huomio suomi

233558

taharrush (games) mistä on nyt lehdissä puhuttu voiko tuota nyt enää pitää normaalina "ihmisen" toimintana? joukolla seksuaalisesti ahdistellaan naisia.nyt ei enää voi löytyä puelestapuhujia tuolle porukalle?

9

81

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 447756858

Merkkeli ja sipilä ne tänne kutsuneet. Ei voi mitään. Naisten pitää osallistua tähän yhteiseen auttamiseen, eikä pienistä marista

• osa_kulttuuria

Raiskaukset on erottamaton osa kulttuuria

• 5555556254

tuntuu että se sipilä on ihan sekasin muutenkin koko jannu...

• jaggenauto

voiskohan siihen lisätä semmosen lisäosan että muutama lihaa syövä hetero suomi-mies sais mennä ulkokehälle kumiluoti kiväärien kanssa? mä oon mukana...

• multikult

Rikollisilla on annettu tulla valtioon, kuka ottaa vastuuden?

• multikult

Miten pitkään menee ennen ku joku "eurooppalaisien arvojen suojaaja" ilmoittaa että ahdistamisesta valittaneet naiset ovat oikeasti rasissmin lietsoija?

• sokeaeiuskallanähdä

Sokeat ei nää, kyse on TERRORISTA.
      Suunnitelmallinen naistenahdistelu toteutettu useassa kaupungissa Euroopassa samanaikaisesti.
      Suomeen on tullut x määrä terroristiseen tekoon valmiita rikollisia.
      Tekijät edelleen vapaana.

• jaggenauto

sipilän mielestä nämä nuoret sorretut mukavat kaverit pitäs vaan palkata töihin....niin no mitäs sitä kanta suomalaisten hädästä välittää...onhan lestadiolaisten ja muslimien ajatuspohja ainakin naisia kohtaan melko samanlainen...mun näkemäni mukaan.

• nnnnnnyyyyyyyyyyyyyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      140
      1745
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1658
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1154
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1107
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe