taharrush (games) mistä on nyt lehdissä puhuttu voiko tuota nyt enää pitää normaalina "ihmisen" toimintana? joukolla seksuaalisesti ahdistellaan naisia.nyt ei enää voi löytyä puelestapuhujia tuolle porukalle?
Vastaukset 9
- 447756858
Merkkeli ja sipilä ne tänne kutsuneet. Ei voi mitään. Naisten pitää osallistua tähän yhteiseen auttamiseen, eikä pienistä marista
- osa_kulttuuria
Raiskaukset on erottamaton osa kulttuuria
- 5555556254
tuntuu että se sipilä on ihan sekasin muutenkin koko jannu...
- jaggenauto
voiskohan siihen lisätä semmosen lisäosan että muutama lihaa syövä hetero suomi-mies sais mennä ulkokehälle kumiluoti kiväärien kanssa? mä oon mukana...
- multikult
Rikollisilla on annettu tulla valtioon, kuka ottaa vastuuden?
- multikult
Miten pitkään menee ennen ku joku "eurooppalaisien arvojen suojaaja" ilmoittaa että ahdistamisesta valittaneet naiset ovat oikeasti rasissmin lietsoija?
- sokeaeiuskallanähdä
Sokeat ei nää, kyse on TERRORISTA.
Suunnitelmallinen naistenahdistelu toteutettu useassa kaupungissa Euroopassa samanaikaisesti.
Suomeen on tullut x määrä terroristiseen tekoon valmiita rikollisia.
Tekijät edelleen vapaana. - jaggenauto
sipilän mielestä nämä nuoret sorretut mukavat kaverit pitäs vaan palkata töihin....niin no mitäs sitä kanta suomalaisten hädästä välittää...onhan lestadiolaisten ja muslimien ajatuspohja ainakin naisia kohtaan melko samanlainen...mun näkemäni mukaan.
- nnnnnnyyyyyyyyyyyyyy
HHHHHHHHHHHHHHHHHH
https://www.youtube.com/watch?v=S4HIEy-OIcQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441