Perus baarireissu

VitunLäski

Kävipä tässä joku aika sitten taas tämä perinteinen skenario eli juuh elikkäs olin lauantai-iltana Helsingin Kaivohuoneelle menossa ryyppäämään ja juhlimaan, tavoittenani saada pillua ja jos se ei onnistu, niin vetää ainakin kunnon kännit. No, hain Alkosta salmaripullon ja täytin taskumatin sillä ja noin kello 22:17 saavuin Kaivohuoneelle. Vedin siinä pari kaljaa niinku noin aluksi pohjalle ja pikku hiljaa noin kello 00:55 suuntasin tanssilattialle. Tequilashotteja oli siihen mennessä vedetty ainakin 9, ja taskumatti alkoi kolista tyhjyyttään. No, sain melkein pokattua jonkun hyvä perseisen muijan sieltä mukaan mutta kun ei onnistu niin ei onnistu. Ilmeisesti olin niin vitun jurrissa että olin menny puhumaan jotain paskaa ja olin paria muutakin muijaa menny puristeleen perseestä koska luulin että se auttaa pillun saannissa. Oli jo meinannut heittää ulos koko paikasta. No, tajusin joskus 02:30 paikkeilla että ei vittu eihän tästä tuu mitään ja sitten päätin että antaa lähteä lapasesta oikein kunnolla. Ja eikun baaritiskille ja 5 kaljaa ja 6 geeteetä naamariin. Ja sitten se tapahtui. Ei kestänyt kauaakaan kun sain vuosisadan idean: kusta ja paskoa baarin lattialle. No, siinä sitten tyhjensin rakkoni ja perseeni antaumuksella lattialle, ja siitäkös henkilökunta riemastui. 5 minuutin kuluttua olin 50 € köyhempi ja makasin sammuneena Kaivopuistossa. Joskus 07:40 heräsin siitä sitten darrasena, pää ihan vitun kipeänä ja silmä mustana. Sillä hetkellä ei mikään vituttanut enempää kuin se, että vaikka aidosti tein parhaani yrittäessäni metsästää pillua, meni kaikki silti ihan päin vittua. No, enköhän kuitenkin sinä iltana oppinut, että EI KANNATA KUSTA TAI PASKANTAA BAARIN LATTIALLE.

2

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dragoslav

      Kirjoittaessasi tätä, rivien välistä voi huomata sen, et jäbä on puutteessa. Eikä se väärin ole. Veikkaan et enemmistö äijistä on puutteessa ja pillua saavat vain tietyt marginaaliryhmät, joilla täyttyy perusluonnolliset kriteerit viehätysvoimaan naisten keskuudessa. Eikä se ole mikää ulkonäkö ja raha kysymys lainkaan.

      Äijä vaikuttaa normilta, enkä sua tuomitse tästä millään tasolla, mutta älä puristele perseitä ja tissejä ympäri kännipäissäs. Sun pitäis oppii olla tekemättä tätä vaikka oisit jopa minkälaisis huumeis. Puristelut on aina varma turn-off naisille ja jotkut niistä voi jo ihan ahdistua. Kaiken lisäks se luokitellaan Suomen laissa rikolliseksi toiminnaksi, mutta hyvin yleistä on tollaset puristukset baareissa ja ne eivät yleensä ole niin vakavia kuin pikemminkin vaan vituttavia ja idioottimaisia.

      Hyvä että tiedostat ongelmasi käyttäytymisen suhteen. Olet siirtymässä ongelmasta ratkaisuun.

      Voin sanoo, että se epätoivoisuus mikä huokuu tästä kirjoituksesta netin välityksessä - peilautuu se varmasti myös käytökseesi baarissa. Sen naiset aistivat ja he kiertävät epätoivoisia kaukaa.

      Me miehet päätetään jo alle 5 sekunnissa halutaaks me panna tätä vai ei. Naisilla se on vähän eri juttu. Jos heitä ei kiinnosta se on sit heti heippa, mut jos heihin iskee kiinnostus - he jäävät seuraasi 5 min ottaen selvää kuka oot ja ootko aidosti tollanen. Monet äijät kusee tässä... niin olen minäkin tuhansia kertoja.

      Siks kännisyys ei sytytä ketään naista. Me emme ole aitoja sillo.

      Älä ota tavoitteeks saada pillua, sun mieliala on tällöin hyvin rajoittunut, etkä sä itseasias nauti illasta, vaan mietit vaa tavoitteitas. Runkkaa vaikka ennen baarinmenoa. Kyl se helppaa.

      Mulla itelläni on baareissa tavoite, että MULLA on kaikista eniten hauskaa, olin sit yksin tai porukassa. MUN kanssa on kaikista eniten hauskaa ja kivaa, jos joku feidaa mut... who cares... se ei oo multa yhtään pois ja mieliala ei mikskään muutu. Kyse on psyykkaamisesta.

      Voin sanoo et tää toimii aina, kun oot rehellinen ittelles! Jos kuiteskin on syystä tai toisesta paska fiilis, niin älä ikinä feikkaa et sulla on vitun hyvä fiilis. Se epäaitous huomataan ja se karkottaa. Pyri psyykkaamaan itsees ja sitä myöten sulle tulee aidosti olemaan kaikista eniten hauskaa. Joka ikinen nainen rakastaa hauskuutta. Ei oo tosin todellakaan vielä merkki viisumista naisen piparille, mut anyway ollaa kuitenkin oikealla tiellä.

      Toinen juttu, tee naiselle heti aluks selväksi ootko kiinnostunu siitä siinä mielessä vai ihan kaverimielessä. Sä et ikinä koskaan baareissa (ja salee missään muuallakaan) voi olla naiselle seksikumppani ja samalla hyvä ystävä.

      Tiiät varmaa itekin, naisia ei koskaan haukuta, mut niiden kans voi kiusotella leikisti ja yleensä siitä tykätään. Kaikki ei ehk tykkää, mut se ei oo sun ongelmas;) esim voit kysyy naiselta aluks mikä sen lempinimi on (yleensä niil ei oo) ja siihen perään keksit sille lempinimen vaikka "marsupilami" tai ihan mitä vaan :D pitää olla vähän urpo, mut ei liikaa, eikä all the time.

      Puristelut jätät historiaan. Mut sun pitää vähän saada fyysistä kosketusta naiseen, et teijän suhde etenis uudelle levelille. Tän voi smoothisti tehä halausleikillä. Kysyt siltä vaik et tuutsä stadista, ihan sama mitä se vastaa, niin halaat sitä kuitenkin merkkinä oikeasta vastauksesta. Sit voit kysyy vaikka oks sen lempiväri punanen, jos vastaa kyllä niin sanot "jes hyvä juttu, halataan" jos vastaa et ei nii siihen vaa taas "jes hyvä juttu, halataan" jne. :D siinä ois hauskapitoa itselle.

      Ite ortodoksisena välil vetoan mun slaavilaiseen kulttuuriin missä tutustumisen yhteydessä annetaan kolme poskisuukkoa poskeille. Osa tietää et vaa vedätän, mut silti ovat messis jos on hyvä boogie :)

      Vikana juttuna, jos juttelet vähän aikaa naiselle ja se alkaa sit sanoo "kuka sä luulet olevas?" tai "luuletsä olevas hauska" tai "luuletsä et mä susta kiinnostuisin?" - monet äijä luulee et tässä vaiheessa peli on jo menetetty. Oikeestihan naiset tietoisesti tai alitajunnaisesti vaan testaa miestä oks se aito vai ei. Kiinnostus aitoudesta on myös osoitus kiinnostuksesta ihmistä kohtaan. Et aina jos joku kysyy näitä 'tylyi' kysymyksiä... ota ne aina kohteliasuutena ja pidä hauskaa. Vastaile trollailevasti mut mitenkään reagoimatta siihen huomaavasti eleillä. Chillisti ;) toinen vaihtoehto on se, et nainen kysyttyään tylyn kysymyksen... katot sitä veikeesti viiden sekunnin ajan ja vaihat täysin puheenaihetta. Se viestittää naisille et täs miehes onkin jotain kun ei kussu housuun kysymyksiin vaan on silti keskustelun johtaja.

      Jokainen järkipää silti tajuu et joskus ei jotain oikeesti kiinnosta. Viimestään kolmannesta pitäis painuu vittuun. Jos naista ei kiinnosta, se saattaa olla sisimässään hieman tylsempi persoona joka peittää sitä sen kovaan egokuoreen. Sua se ei taas liikuta karvaakaan, vaan silti sulla on sama hauska vaihe päällä millo tahansa, missä tahansa läpi yön.

      Sit alkaa jengi huomata, et äijä on coool;)

    • Dragoslav

      Ja yks juttu, sä et tosiaan pidä muille hauskaa vaa pidät hauskaa nimenomaan VAIN itsesi vuoks. Tuut aikanaan hämmästymään kuinka moni ihminen on valmis tulemaan messiin sun hauskanpitoon. Otat kaikki lämpimästi messiin. Jos ne lähtee, huono homma niille, bileet jatkuu!;)

      Btw, opettele tanssii jos et tanssi. Ei tarvii ollaa suinkaan maestro, vaan ihan jotain perusjuttuja, niin se näyttää baarilattial jo ihan vitun siistiltä tanssityyliltä. Ne on ihan helppo oppia lyhyessä ajassa. Suomessa liian moni "juntti" ei tanssi (ei edes monet naisistakaan), mut silti monet naiset "kostuu" miehist jotka osaa tanssii. Tanssivat miehet on naisille jotain ihan vitun seksikästä... ihan sama kuin me miehet tanssivien naisten suhteen. On helvetimoinen suuri ässä varsinkin Suomessa osata tanssii ja ennenkaikkea... sä edistät sun omaa hauskuudenpitoa huimasti tanssies ja oot yks siisteimmist tyypeistä baarissa.

      Ja sit käy niinkin päin lopus et naiset tulee puristelee sua :D usko mua, kyllä niitäkin tapauksia on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe