riehuja 12233

ihanaaaaaaa

poikaystäväni riehui eilen humalassa ja nakkeli mun diettiruuat jääkaapista lattialle. ainakin 100e edestä ja huusi ettei täällä ole kuin pas...aa jääkaapissa ja kun aloin kuvata sitä touhua, niin rikkoi myös kännykän, etten pysty todistamaan. ja en ollut vielä edes maksanut sitä kännykkää. ja nyt alkoi laittamaan jäljellä olevista ruuista itselleen ruokaa, ja sanoin hänelle, että et syö mun viimesiä ruokia, niin huusi, että show jatkuu. ja riehunta keittiössä. miten saan korvaamaan hänet ne ruuat ja kännykän. jos sillä ei ole edes rahaa.

22

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MakenEntinen

      Todennäköisesti et saa häntä korvaamaan aiheuttamiaan vahinkoja. Voit olla kiitollinen, että selvisit kuitenkin ihan kohtuullisilla oppirahoilla, kun pistät pihalle nyt (tai lähdet itse).

      Tuonkaltainen käytös tuppaa ajan myötä lähes poikkeuksetta lisääntymään ja voimistumaan - katumisista, parannuksentekolupauksista ja rakkaudenvakuutteluista huolimatta. Todennäköisesti hän yrittää tehdä sinusta syyllisen riehumiselleen, ärsytit tai provosoit muka. Kai ymmärrät oman parhaasi? Jos et, se on voi voi.

      P.S. Osta rikotun tilalle ihan halpa käytetty puhelin ja seuraava älyluuri vasta sitten, kun sinulla on siihen raha olemassa.

      • ihanaaaaaaa

        en voi lähteä, koska asunto on minun. nyt se laittaa itelleen ruokaa keittiössä. jos sanon sille jotain, niin alkaa räyhätä. on krapulassa. pitää varmaan olla pari viikkoa syömättä, kun se syö viimeset, mitä ei oo nakellu lattialle. se meinas heittää eilen telkkarinkin lattialle, mut sain kiinni.surkea olo, kun miehen kanssa pitäs tuntea olonsa turvalliseksi, mut ei ole niin. jos eroan, niin jatkan elämää yksin, en luota enää miehiin. mummoni sanoikin aikoinaan mulle että miehet on hyviä otettaissa, mutta piruja pidettäissä. tai jotain sinne päin. suututtaa. kun ei ole ensimmäinen kerta kun on rikkonut tavaroita. esim astioita. olen laittanut kalliit keräilyastiat pois näkyviltä.


      • MakenEntinen
        ihanaaaaaaa kirjoitti:

        en voi lähteä, koska asunto on minun. nyt se laittaa itelleen ruokaa keittiössä. jos sanon sille jotain, niin alkaa räyhätä. on krapulassa. pitää varmaan olla pari viikkoa syömättä, kun se syö viimeset, mitä ei oo nakellu lattialle. se meinas heittää eilen telkkarinkin lattialle, mut sain kiinni.surkea olo, kun miehen kanssa pitäs tuntea olonsa turvalliseksi, mut ei ole niin. jos eroan, niin jatkan elämää yksin, en luota enää miehiin. mummoni sanoikin aikoinaan mulle että miehet on hyviä otettaissa, mutta piruja pidettäissä. tai jotain sinne päin. suututtaa. kun ei ole ensimmäinen kerta kun on rikkonut tavaroita. esim astioita. olen laittanut kalliit keräilyastiat pois näkyviltä.

        No jos et itse voi lähteä, pistä äijä pihalle. Onko taloudenpidossasi jotain vialla, kun sinulla on kalliita keräilyastioita, mutta yhtä puhelinta et pysty ostamaan? Mene sossuun pyytämään ruokarahaa ja kerro, miksi tarvitset apua. Tee se sen jälkeen, kun olet pistänyt jätkän ulkoruokintaan. Ajattele nyt itsekin, onko elämäsi parempaa tuollaisen kanssa vai ilman!? Yritä puhua hänelle rauhallisesti, sano, että sinä et voi kestää tuollaista käytöstä omassa kodissasi enää pätkääkään. Pyydä tarvittaessa joku ystävä tai sukulainen tueksesi. Mutta hankkiudu yhtä kaikki jätkästä eroon ensi tilassa, oikeastaan ihan heti, ennen iltaa.

        Ehkä löydät uuden miesystävän tai sitten et. Luultavasti löydät, mutta on ihan oikein, että olet kriittinen. Olet oppinut jo läksysi, enempää sinun ei tarvitse maksaa (henkisiä eikä taloudellisia) oppirahoja. Jatkatko näin vai et, valinta on yksin sinun. Sinä olet vastuussa itsellesi itsestäsi, et kenellekään tuollaisesta hunsvotista.


    • Ååååööö

      Yhden virheen hän teki tai siis jätti tekemättä ... ...siis ton sun tietokoneen olis voinu polkea paskaks niin olis trolli aloitukset hetkeks loppunut... ....ja jääkaapis oli vain sun laihis ruokaa ja ukon ruoka oli missä ???

    • ihanaaaaaaa

      ihmettelen vaan miehiä, jotka kyllä uskaltaa riehua ,ja mellastaa naisen kämpällä mut ei jonkin ison ja vertaisensa. olen käskenyt lähteä, mutta ei lähde, kun sillä ei ole paikkaa minne mennä. jos soittaa poliisit, niin se tulee takaisin. ei voi ajaa pakkaseen, kun se olis heitteillejättö. taas vaan pitää pelätä milloin seuraava riehuminen alkaa. onkohan tällanen kuinka yleistä.

    • hmmmmmmm

      Ah ydinperheonnea.
      Vai tuliko tää väärälle palstalle?
      Kuka hullu ostaa huntilla dieettimoskaa? Ne on oikeasti torkeän hintansa lisäksi epäterveellisempää kuin kunnon ruoka (jolla en tarkoita tässä makkaraa ja valmisruokia).
      Tee kirjallinen häätöilmoitus, lähetä vaikka kirjattuna niin ei voi väittää ettei ole sitä saanut. Päivämäärän umpeuduttua voit pyytää vaikka virkavallan avuksi ellei herra suvaitse lähteä.

      • Miem

        Tai sit tää Lissu pitää ukon kämppää omanaan ja täyttänyt (ominut) jääkaapin omalla moskallaan... ... voi olla et Lissu saa sen häädön


      • ihhhhhhaaaaanaaaa

        mulle on lääkäri sanonut että mun pitää laihduttaa. sen takia diettiruoka.


      • Äitiopettaa
        ihhhhhhaaaaanaaaa kirjoitti:

        mulle on lääkäri sanonut että mun pitää laihduttaa. sen takia diettiruoka.

        Diettiruoka lihottaa. Ala tekemään normaalia kotiruokaa hyvistä aineksista, niin laihdut ja ukko pysyy myös tyytyväisenä.


    • iihhaanaaaaa

      tuskin itelleni annan häädön. kävin jäpälle ostamassa ruokaa ja tein kunnon pottumuusia ja pihviä. jäpälle ei kelvannut. se laitto itelleen ranskalaiset makkaralla ja munilla. turhaan meni multa ruuanlaitto tolle jätkälle. tarjoilin vielä sänkyyn sen ja haistattelee..meni muuten koko päivä jäpälle ruokaa laittaessa ja ei kelpaa.

    • IHHANNAA

      PERUTAAN HÄÄT.

    • ihhaannaaa

      kohteleekohan se toista naistaan paremmin, jos jätän sen.

    • iihannaa

      tossa se mr sunshine vaan makoilee

    • ihhhhhaaaaanaa

      onkohan se hölmö vai täys idiootti. kuinkahan monelle jäpälle tarjoillaaan ruoka sänkyyn. jos saan toisen miehen, niin en laita sille ollenkaan ruokaa. onko kaikki miehet noin tyhmiä...

    • sukkamehumaija

      Kyllä häätäisin äijän pellolle mutta ensin sanoisin suorat sanat!
      Sun kämppä,sun elämä. Ja jos sun ruoka ei miellytä niin ostakoon herra omansa.
      Mutta tuollaista käytöstä ei tarvitse sietää.
      Mulla kesti aikani pyöriä luusereiden kanssa mutta nyt on mennyt hyvin saman miehen kanssa jo kohta kolmekymmentä vuotta ilman papin aameniakin. Jompikumpi ostaa aina ruokaa jonka syömme yhdessä mutta kummallakin on myös omat herkkusuosikkinsa jonka kumpikin ostaa omilla rahoillaan mielensä mukaan.

      Eikä taatusti ole yhteisiä tilejä ja hyvin ollaan toimeen tultu.

      Heivaa se jätkä pihalle ennenkuin se tekee sulle jotakin!!
      Nimittäin ennemmin tai myöhemmin väkivalta alkaa koskea myös sinua itseäsi eikää jää vain kamojen nakkeluun.

      Toivottavasti tää ei ollu trolli ja te nyt vaan naureskelette siellä...

      Silti,joku näitä lukee ja saa apua omaan tilanteeseensa... Jos ymmärtää....

    • iiiiiiiiiiiiiiiihhhhhh

      pidän metallimusiikista. motörhead on kiva. lenny kilmisterin muistoksi kuuntelen..

      • ydryrdye

        Oot varmaan TODELLA ÄLYKÄS


      • IIIIIIHJKaaaaa

        KUTEN MYÖS


    • iiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      seuraavalle poikaystävälle lataan muusit suoraan naamariin. en kysy pidätkö vai et.

    • sihanaaaaaa

      ja sitä seuraavalle, n iin lätti on nälkäisiä poikaystäviä varten.. että mä heitän sinne mitä jää mun elukoilta tähteeks

    • iiiihaaaaaaaaaaaaa

      ja sitä seurvaalle, että tutiinkos sitä syömään kun on noin nälkäinen katse. sanon että ruokatarjoilu on tästä ravintolasta loppunut.

    • TROLLIon

      Provo blaaaaaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe