Chat ei edelleenkään toimi.
Missä on Suomi24 ylläpito? Vieläkö kinkkua sulatellaan?????
"Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Apache/2.2.15 (CentOS) Server at chat.suomi24.fi Port 80"
CHAT EI TOIMI - INTERNAL SERVER ERROR
7
391
Vastaukset
- Antti.Lempäälästä
Juu, ei pelaa ei.. Samaa heraaj pukkaa aina vain:
"Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Apache/2.2.15 (CentOS) Server at chat.suomi24.fi Port 80" Jos on työntekijäpulaa päivittäjistä niin luulen että niitäkin ihmisiä löytyy jotka sitä hommaa voisivat tehdä myös VIIKONLOPPUISIN... Ei tarttis aina sitten odotella maanantaihin asti kun ylläpito jaksaa vaivautua töihin painelemaan resettinappulaa...
eikö ylläpito vois laittaa tiedotetta missä vika
Juu ei toimi.Olisi jo aika puuttua ylläpidon siihen ,ei toiminut eilenkään.TEHKÄÄ NYT JOTAIN!
- Turha-itkeä
No on niitä parempiakin keskustelupaikkoja. Mitäs tätä jätöstä itkemään.
- Toimii_toisaalla
On parempiakin paikkoja kyllä.
Lukuisien chatin toimimattomuuksien ja huollon laiminlyöntien takia ainakin osa suomi24 chattaajista siirtyi pysyvästi jatkamaan täällä -> http://eurosinkut.net/chat/
Tervetuloa. - aasaaaa
ei toimi ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453