Tuttuni puolesta kyselen, mistä löytyisi käyttölinjainen musta labradoriuros astutukseen mielellään Itä-suomesta?
Mistä labbisuros astutukseen?
2
116
Vastaukset
- oigooglea
Tsiisus... Jos harrastaja ihan oikeasti on niin tumpelo, ettei tajua, mistä alkaa kyselemään, niin missähän on vika? Mitään hajua ollut minullakaan, mutta ihan pikaisella googlettelulla löysin puhelinnumeron, josta kysyä neuvoa. Vinkkinä saat tässä linkin sivulle, josta numero löytyy: http://www.labradori.fi/yhdistys/toimihenkilot/
Samaiselta sivustolta löytyi myös muuta tietoa asian tiimoilta, joten siitä vain lueskelemaan. - pentukuumetta
Tarkennan vähän vielä nyt, että hän on ainakin labbisyhdistykselle tehnyt jalostustiedusteluhakemuksen ja ilmeisesti jonnekin muuallekin, en kunnolla itse ole perillä kaikesta, kun olen vain tässä ns. välikätenä auttamassa.
Mutta onko siis muitakin mahdollisia paikkoja jonne ilmoittautua/kysellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490