Juoksuhousuista

Fite

Käytättekö muut tytöt juoksuhousuja koulussa vaikka ei olisi edes liikuntaa sinä päivänä? Ite tykkään käyttää, koska ne on niin mukavat päällä ja ne korostaa peppua sillee kivasti :D

51

2296

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytänpyp

      Joo kyllä käytän minäki muutekin kun ,likunassa ne on tosi kivatppysty pyllykin näyttää paremalta niissä kyllä ja farkuisaki. :D

    • yks-tyty-täält

      En oikeestaan käytä kun salilla ja joskus himassa, liikuntaa mulla nyt ei koulussa seuraavaan vuoteen edes ole.

    • jfgx

      Mitä merkkii muut suositte? Ite tykkään Nikeista ja niitä mulla onkin kolmin kappalein.

      • yks-tyty-täält

        Mulla itelläni taitaa olla ihan vaan H&M ja yhet niket, mut tykkään melkein niistä H&M trikoista enemmän :D


      • jfgx
        yks-tyty-täält kirjoitti:

        Mulla itelläni taitaa olla ihan vaan H&M ja yhet niket, mut tykkään melkein niistä H&M trikoista enemmän :D

        aijaa :D mulla on ollut yhet H&M trikoot mut omasta mielestä Niket istuu paremmin


    • tytssjoo

      juoksuhousut on älykivat päällä ja tulee kyllä käytettyä välillä vähä liikaaki. Meidän koulussa kyllä aika monella näkyy olevan, että ei kai siinä sit niin.

    • peepee123

      Joo ja systerinkans pissaillaan niihin ja ei näy kun ovat mustatat,kivaa kokeile itse .

      • mustatadidaxet

        Vaihdetaanko?


    • serios

      toimii hyvin kotihousuina

    • Parasta_jalassa

      Käytän juoksuhousuja AINA,salilla,lenkillä,koulussa,kotona,kaupassa. Paras keksintö ever

    • tyttö1509

      joo todellaki joka paikassa! ne tuntuu ja näyttää hyvältä! Tosin ei kaikki tykkää, mut suurin osa... eikä kaikkia voi aina miellyttääkään, joten sitä vaan päälle mikä itestä tuntuu ja näyttää hyvält :)

      • Anonyymi

        Ei kaikkien tarvitse tykätäkkään.. Kuumottava tilanne jos olisi katselemassa kolitsit jalassa ilman boksereita miehenä.. Kyllä näkyisi mielipide pullotuksesta


    • 17vpoika

      Oon poika. Käytän juoksuhousuja vaan lenkillä. Kehtaako pojat käyttää juoksuhousuja arkiasuna? Tytöille se tuntuu olevan sallittua.

    • tyttö1509

      Mulla vaan tulee usein juostessa kakka housuun, ja harmittaa kun se näkyy läpi.

      • Joo toi on ärsyttävää


    • tyttö1509

      Joo. Myydäänköhän missään huomaamattomia juoksuvaippoja?

      • Ilman vaippoja vaan. Ei tuu kukaan häiritsee kun haiset ripulilta.


      • Anonyymi

        Laitat tiukkiksie alle ohuet, mutta tiukat kumihousut, niin kaikki pysyy sisällä.


    • Maria16v

      Jos meen koulun jälkee salille tai on liikkaa sinä päivänä nii käytän.

    • Tytti00

      En oo pitkää aikaa koulussa muita käyttänytkää ko juoksuhousuja

    • Jennika

      Mäkin tykkään käyttää, ko ne on nii mukavat jalas. Käytän tavallisia pikkuhousuja alla,en tykkää yhtää stringeistä. Ei haittaa vaikka pikkarien rajat näkyy, ihasama

    • Poika1234567890

      Käytän juoksuhousuja lähes päivittäin on niin mukavat jalassa. Oon poika

      • poitsu01

        Sama täällä :)


      • jäbä02_hki
        poitsu01 kirjoitti:

        Sama täällä :)

        me too :)


    • Erikaaa

      Käytän ja stringit alla ettei näy rajoja

      • Julia15

        minkä merkkisiä sun juoksuhousut?


      • Erikaaa

        Adidas, nike, underarmour, gymshark, soc, david, 2xu


      • sporttityttö

        casall,soc, addut, puma, underarmour


      • Anonyymi

        Tai sitten vois olla ilman pikkareita.? Ite tykkään käyttää niin. Peppu on hyvä ja ei mikään hierrä
        💪


    • dftgjhudfg

      Sain stondiksen.

    • Trikoopeput

      Kiiltävät ja liukaspintaiset juoksutrikoot on vaan niin sexyn näköisii tiukkapeppuisilla tytöillä.

    • Tyttö14vv

      Meil on kahtena päivänä viikos liikkaa nii aina niinä päivinä tulee sit oltua koko päivä juoksuhousuilla

    • rqwetwey

      En usko että käytätte. Laittakaa kuvia niin uskon

      • Tyttöhg

        Miks pitäs laittaa? Ai että sä setämies saat runkata? Mun ei tarvi laittaa nettii kuvia mun perseestä ko tiiän muutenki et pojat tykkää siit ko ne kattoo sitä koulus


      • rqwetwey
        Tyttöhg kirjoitti:

        Miks pitäs laittaa? Ai että sä setämies saat runkata? Mun ei tarvi laittaa nettii kuvia mun perseestä ko tiiän muutenki et pojat tykkää siit ko ne kattoo sitä koulus

        Sulla ei vaan oo pokkaa, tai sit sun peba ei oo niin hyvä kun sanot


      • Tyttöhg

        Tänäänki mul oli juoksuhousut koulussa ja näin vaikka kuin monen pojan kattovan mun persettä. :)


    • rqwetwey

      En usko, tarvii todistusaineistoa

    • kannatan

      Joo! Tahtoo nähdä!

    • 17poika

      Hei tytöt kannattaa kokeilla juoksuhousuja ja nahkatakkia yhtä aikaa näyttää nii piru hyvälle ja laittakaa mulle ig profiilii jos vaikka kiinnostas tämmöne 17v poika keski suomesta

      • Tyttö17

        En kyl käytä nahkatakkia, mut yleensä mul on lyhyt tuulitakki juoksuhousujen kans


      • 17poika

        Haluuks laittaa sun ig ois kiva tutustuu


    • rqwetwey

      Tyttöhg en ihmettele jos sua katotaan, kasvoojen perusteella mäkin kattoisin sua. Mutta nythän emme tiedä, katsooko ne (myös) peban takia... veikkaan, että sekin on upea

    • Sinnakohta18v

      Käytän melkee joka päivä. Käytän juoksuhousuja paljo enemmä ku farkkuja. Oon amiksesa sellasella alalla josa on melkee vaa tyttöjä, muutama poika vaa. Mul on poikkiski, mut se on eri koulus nii voin huoletta keikistellä muille pojille koulus.

      • Jannika---

        Moido! Mul on eri amiksista 3 poikaa kierrossa, ne ei tiedä toisistaan sanon vaan niille aina kun oon pari päivää poissa et meen niiq tekeen kouluhommia ja tavallaan en valehtele ku ne kouluhommat on nää kaks muuta jätkää. Ni oon rehellinen. Onneks on perintöö ni ei tarvi tressata miten ne opinnot menee. Mut hei kivaa päivää kaikille!


    • Tyttö03

      Mul on juoksuhousut melkee aina koulus ja muutenki arkikäytössä. En tykkää yleensäkkää käyttää farkkuja ko ne kiristää. Juoksuhousut on mukavan chillit

      • kysyjääää

        Tuntuuks ne seksikkäiltä?


      • Tyttö03
        kysyjääää kirjoitti:

        Tuntuuks ne seksikkäiltä?

        Ei.


      • kysyjääää
        Tyttö03 kirjoitti:

        Ei.

        Laita kuva niin arvioin, näyttääks ne seksikkäältä


    • 15v

      Mulla on yleensä koulussa ja muutenki

    • Trikoopeput_for_life

      Kyllä hyvä trikoopeppu kääntää katseita.

    • Xxxxxxxxxxxxxxx

      Tietenki käytän. Kui noloo käyttää jotai verkkareit tai kollareit

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe