Juoksuhousuista

Käytättekö muut tytöt juoksuhousuja koulussa vaikka ei olisi edes liikuntaa sinä päivänä? Ite tykkään käyttää, koska ne on niin mukavat päällä ja ne korostaa peppua sillee kivasti :D
512603
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 51

Vanhimmat

Joo kyllä käytän minäki muutekin kun ,likunassa ne on tosi kivatppysty pyllykin näyttää paremalta niissä kyllä ja farkuisaki. :D

Äänestä

En oikeestaan käytä kun salilla ja joskus himassa, liikuntaa mulla nyt ei koulussa seuraavaan vuoteen edes ole.

Äänestä

Mitä merkkii muut suositte? Ite tykkään Nikeista ja niitä mulla onkin kolmin kappalein.

Äänestä
  • Mulla itelläni taitaa olla ihan vaan H&M ja yhet niket, mut tykkään melkein niistä H&M trikoista enemmän :D

Äänestä

• yks-tyty-täält kirjoitti:

Mulla itelläni taitaa olla ihan vaan H&M ja yhet niket, mut tykkään melkein niistä H&M trikoista enemmän :D

aijaa :D mulla on ollut yhet H&M trikoot mut omasta mielestä Niket istuu paremmin

Äänestä

juoksuhousut on älykivat päällä ja tulee kyllä käytettyä välillä vähä liikaaki. Meidän koulussa kyllä aika monella näkyy olevan, että ei kai siinä sit niin.

Äänestä

Joo ja systerinkans pissaillaan niihin ja ei näy kun ovat mustatat,kivaa kokeile itse .

Äänestä
  • Vaihdetaanko?

Äänestä

toimii hyvin kotihousuina

Äänestä

Käytän juoksuhousuja AINA,salilla,lenkillä,koulussa,kotona,kaupassa. Paras keksintö ever

Äänestä

joo todellaki joka paikassa! ne tuntuu ja näyttää hyvältä! Tosin ei kaikki tykkää, mut suurin osa... eikä kaikkia voi aina miellyttääkään, joten sitä vaan päälle mikä itestä tuntuu ja näyttää hyvält :)

Äänestä
  • Ei kaikkien tarvitse tykätäkkään.. Kuumottava tilanne jos olisi katselemassa kolitsit jalassa ilman boksereita miehenä.. Kyllä näkyisi mielipide pullotuksesta

Äänestä

Oon poika. Käytän juoksuhousuja vaan lenkillä. Kehtaako pojat käyttää juoksuhousuja arkiasuna? Tytöille se tuntuu olevan sallittua.

Äänestä

Mulla vaan tulee usein juostessa kakka housuun, ja harmittaa kun se näkyy läpi.

Äänestä

Joo. Myydäänköhän missään huomaamattomia juoksuvaippoja?

Äänestä
  • Ilman vaippoja vaan. Ei tuu kukaan häiritsee kun haiset ripulilta.

Äänestä

• Laitat tiukkiksie alle ohuet, mutta tiukat kumihousut, niin kaikki pysyy sisällä.

Äänestä

Jos meen koulun jälkee salille tai on liikkaa sinä päivänä nii käytän.

Äänestä

En oo pitkää aikaa koulussa muita käyttänytkää ko juoksuhousuja

Äänestä

Mäkin tykkään käyttää, ko ne on nii mukavat jalas. Käytän tavallisia pikkuhousuja alla,en tykkää yhtää stringeistä. Ei haittaa vaikka pikkarien rajat näkyy, ihasama

Äänestä

Käytän juoksuhousuja lähes päivittäin on niin mukavat jalassa. Oon poika

Äänestä
  • Sama täällä :)

Äänestä

• poitsu01 kirjoitti:

Sama täällä :)

me too :)

Äänestä

Käytän ja stringit alla ettei näy rajoja

Äänestä
  • minkä merkkisiä sun juoksuhousut?

Äänestä

• Adidas, nike, underarmour, gymshark, soc, david, 2xu

Äänestä

• casall,soc, addut, puma, underarmour

Äänestä

• Tai sitten vois olla ilman pikkareita.? Ite tykkään käyttää niin. Peppu on hyvä ja ei mikään hierrä
    💪

Äänestä

Sain stondiksen.

Äänestä

Kiiltävät ja liukaspintaiset juoksutrikoot on vaan niin sexyn näköisii tiukkapeppuisilla tytöillä.

Äänestä

Meil on kahtena päivänä viikos liikkaa nii aina niinä päivinä tulee sit oltua koko päivä juoksuhousuilla

Äänestä

En usko että käytätte. Laittakaa kuvia niin uskon

Äänestä
  • Miks pitäs laittaa? Ai että sä setämies saat runkata? Mun ei tarvi laittaa nettii kuvia mun perseestä ko tiiän muutenki et pojat tykkää siit ko ne kattoo sitä koulus

Äänestä

• Tyttöhg kirjoitti:

Miks pitäs laittaa? Ai että sä setämies saat runkata? Mun ei tarvi laittaa nettii kuvia mun perseestä ko tiiän muutenki et pojat tykkää siit ko ne kattoo sitä koulus

Sulla ei vaan oo pokkaa, tai sit sun peba ei oo niin hyvä kun sanot

Äänestä

• Tänäänki mul oli juoksuhousut koulussa ja näin vaikka kuin monen pojan kattovan mun persettä. :)

Äänestä

En usko, tarvii todistusaineistoa

Äänestä

Joo! Tahtoo nähdä!

Äänestä

Hei tytöt kannattaa kokeilla juoksuhousuja ja nahkatakkia yhtä aikaa näyttää nii piru hyvälle ja laittakaa mulle ig profiilii jos vaikka kiinnostas tämmöne 17v poika keski suomesta

Äänestä
  • En kyl käytä nahkatakkia, mut yleensä mul on lyhyt tuulitakki juoksuhousujen kans

Äänestä

• Haluuks laittaa sun ig ois kiva tutustuu

Äänestä

Tyttöhg en ihmettele jos sua katotaan, kasvoojen perusteella mäkin kattoisin sua. Mutta nythän emme tiedä, katsooko ne (myös) peban takia... veikkaan, että sekin on upea

Äänestä

Käytän melkee joka päivä. Käytän juoksuhousuja paljo enemmä ku farkkuja. Oon amiksesa sellasella alalla josa on melkee vaa tyttöjä, muutama poika vaa. Mul on poikkiski, mut se on eri koulus nii voin huoletta keikistellä muille pojille koulus.

Äänestä
  • Moido! Mul on eri amiksista 3 poikaa kierrossa, ne ei tiedä toisistaan sanon vaan niille aina kun oon pari päivää poissa et meen niiq tekeen kouluhommia ja tavallaan en valehtele ku ne kouluhommat on nää kaks muuta jätkää. Ni oon rehellinen. Onneks on perintöö ni ei tarvi tressata miten ne opinnot menee. Mut hei kivaa päivää kaikille!

Äänestä

Mul on juoksuhousut melkee aina koulus ja muutenki arkikäytössä. En tykkää yleensäkkää käyttää farkkuja ko ne kiristää. Juoksuhousut on mukavan chillit

Äänestä
  • Tuntuuks ne seksikkäiltä?

Äänestä

• kysyjääää kirjoitti:

Tuntuuks ne seksikkäiltä?

Ei.

Äänestä

• Tyttö03 kirjoitti:

Ei.

Laita kuva niin arvioin, näyttääks ne seksikkäältä

Äänestä

Mulla on yleensä koulussa ja muutenki

Äänestä

Kyllä hyvä trikoopeppu kääntää katseita.

Äänestä

Tietenki käytän. Kui noloo käyttää jotai verkkareit tai kollareit

Äänestä

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Fite kirjoitti:

Käytättekö muut tytöt juoksuhousuja koulussa vaikka ei olisi edes liikuntaa sinä päivänä? Ite tykkään käyttää, koska ne on niin mukavat päällä ja ne korostaa peppua sillee kivasti :D

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu