Käytättekö muut tytöt juoksuhousuja koulussa vaikka ei olisi edes liikuntaa sinä päivänä? Ite tykkään käyttää, koska ne on niin mukavat päällä ja ne korostaa peppua sillee kivasti :D
Juoksuhousuista
51
2415
Vastaukset
- käytänpyp
Joo kyllä käytän minäki muutekin kun ,likunassa ne on tosi kivatppysty pyllykin näyttää paremalta niissä kyllä ja farkuisaki. :D
- yks-tyty-täält
En oikeestaan käytä kun salilla ja joskus himassa, liikuntaa mulla nyt ei koulussa seuraavaan vuoteen edes ole.
- jfgx
Mitä merkkii muut suositte? Ite tykkään Nikeista ja niitä mulla onkin kolmin kappalein.
- yks-tyty-täält
Mulla itelläni taitaa olla ihan vaan H&M ja yhet niket, mut tykkään melkein niistä H&M trikoista enemmän :D
- jfgx
yks-tyty-täält kirjoitti:
Mulla itelläni taitaa olla ihan vaan H&M ja yhet niket, mut tykkään melkein niistä H&M trikoista enemmän :D
aijaa :D mulla on ollut yhet H&M trikoot mut omasta mielestä Niket istuu paremmin
- tytssjoo
juoksuhousut on älykivat päällä ja tulee kyllä käytettyä välillä vähä liikaaki. Meidän koulussa kyllä aika monella näkyy olevan, että ei kai siinä sit niin.
- peepee123
Joo ja systerinkans pissaillaan niihin ja ei näy kun ovat mustatat,kivaa kokeile itse .
- mustatadidaxet
Vaihdetaanko?
- serios
toimii hyvin kotihousuina
- Parasta_jalassa
Käytän juoksuhousuja AINA,salilla,lenkillä,koulussa,kotona,kaupassa. Paras keksintö ever
- tyttö1509
joo todellaki joka paikassa! ne tuntuu ja näyttää hyvältä! Tosin ei kaikki tykkää, mut suurin osa... eikä kaikkia voi aina miellyttääkään, joten sitä vaan päälle mikä itestä tuntuu ja näyttää hyvält :)
- Anonyymi
Ei kaikkien tarvitse tykätäkkään.. Kuumottava tilanne jos olisi katselemassa kolitsit jalassa ilman boksereita miehenä.. Kyllä näkyisi mielipide pullotuksesta
- 17vpoika
Oon poika. Käytän juoksuhousuja vaan lenkillä. Kehtaako pojat käyttää juoksuhousuja arkiasuna? Tytöille se tuntuu olevan sallittua.
- tyttö1509
Mulla vaan tulee usein juostessa kakka housuun, ja harmittaa kun se näkyy läpi.
- tyttö1509
Joo. Myydäänköhän missään huomaamattomia juoksuvaippoja?
- Anonyymi
Laitat tiukkiksie alle ohuet, mutta tiukat kumihousut, niin kaikki pysyy sisällä.
- Maria16v
Jos meen koulun jälkee salille tai on liikkaa sinä päivänä nii käytän.
- Tytti00
En oo pitkää aikaa koulussa muita käyttänytkää ko juoksuhousuja
- Jennika
Mäkin tykkään käyttää, ko ne on nii mukavat jalas. Käytän tavallisia pikkuhousuja alla,en tykkää yhtää stringeistä. Ei haittaa vaikka pikkarien rajat näkyy, ihasama
- Poika1234567890
Käytän juoksuhousuja lähes päivittäin on niin mukavat jalassa. Oon poika
- poitsu01
Sama täällä :)
- jäbä02_hki
poitsu01 kirjoitti:
Sama täällä :)
me too :)
- Erikaaa
Käytän ja stringit alla ettei näy rajoja
- Julia15
minkä merkkisiä sun juoksuhousut?
- Erikaaa
Adidas, nike, underarmour, gymshark, soc, david, 2xu
- sporttityttö
casall,soc, addut, puma, underarmour
- Anonyymi
Tai sitten vois olla ilman pikkareita.? Ite tykkään käyttää niin. Peppu on hyvä ja ei mikään hierrä
💪
- dftgjhudfg
Sain stondiksen.
- Trikoopeput
Kiiltävät ja liukaspintaiset juoksutrikoot on vaan niin sexyn näköisii tiukkapeppuisilla tytöillä.
- Tyttö14vv
Meil on kahtena päivänä viikos liikkaa nii aina niinä päivinä tulee sit oltua koko päivä juoksuhousuilla
- rqwetwey
En usko että käytätte. Laittakaa kuvia niin uskon
- Tyttöhg
Miks pitäs laittaa? Ai että sä setämies saat runkata? Mun ei tarvi laittaa nettii kuvia mun perseestä ko tiiän muutenki et pojat tykkää siit ko ne kattoo sitä koulus
- rqwetwey
Tyttöhg kirjoitti:
Miks pitäs laittaa? Ai että sä setämies saat runkata? Mun ei tarvi laittaa nettii kuvia mun perseestä ko tiiän muutenki et pojat tykkää siit ko ne kattoo sitä koulus
Sulla ei vaan oo pokkaa, tai sit sun peba ei oo niin hyvä kun sanot
- Tyttöhg
Tänäänki mul oli juoksuhousut koulussa ja näin vaikka kuin monen pojan kattovan mun persettä. :)
- rqwetwey
En usko, tarvii todistusaineistoa
- kannatan
Joo! Tahtoo nähdä!
- 17poika
Hei tytöt kannattaa kokeilla juoksuhousuja ja nahkatakkia yhtä aikaa näyttää nii piru hyvälle ja laittakaa mulle ig profiilii jos vaikka kiinnostas tämmöne 17v poika keski suomesta
- Tyttö17
En kyl käytä nahkatakkia, mut yleensä mul on lyhyt tuulitakki juoksuhousujen kans
- 17poika
Haluuks laittaa sun ig ois kiva tutustuu
- rqwetwey
Tyttöhg en ihmettele jos sua katotaan, kasvoojen perusteella mäkin kattoisin sua. Mutta nythän emme tiedä, katsooko ne (myös) peban takia... veikkaan, että sekin on upea
- Sinnakohta18v
Käytän melkee joka päivä. Käytän juoksuhousuja paljo enemmä ku farkkuja. Oon amiksesa sellasella alalla josa on melkee vaa tyttöjä, muutama poika vaa. Mul on poikkiski, mut se on eri koulus nii voin huoletta keikistellä muille pojille koulus.
- Jannika---
Moido! Mul on eri amiksista 3 poikaa kierrossa, ne ei tiedä toisistaan sanon vaan niille aina kun oon pari päivää poissa et meen niiq tekeen kouluhommia ja tavallaan en valehtele ku ne kouluhommat on nää kaks muuta jätkää. Ni oon rehellinen. Onneks on perintöö ni ei tarvi tressata miten ne opinnot menee. Mut hei kivaa päivää kaikille!
- Tyttö03
Mul on juoksuhousut melkee aina koulus ja muutenki arkikäytössä. En tykkää yleensäkkää käyttää farkkuja ko ne kiristää. Juoksuhousut on mukavan chillit
- kysyjääää
Tuntuuks ne seksikkäiltä?
- Tyttö03
kysyjääää kirjoitti:
Tuntuuks ne seksikkäiltä?
Ei.
- kysyjääää
Tyttö03 kirjoitti:
Ei.
Laita kuva niin arvioin, näyttääks ne seksikkäältä
- 15v
Mulla on yleensä koulussa ja muutenki
- Trikoopeput_for_life
Kyllä hyvä trikoopeppu kääntää katseita.
- Xxxxxxxxxxxxxxx
Tietenki käytän. Kui noloo käyttää jotai verkkareit tai kollareit
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453