Voi ***vetti kun noi teinit on paukutellu papaattejaan tossa pihassa jo 5 päivää!!!!!!! Kuka niille niitä hommaa, vanhemmatko?!? Toivottavasti ei. Kävelin yksivuotiaan kanssa kaupasta kotiin ja noin 13-vuotias poika heitti paukun suoraan meitä kohti.Onneks ei käynyt mitään. Pitäkää nyt jumalauta vanhemmat silmällä niitä kakaroitanne ja PITÄKÄÄ HUOLI ETTEI NE PAUKUT JOUDU LAPSIEN JA TEINIEN KÄSIIN!!!
Ilotulitteet
6
408
Vastaukset
- iia
Tässä just katson ikkunasta miten vanhempi tuolla pihalla näyttää mallia. Ampuu itse kädestään noita tulisuihkuja ja poika kävelee perässä tehden samoin. Eikä ole kellokaan ihan 18 vielä.
Ei taida olla valvojiksi vanhemmista. Ostavat itse raketteja kassikaupalla penskoilleen.
Viisainta olisi tietysti lähteä maalle tänä iltana mut kun sekään ei aina onnaa...- zeena
ei niistä vanhemmista aina valvojiksi ole. Ostavat itselleen vapaata aikaa, jotta voisivat ryypätä rauhassa sillä aikaa.
- zeena
Aggressioni heräävät aina Uutena vuotena ja jo ennenkin sitä. Mielestäni jokainen teini, joka käsittelee ilotulitteita voitaisiin vangita!
- Frozen Heart
Mitenkä me jotka oikeesti osataan käyttää niitä ja ei aiheuteta mitään haitaa?! Kun ei vaan jakseta roikkua humalaisten vanhempien seurassa, vaaravyöhykkeellä vieläpä. Että raudat käteen vaan, niinkö?!
Onko sitten parempi että kännipäinen perheenpää ampuu raketteja ties mihin suuntaan kun "on thullut vhähän othettua uudenvuodhen kunniakshi"?
Sitä paitsi, yli 12-vuotiailla on oikeus ostaa tiettyjä pikkupaukkuja.
Luultavasti omatkin lapsesi tulevat joskus itse ampumaan raketteja. Ja osa "aikuisista" on jäänyt lapseksi tässä kohtaa, ehkäpä juuri omien vanhempiensa kummallisen hoivavietin takia.
Järkeä peliin!!!!
Itse vietin erittäin hauskan ja turvallisen uudenvuoden ystäväni ja ystäväni 2 siskonlapsen kanssa raketteja ampumalla. Kaikilla oli suojalasit ja sitten seisoskeltiin kaukana kun ystäväni ampui raketteja.
Ei viitsitty jättää lapsia humalaisten "aikuisten" seuraan.
ELI ÄLKÄÄ YLEISTÄKÖ!!! - Sjd82
Frozen Heart kirjoitti:
Mitenkä me jotka oikeesti osataan käyttää niitä ja ei aiheuteta mitään haitaa?! Kun ei vaan jakseta roikkua humalaisten vanhempien seurassa, vaaravyöhykkeellä vieläpä. Että raudat käteen vaan, niinkö?!
Onko sitten parempi että kännipäinen perheenpää ampuu raketteja ties mihin suuntaan kun "on thullut vhähän othettua uudenvuodhen kunniakshi"?
Sitä paitsi, yli 12-vuotiailla on oikeus ostaa tiettyjä pikkupaukkuja.
Luultavasti omatkin lapsesi tulevat joskus itse ampumaan raketteja. Ja osa "aikuisista" on jäänyt lapseksi tässä kohtaa, ehkäpä juuri omien vanhempiensa kummallisen hoivavietin takia.
Järkeä peliin!!!!
Itse vietin erittäin hauskan ja turvallisen uudenvuoden ystäväni ja ystäväni 2 siskonlapsen kanssa raketteja ampumalla. Kaikilla oli suojalasit ja sitten seisoskeltiin kaukana kun ystäväni ampui raketteja.
Ei viitsitty jättää lapsia humalaisten "aikuisten" seuraan.
ELI ÄLKÄÄ YLEISTÄKÖ!!!Sinä topici aloittaja, onpa kauhee jos heittää papatin kohti iik sehä onki nii stnan iso pommi, mee muualle täältä. Ja sä viimenen: Suojalasit vie ilon että painu koloos
- ARGH77489
Sjd82 kirjoitti:
Sinä topici aloittaja, onpa kauhee jos heittää papatin kohti iik sehä onki nii stnan iso pommi, mee muualle täältä. Ja sä viimenen: Suojalasit vie ilon että painu koloos
Ole sinä vi*un ongelmateini hiljaa , ja mene jo sinne äitisi viereen imemään hänen tissiään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206