Mistä ihmeestä löytäisin netistä puhelimia jotka tukee langatonta latausta.
Latausalustoja kyllä löytyy vaan ei luureja. Millä hakusannalla. en itse keksi.
langattomalle laturille puhelin
12
4275
Vastaukset
Ei niitä kannata hankkia. Lataus on hidasta ja vie välistä energiaa.
- Lumialla
Ehdottomasti kannataa hankkia, niin pääsee johtoviidakosta eroon. Varsinkin radio on hyvä laturi. Heittää vaan puhelimen radion päälle ja alkaa NFC:n avulla kuuntelemaan nettiradiota. Samalla latautuu puhelinkin.
Lumialla kirjoitti:
Ehdottomasti kannataa hankkia, niin pääsee johtoviidakosta eroon. Varsinkin radio on hyvä laturi. Heittää vaan puhelimen radion päälle ja alkaa NFC:n avulla kuuntelemaan nettiradiota. Samalla latautuu puhelinkin.
Johdosta ei päästä näissä vieläkään eroon joten tosiasiassa nykyaikainen langaton lataus on vain "hybridi".
- omakotikullinpuhdas
Lumialla kirjoitti:
Juu kyllä ehdottomasti olen samaa mieltä, kannattaa hankkia niin pääsee piuhoista eroon. Ne ovat aina tiellä, tekevät käytöstä vaikeampaa ja hankaloittavat siivoamista.
- ikiliikkuja-BRAVO
Lumialla kirjoitti:
Minulla on puhelimessa radio, eli kun laitan sen päälle puhelimen akku lataantuu.
Niinpä. omakotikullinpuhdas kirjoitti:
Juu kyllä ehdottomasti olen samaa mieltä, kannattaa hankkia niin pääsee piuhoista eroon. Ne ovat aina tiellä, tekevät käytöstä vaikeampaa ja hankaloittavat siivoamista.
Mutta kun ei niistä piuhoista pääse vielä eroon:) Joku piuha täytyy olla pistorasian ja lataustelineen välillä:) Se OIKEA langaton sähkönsiirto on vasta kehitysasteella kuten esimerkiksi tällainen: http://yle.fi/uutiset/langaton_sahkonsiirto_enaa_senteista_kiinni__kodin_johtoviidakko_sailyy_kuitenkin_viela_pitkaan/8560107
Senvuoksi kutsun tätä tämänhetkistä tekniikkaa "hybridiksi".- Pera58
Parasta on että pistän kännykän joka on yöpöydällä lataustelineellä kuin huomaan että olen unohtanut laittaa sen erikseen latauspistokkeeseen.
Kokemusta 3 v.
Nyt joutuu kärsimään kun peruspuhelimissa joissa vanhukskset (kuten minä) joutuvat ostamaan
kalliin älypuhelimen että ois yösännyn vieressä puhelin josta löytyy virtaa hätätilanteitten vuoksi.
Sen vuoksi pitäisi olla langaton lataus myös senioripuhelimissa.
V. 58 ja vanhempien vahti.
- apinajagorilla
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/categories/departments/wireless_charging/30563/
Ikea kauppaa :
Latauskuoret
Aina valmiina
"Monet älypuhelimet tukevat langatonta lataustekniikkaa, jolloin riittää, että toiminto sallitaan puhelimen asetuksista. Mutta myös niiden puhelinten, jotka eivät tue langatonta latausta, lataaminen onnistuu kätevästi ja langattomasti erikseen myytävien VITAHULT-latauskuorten avulla. Kuoria on saatavilla eri puhelinmalleihin." - lataamo
Ebaysta tsekkailin latausalustoja ja yhdessä myynti-ilmoituksessa väitettiin näin (hieman suomensin =):
Puhelimet joissa latauskuori valmiina:
Samsung Galaxy S6 / Galaxy S6 Edge
Samsung Galaxy S6 edge / Note 5 ( Do not Support Quick Charge )
Sansybg Galaxy Gear S2 / Classic
Lumia 950 950XL
Lumia 930 929 920 1520
Google Nexus 4 5 6 7
SONY Xperia Z3v (Z3 Verizon)
LG G2 ( V Verizon ) V10
Puhelimet joihin voi hankkia lisävarusteena latauskuoren:
LG G2 G3 G4 G Pro 2
Apple iPhone 4 4s 5 5s 5c 6 6plus 6s 6s Plus
Samsung Galaxy S3 S4 S5 & mini Version
Samsung Galaxy Note 2 3 4 4 edge
Samsung Galaxy Alpha A3 A5 A7 A8
Samsung Galaxy J5 J7 On 5 On 7
Nokia Lumia 820 925 1020 830 720
HTC ONE M7 M8 M9 E9 E9 E8 MAX M8-EYE E9 E9
HTC Desire Series One A9 X9
SONY XPERIA Z Z1 Z2 Z3 Z-Ultra
SONY XPERIA Z1 Z3 Z5 COMPACT
SONY XPERIA Z3 Z4 Z5 / Z5 Premium
Eli en mene sanomaan pitääkö paikkaansa...ainoastaan Lumia 820:sen takaan, koskapa mulla semmonen on =). - QiPhones
Tuolla on listaa
http://www.fonesalesman.com/pages/qi-enabled-mobiles - Anonyymi
Tilasin mustetta ja kylkiäisenä tarjottiin laturia jonka arvo olisi 26 euroa.
no muste ja laturi tuli mutta ei se laturi toimi, turhaan tilasin, tuntuu huijaukselta tuollainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1246399Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604082Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503355Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872883Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2801889Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341576- 871436
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141363