Onko skineille ollut tyypillistä se, että käyvät porukalla päälle?
Käykö skinit porukalla päälle?
3
221
Vastaukset
- iiekknd
6vuotta sitten mun päälle tuli 4 skiniä, niille olisi ollut parempi jos ei ois tullu, nimittäin mulle tuli syytteet 4törkeästä pahoinpitelystä
Tosin olen harrastanut 18vuotiaasta lähtien krav magaa ja mma:ta- hjuyhy
vaan 4? mun päälle kävi 9 poliisikoiraa ja 12 mma raskaansarjan ammattilaista sekä tietysti 9 poliisia. 30 tapon yrityksestä sekä 30 törkeästä vammantuottamuksesta tuli syyte.
Riehaannuin vähän kun olin humalassa, mutten onneks suuttunu sillä sillon niitä ruumiita olis tullu
- xxxxxxxxxxxxx
No onko reilua, että kolme ns. turvapaikkalaista raiskaa suomalaisen nuoren naisen?
He ovat sentään olevinaan turvapaikan tarpeessa. Ei oikein aukene tämä logiikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 883668
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1891453- 771397
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401080Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3251005- 45907
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85890- 96879
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en125852