autopesula

kallisauto

Onko kellään kokemusta cleanwheels järvenpää auto pesula?
käytin autoni siellä,en suosittele,paikan omistaja pesi autoni.ihan päin persettä.....

10

1774

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin80

      Kyllä on sama juttu kävi mulle,se Sampo on ihan pelle jätkä :)
      EN SUOSITTELE PAIKKAA. .............

    • SePelleSieltäPesulasta

      No sehän ikävää ettei pesut ole onnistuneet, meillä pestään aika paljon autoja joten sattuuhan niitä epäonnistumisiakin. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että syntymähumala alkoi jo synnäriltä.

      Tulkaa toki vaikka molemmat käymään niin pestään teidät autot uudestaan. Ehkäpä ensi kerralla onnistuu paremmmin. Firman piikkiin tietenkin.

      • Paitajapeppu

        Hu hu mitä porukkaa .onnea vaan yritykselle :)


    • Danske

      Joo meillä kaikilla Järvenpäässä ja Keravalla on kokemuksia ja on ainut hyvä autotiskaamo. Mutta ei ollakaan kilpailijoita vaan ihan autonomistajia.
      Tuollaisten kateellisten mopopoikien pisamanaamojen kannattaa pysyä kotioloissa rasvaamassa kaasukahvojansa housuissa. Pääsikö pieru

    • Aasiakash

      Melekoinen nyrkkipaja ilmeisesti omistaja pakkomyy palveluita eikä itsekään taida tietää mitä tekee.

      Myös ilmapiiri yrityksessä tuntui kireältä.

    • YrittäjäOmistaja

      Itse kun jakelen palautetta teen sen yleensä rakentavasti ja esiinnyn omalla nimelläni.

      En niin tiedä tuosta meidän kireästä ilmapiiristä, mutta kiirettä yleensä pukkaa, se on kyllä hieman rasittavaa. Yksi keino torjua kiirettä olisi hilata hintoja hieman ylöspäin. Tosin ei se viimeksikään auttanut.

      Pakkomyynnistä ajattelen itse, että asiakkaalla on joku tarve (eikä hän välttämättä itsekään tiedä tarkasti mikä se on) ja koitan sitten selvitellä pystytäänkö me jotenkin auttamaan siinä. Usein pystytään, mutta ei tietenkään aina.

      Paikka nyt on mikä on. Firma on ollut siinä 10 vuotta, josta kolme vuotta mun hoidossa. Vaihtaisin heti hallia, kun löytyisi parempi. Vaikka Jäkessä onkin paljon halleja vapaana, pitää olla hyvä sijainti ja öljynerotuskaivot. Me kun käsitellään hiilivetyliuottimia ym. ym, niin ei ole kiva päästellä niitä mihin sattuu. Tällä alalla monet tekee sitäkin.

      Kun aloitin kolme vuotta sitten, en kyllä paljon alasta tiennyt. Mutta ei sitä tietoa ollut firmassakaan. Autot pestiin sienellä (nykyään kintaalla 2bm:llä) ja vahaushommiin oli yksi pesuaine. Nykyään osataan poistaa rauta, suola ja pikikin. Myllytyshommiin taas oli kolme rotary-konetta, hologrammia jäi melko herkästi. Nykyään on hyviä valoja ja epäkeskoneita (rupes), pinnoista saa oikeasti siistit. Että kyllä sanoisin, että omistajakin tietää mitä tekee.

      T. Sampo Nurmi, yrittäjä.

      • Clamp

        Olipas selityksien suuri armeija!

        Menetelmiä voi puolustaa miten tahtoo, mutta se ei muuta ihmisten mielikuvaa yrityksessä. Ja vaikka olisikin kiire, ei se selitä huonoa ilmapiiriä, iloinen työmies (tai nainen) on tuottava.

        Siihen kannattaa puuttua, jos muutkin huomaavat sen jo!


    • nuppikiilto

      Nyt juntit autopesulle ja vahaukseen ei ruostu kottero alta pois!

      • Nuppiinruostetta

        Sittenhän se vasta ruostuu kun tämä sankari touhussaan


    • Anonyymi

      Olen eri mieltä. Cleanwheels tekee hyvää työtä ja luotettavasti. Yritys tunnetaan lapissa asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe