Olen suunnittelemassa reissua perheeni kanssa Malediiveille. Olen hieman vertaillut hotellien sekä lentojen hintoja ja päätynyt siihen lopputulemaan, että Kuredu island olisi hinta-laatusuhteeltaan hyvä (mielipiteitä kaipaisin:).
Nyt haluaisinkin kokeneemmilta kyseiselle saarelle matkustaneilta hieman tietoa:
- Puolihoito, full board vai all in? Uskoisin, että pelkkä aamupala ja illallinen ruoista riittäisi, mutta miten esim. vesi ja muut juomat. Niiden rajaton käyttö ei taida kuulua kuin all inclusive plussaan ja goldiin? All inclusiveen kai kuului myös aktiviteettejä?
-Onko lokakuussa mahdollisesti huonot ilmat? Sadekausi pitäisi ajoittua touko-heinäkuulle, mutta suositelluin matkustusaika joulu-huhtikuu.
-Onko Beach villan ja beach bungalowin tasossa paljon eroa?
Kiitos paljon jos viitsisit vastata, kuitenkin kun suht kallis reissu edessä:)
Ensikertalainen Kuredu island
apuakaipaileva
2
292
Vastaukset
- HyvääReissua
Älä tressaa. Asun Thais ja tästä lentolippu n 120e. Yleensä vietän parin viikon pätkiä kalastellen paikallisten kans pikkusaarilla lähellä Kuredua, muualta kun ei juuri alkoo saa ellei venekuskit oo hommannu. Eka käyntini oli v 1990.
- apuakaipaileva
Kiitos kun jaksoit vastata. Kaikkiin kysymyksiin tulikin vastaus tossa samalla joten muiden ei tarvitse enää vaivautua kun kaikki tarvittava tieto on jo kasassa.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059