kutupartio

calletti

Olen perustamassa kutupartiota pääsy vaatimus on oltava kantasuomalainen.
Viriili,terve,pervo, on plussaa kestävyys myös joskus saattaa joutua kutemaan useita tunteja peräkkäin,Nais puoliset voivat olla myös ulkomaalaisia jotta kaikille rittäisi kutukaveri

14

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • calle06

      kuinka pääsee mukaan toimintaan

    • Marie-lise

      Olisin itsekin kiinnostunut miesystäväni kanssa. Missä tämä kutuluola sijaitsisi? Onko parin vaihto mahdollista? Tuommeko mukana lääkärintodistukset ettei sukupuoli tauteja ole vai kumillako mennään? Olimme vuosia sitten hollanissa vastaavanlaisessa tapahtumassa koko viikonlopun . Kyllä oli nastaa! Ihmiset olivat mitä ihanimpia ja joka ilta kokoonnuimme ulko porealtaalle josta sitten pistettiin sessiot pystyyn ! (Toki aidattu piha alue)

    • beethooven

      Hyvä että Käpykylässäkin on jotain toimintaa tiedossa. Ei sentään tarvitse enää siellä satunmoisin joskus käydessä kävellä ypöyksin? Yhdessä Veeruskan sen idästä aikoinaan tänne Suomeen adoptoidun parhaan ystävän kanssa pitkin ja poikin niitä hyisiä ja jäätäviä katuja.

    • calletti

      kutemista nahkapetti 36 tuntia titaaninen keinonahka tulossa löysiä afrikkalaisia kaivataan halkaisia 10cm vähintään

      • beethooven

        Siis siitä puhe mistä puute sielläkin päin maailmaa siis?


      • Helsingin_puutos_porvari
        beethooven kirjoitti:

        Siis siitä puhe mistä puute sielläkin päin maailmaa siis?

        Kun olit aikanaan YK joukoissa lohtupoikana siellä öljymäellä. Niin kumpi tuntui paremmalta sun peppureijässä ? Juutalaisen tupeton vai arabin tupeton.
        Ja onko totta ?
        Kun ne touhus sun kanssa. Tulitauko piti sen aikaa ?


      • beethooven

        Voi hyvä pelle-parka. Mä tienasin niillä reissuilla mukavasti fyrkendaalia. Jotta voin sitten nyt jo toisessa Suomen nykyajan lamassa ottaa huomattavasti easymmin kuin monet muut vailla vastaavaa kokemusta olevat reppanat. Muuten Öljymäellä kävin ainoastaan kerran ja totesin sen olevan pelkkää potaskaa koko homman valitettavasti. Damaskoksessa Syyriassa senkin edestä. Huippupaikka oli vielä silloin kyseessä suomalaiselle hyvinkin. Piraatitavaraa halvalla aina kotiin tuomisiksi asti.


      • Kokematon_Reppana
        beethooven kirjoitti:

        Voi hyvä pelle-parka. Mä tienasin niillä reissuilla mukavasti fyrkendaalia. Jotta voin sitten nyt jo toisessa Suomen nykyajan lamassa ottaa huomattavasti easymmin kuin monet muut vailla vastaavaa kokemusta olevat reppanat. Muuten Öljymäellä kävin ainoastaan kerran ja totesin sen olevan pelkkää potaskaa koko homman valitettavasti. Damaskoksessa Syyriassa senkin edestä. Huippupaikka oli vielä silloin kyseessä suomalaiselle hyvinkin. Piraatitavaraa halvalla aina kotiin tuomisiksi asti.

        Annoit siis lohtua kohtuullista korvausta vastaan ? No eikai siinä sitten mitään. Miten on muuten siellä Helsingissä DTM menot ?
        Vai onko teillä "koiran ulkoiluttajilla" joku puisto missä voi tapailla ja pokailla.
        Ja etkai sinä nyt enää vakavaraisena herrasmiehenä toista veloita ? Sentään kuitenkin kahden aikuisen ihmisen vapaaehtoinen haggailu.


      • beethooven

        Voi hellan lettas sentään! Helsingin tunnetuin homokapakka vihdoin ja viimein häipyi tuosta kiven heiton päästä Mannerheimintielle. Sen sijaan entiseen mestaan rakennetaan nyt täyttä häkää kivoja pikkusoppeja niitä kaipaaville uusvarakkaille. Suosittelen vilpittömästi. Itse olen jo vuosikymmeniä pissattanut ja kakattanut uskollista ystävääni Vanhan kirkon puistossa juuri siinä Helsingin 1918 valtaajien muistomerkin välittömässä läheisyydessä ilman muuta. Käpykylässä vieraillessani lempi mesta on ilman muuta juuri se kuulu Koulupuisto. Eipä siellä juuri mitään muuta olekaan olemassa edes. Mitä tulee YK-hommiin aikoinaan kellään meistä pataljoonan jääkäreistä ei ollut uimahousuja polskuttaessamme sponttaanisti Suezin lahdessa rankan työvuoron jälkeen. Sitä olisi pidetty silloin vähintäänkin epänormaalina ilmiönä. Lomilla asia oli ihan kokonaan toisin sitten tietenkin.


      • Jääkärit_mielessä
        beethooven kirjoitti:

        Voi hellan lettas sentään! Helsingin tunnetuin homokapakka vihdoin ja viimein häipyi tuosta kiven heiton päästä Mannerheimintielle. Sen sijaan entiseen mestaan rakennetaan nyt täyttä häkää kivoja pikkusoppeja niitä kaipaaville uusvarakkaille. Suosittelen vilpittömästi. Itse olen jo vuosikymmeniä pissattanut ja kakattanut uskollista ystävääni Vanhan kirkon puistossa juuri siinä Helsingin 1918 valtaajien muistomerkin välittömässä läheisyydessä ilman muuta. Käpykylässä vieraillessani lempi mesta on ilman muuta juuri se kuulu Koulupuisto. Eipä siellä juuri mitään muuta olekaan olemassa edes. Mitä tulee YK-hommiin aikoinaan kellään meistä pataljoonan jääkäreistä ei ollut uimahousuja polskuttaessamme sponttaanisti Suezin lahdessa rankan työvuoron jälkeen. Sitä olisi pidetty silloin vähintäänkin epänormaalina ilmiönä. Lomilla asia oli ihan kokonaan toisin sitten tietenkin.

        Poliitinen agenda. Koiraihmis ja koirankakka poliittinen agenda. Nuoria tiukka kroppaisia miehiä kaipaileva agenda.

        Vanhan porvaris miehen agenda ?


      • Hissutellen
        beethooven kirjoitti:

        Voi hellan lettas sentään! Helsingin tunnetuin homokapakka vihdoin ja viimein häipyi tuosta kiven heiton päästä Mannerheimintielle. Sen sijaan entiseen mestaan rakennetaan nyt täyttä häkää kivoja pikkusoppeja niitä kaipaaville uusvarakkaille. Suosittelen vilpittömästi. Itse olen jo vuosikymmeniä pissattanut ja kakattanut uskollista ystävääni Vanhan kirkon puistossa juuri siinä Helsingin 1918 valtaajien muistomerkin välittömässä läheisyydessä ilman muuta. Käpykylässä vieraillessani lempi mesta on ilman muuta juuri se kuulu Koulupuisto. Eipä siellä juuri mitään muuta olekaan olemassa edes. Mitä tulee YK-hommiin aikoinaan kellään meistä pataljoonan jääkäreistä ei ollut uimahousuja polskuttaessamme sponttaanisti Suezin lahdessa rankan työvuoron jälkeen. Sitä olisi pidetty silloin vähintäänkin epänormaalina ilmiönä. Lomilla asia oli ihan kokonaan toisin sitten tietenkin.

        Oletko beethooffeni hedonistinen nautiskelia ? Vai kohtuu karhumainen puisto ja loossimies ? Ja veikkaanpa, jos menet koulupuiston miehille agendaasi esitteleen. Saattaapi kova kolahtaa.


      • beethooven
        Hissutellen kirjoitti:

        Oletko beethooffeni hedonistinen nautiskelia ? Vai kohtuu karhumainen puisto ja loossimies ? Ja veikkaanpa, jos menet koulupuiston miehille agendaasi esitteleen. Saattaapi kova kolahtaa.

        Pirun kylmää siellä oli menneellä viikolla. Joten tyydyimme parhaan nelijalkaisen pikkuystävän kanssa ainoastaan kiertämään sen ydinkeskustan ydinkorttelin tietenkin. Nippanappa kolme kertaa vuorokaudessa partioiden samalla näkyisikö niitä kamalia sveduja missään? Heh heh, it was huumor only sillä sulassa sovussahan me vierailla mailla kuljetahan aina tietenkin.


    • MrJuha82outolintu

      Onko teillä natsiajattelua tai rikostaustaa?

      • beethooven

        Todellisuudessa ihan peilikuvasti maailmasta ajattelen edelleen. Heh heh ja periksi ei anneta missään milloinkaan ihan syyttä ja suotta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2239
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      227
      2005
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1572
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1541
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1311
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      150
      1281
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      50
      1177
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      66
      1068
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe