Käytättekö muut tytöt juoksuhousuja koulussa vaikka ei olisi edes liikuntaa sinä päivänä? Ite tykkään käyttää, koska ne on niin mukavat päällä ja ne korostaa peppua sillee kivasti :D
Juoksuhousuista
Fite
512603
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
Vastaukset 51
Vanhimmat
Joo kyllä käytän minäki muutekin kun ,likunassa ne on tosi kivatppysty pyllykin näyttää paremalta niissä kyllä ja farkuisaki. :D
En oikeestaan käytä kun salilla ja joskus himassa, liikuntaa mulla nyt ei koulussa seuraavaan vuoteen edes ole.
Mitä merkkii muut suositte? Ite tykkään Nikeista ja niitä mulla onkin kolmin kappalein.
Mulla itelläni taitaa olla ihan vaan H&M ja yhet niket, mut tykkään melkein niistä H&M trikoista enemmän :D
aijaa :D mulla on ollut yhet H&M trikoot mut omasta mielestä Niket istuu paremmin
juoksuhousut on älykivat päällä ja tulee kyllä käytettyä välillä vähä liikaaki. Meidän koulussa kyllä aika monella näkyy olevan, että ei kai siinä sit niin.
Joo ja systerinkans pissaillaan niihin ja ei näy kun ovat mustatat,kivaa kokeile itse .
Vaihdetaanko?
toimii hyvin kotihousuina
Käytän juoksuhousuja AINA,salilla,lenkillä,koulussa,kotona,kaupassa. Paras keksintö ever
joo todellaki joka paikassa! ne tuntuu ja näyttää hyvältä! Tosin ei kaikki tykkää, mut suurin osa... eikä kaikkia voi aina miellyttääkään, joten sitä vaan päälle mikä itestä tuntuu ja näyttää hyvält :)
Ei kaikkien tarvitse tykätäkkään.. Kuumottava tilanne jos olisi katselemassa kolitsit jalassa ilman boksereita miehenä.. Kyllä näkyisi mielipide pullotuksesta
Oon poika. Käytän juoksuhousuja vaan lenkillä. Kehtaako pojat käyttää juoksuhousuja arkiasuna? Tytöille se tuntuu olevan sallittua.
Mulla vaan tulee usein juostessa kakka housuun, ja harmittaa kun se näkyy läpi.
Joo toi on ärsyttävää
Joo. Myydäänköhän missään huomaamattomia juoksuvaippoja?
Ilman vaippoja vaan. Ei tuu kukaan häiritsee kun haiset ripulilta.
Laitat tiukkiksie alle ohuet, mutta tiukat kumihousut, niin kaikki pysyy sisällä.
Jos meen koulun jälkee salille tai on liikkaa sinä päivänä nii käytän.
En oo pitkää aikaa koulussa muita käyttänytkää ko juoksuhousuja
Mäkin tykkään käyttää, ko ne on nii mukavat jalas. Käytän tavallisia pikkuhousuja alla,en tykkää yhtää stringeistä. Ei haittaa vaikka pikkarien rajat näkyy, ihasama
Käytän juoksuhousuja lähes päivittäin on niin mukavat jalassa. Oon poika
Sama täällä :)
me too :)
Käytän ja stringit alla ettei näy rajoja
minkä merkkisiä sun juoksuhousut?
Adidas, nike, underarmour, gymshark, soc, david, 2xu
casall,soc, addut, puma, underarmour
Tai sitten vois olla ilman pikkareita.? Ite tykkään käyttää niin. Peppu on hyvä ja ei mikään hierrä
💪
Sain stondiksen.
Kiiltävät ja liukaspintaiset juoksutrikoot on vaan niin sexyn näköisii tiukkapeppuisilla tytöillä.
Meil on kahtena päivänä viikos liikkaa nii aina niinä päivinä tulee sit oltua koko päivä juoksuhousuilla
En usko että käytätte. Laittakaa kuvia niin uskon
Miks pitäs laittaa? Ai että sä setämies saat runkata? Mun ei tarvi laittaa nettii kuvia mun perseestä ko tiiän muutenki et pojat tykkää siit ko ne kattoo sitä koulus
Sulla ei vaan oo pokkaa, tai sit sun peba ei oo niin hyvä kun sanot
Tänäänki mul oli juoksuhousut koulussa ja näin vaikka kuin monen pojan kattovan mun persettä. :)
En usko, tarvii todistusaineistoa
Joo! Tahtoo nähdä!
Hei tytöt kannattaa kokeilla juoksuhousuja ja nahkatakkia yhtä aikaa näyttää nii piru hyvälle ja laittakaa mulle ig profiilii jos vaikka kiinnostas tämmöne 17v poika keski suomesta
En kyl käytä nahkatakkia, mut yleensä mul on lyhyt tuulitakki juoksuhousujen kans
Haluuks laittaa sun ig ois kiva tutustuu
Tyttöhg en ihmettele jos sua katotaan, kasvoojen perusteella mäkin kattoisin sua. Mutta nythän emme tiedä, katsooko ne (myös) peban takia... veikkaan, että sekin on upea
Käytän melkee joka päivä. Käytän juoksuhousuja paljo enemmä ku farkkuja. Oon amiksesa sellasella alalla josa on melkee vaa tyttöjä, muutama poika vaa. Mul on poikkiski, mut se on eri koulus nii voin huoletta keikistellä muille pojille koulus.
Moido! Mul on eri amiksista 3 poikaa kierrossa, ne ei tiedä toisistaan sanon vaan niille aina kun oon pari päivää poissa et meen niiq tekeen kouluhommia ja tavallaan en valehtele ku ne kouluhommat on nää kaks muuta jätkää. Ni oon rehellinen. Onneks on perintöö ni ei tarvi tressata miten ne opinnot menee. Mut hei kivaa päivää kaikille!
Mul on juoksuhousut melkee aina koulus ja muutenki arkikäytössä. En tykkää yleensäkkää käyttää farkkuja ko ne kiristää. Juoksuhousut on mukavan chillit
Tuntuuks ne seksikkäiltä?
Ei.
Laita kuva niin arvioin, näyttääks ne seksikkäältä
Mulla on yleensä koulussa ja muutenki
Kyllä hyvä trikoopeppu kääntää katseita.
Tietenki käytän. Kui noloo käyttää jotai verkkareit tai kollareit