taharrush (games) mistä on nyt lehdissä puhuttu voiko tuota nyt enää pitää normaalina "ihmisen" toimintana? joukolla seksuaalisesti ahdistellaan naisia.nyt ei enää voi löytyä puelestapuhujia tuolle porukalle?
huomio suomi
9
114
Vastaukset
- 447756858
Merkkeli ja sipilä ne tänne kutsuneet. Ei voi mitään. Naisten pitää osallistua tähän yhteiseen auttamiseen, eikä pienistä marista
- osa_kulttuuria
Raiskaukset on erottamaton osa kulttuuria
- 5555556254
tuntuu että se sipilä on ihan sekasin muutenkin koko jannu...
- jaggenauto
voiskohan siihen lisätä semmosen lisäosan että muutama lihaa syövä hetero suomi-mies sais mennä ulkokehälle kumiluoti kiväärien kanssa? mä oon mukana...
- multikult
Rikollisilla on annettu tulla valtioon, kuka ottaa vastuuden?
- multikult
Miten pitkään menee ennen ku joku "eurooppalaisien arvojen suojaaja" ilmoittaa että ahdistamisesta valittaneet naiset ovat oikeasti rasissmin lietsoija?
- sokeaeiuskallanähdä
Sokeat ei nää, kyse on TERRORISTA.
Suunnitelmallinen naistenahdistelu toteutettu useassa kaupungissa Euroopassa samanaikaisesti.
Suomeen on tullut x määrä terroristiseen tekoon valmiita rikollisia.
Tekijät edelleen vapaana. - jaggenauto
sipilän mielestä nämä nuoret sorretut mukavat kaverit pitäs vaan palkata töihin....niin no mitäs sitä kanta suomalaisten hädästä välittää...onhan lestadiolaisten ja muslimien ajatuspohja ainakin naisia kohtaan melko samanlainen...mun näkemäni mukaan.
- nnnnnnyyyyyyyyyyyyyy
HHHHHHHHHHHHHHHHHH
https://www.youtube.com/watch?v=S4HIEy-OIcQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798