Tunnustetaan. Rellu ei varmaan ole maailman luotettavin peli, mutta on siinä loistaviakin ominaisuuksia. Kävi nimittäin niin, että käytössäni oli viikonloppuna Corolla Verso 1,8 ja ikävä tuli omaa Lagunaamme. En voi ymmärtää, miten niihin Toyotan ajo-ominaisuuksiin muka tottuisi. Karsea kokonaisuus.
Ei hyvä - Corolla Verso
5
<50
Vastaukset
- Cliolla_mukavasti
Turja teroja on provosoida. Kyllä ne tänne osaa muutenkin.
- Naapurinkangoo
Olen ihmetellyt, kun haukutaan Toyotojen ajo-ominaisuuksia huonoiksi, mutta ei sitten kuitenkaan tarkenneta, että mikä niissä on huonoa. Eikö ratti käänny tai vaihteetko takertelevat, onko iskunvaimennus huono, kiihtyykö huonosti vai jarrutko täristävät, lähteekö herkästi sivuluisuun vai mikä mättää? Ajan nyt Corollalla, aiemmin Avensiksella ja Carinalla. Kaikki toimivat ihan riittävän hyvin. Renaulteista en ole enempi ajanut kuin tuolla vanhalla naapurin Kangoolla, joka nyt on ihan surkea kulkuneuvo. Tietysti aina kun siirtyy tutun auton ratista vieraaseen, niin ajotuntuma on aluksi huono ellei se sitten ole riittävän lähellä entistä tai ylivoimaisesti parempi.
- toytahajosi
Hajosikotoyotasi?
- Huollata-Toyotasi
Jaa ei hyvä. Tässä enemmän painoarvoa kuin mielipiteesi. Elikkäs ikiliikkujanakin pidetty ja muita kuin Toyotia jää tielle useammin ja ne muun merkkiset jopa huomattavasti kalliinpiakin kuin Toyotat.
Älä sorru mustamaalaamaan luotettavaa peliä, vaan korjauta jos vikaa sattuu esiintymään ja taas huolettomia kilometrejä edessäsi. Käytölläkin on merkitystä, rallikuskin peli ei takaa kovin huolettomia kilometrejä ja harvoin autoaan käyttävän akku taas voi olla tyhjä kun varsinkin näillä yli 20 asteen pakkasilla aikoisi lähteä liikenteeseen.
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1447905019654.html
http://www.iltalehti.fi/autot/2016011420958683_au.shtml - Hyvä-ellei-täydellinen
Corolla Verson omistajat, eli ei ihan uusi, mutta pätevä peli, pitänee vaan matalaa profiilia kun autonsa menestyi kuitenkin testeissä kiitettävästi, 2.n sija on hyvä, kun 1 pallia koristaa Porsche 911 ja 4 muuta Toyotaa 10 parhaan sakissa Auto Bildin mukaan.
http://www.iltalehti.fi/autot/2016012020985818_au.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949