa , ja mene jo sinne äitisi viereen imemään hänen tissiään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe