Hei, olisin avun tarpeessa!

tyhmäkunolen

Nonii. Tätä on monen vaikee ymmärtää, mutta olen kolmetoista vuotias ja luulen olevani raskaana.Olen poikaystäväni kanssa harrastastanut seksiä moneen otteeseen ja ilman ehkäisyjä ku tyhmä olen. Ei ole ensimmäisiäkään menkkoja tullut vieläkään. Luulin ensimmäistä kertaa olevani paksuna jotain pari kuukautta sitten. En ostanut raskaustestiä enkä enään edes ajatellut koko raskaus juttua. Mutta hetiku aloin ajatella sitä hommasin alkoholi juomia ja poltin tupakkia nii paljo ku sielu sieti. Olen koukussa tupakkaan. Mutta asiaan, olen yrittänyt miettiä pääni puhki että mitä teen siinä vaihees jos olenkin raskaana? En todellakaan halua pitää lasta kun olen itsekkin vielä lapsi. Abortin tekisin mutta millä rahalla kun en ole äitilleni kertonut ja ymmärrän niitö jotka sanovat että mun pitää kertoo äitille . mutta en vaan voi enempää pilata hänen elämäänsä. Hetiku rahaa saan käyn ostamassa raskaustestin. Jos pentu on tulossa.. En edes tiedä mitä ajatella..

2

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinisetajatukset

      Hei
      Sähän voit ensin ottaa yhteyttä johonkin alan henkilöön jota sitoo velvollisuus pitää sun tiedot vain teidän kahdenkeskisenä asiana. Esimerkiksi kouluterveydenhoutaja on tällainen. Onhan niitä muitakin. Esim. auttava puhelin.

      Sen henkilön kanssa voit sitten jutella rauhassa ja luottamuksellisesti, eikä sun tarvitse itse kantaa koko huolta sellaisesta asiasta johon sun ikäinen ei vielä ole valmis.

      Vielä muutama asia. Älä käytä päihteitä ton asian hoitoon. Ne ei auta ollenkaan. Pikemminkin pahentaa. Sen lisäks oot tosiaan oikeassa, kun sanot ettet tiedä mitä ajatella. Sun ei kuulukaan ajatella tollaisia asioita yksin.

      Kun olet yhteydessä vaikka siihen kouluterveydenhoitajaan niin voit saada sellasia ratkaisuja jotka poistaa sun ongelmat, kuten raskaustestin vaikea hankkiminen.
      Ammattilaisen avustuksella on asiaa helpompi lähtemään ratkomaan. Myös äidille kertominen voi olla helpompaa kun on ensin jutellut toisen ihmisen kanssa.

      Toivon kaikkea hyvää sulle. Otat tästä varmaksi opiksi.

      • kiitoskiitoskiitos

        Hei. Kiitos paljon. Olenpas tyhmä, kun en heti ajatellut. Nyt pitää vaan ottaa niskast kii ja uskaltautua mennä puhumaan asiasta. Pelottaa ihan kauheana :(


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe