taharrush (games) mistä on nyt lehdissä puhuttu voiko tuota nyt enää pitää normaalina "ihmisen" toimintana? joukolla seksuaalisesti ahdistellaan naisia.nyt ei enää voi löytyä puelestapuhujia tuolle porukalle?
huomio suomi
9
81
Vastaukset
- 447756858
Merkkeli ja sipilä ne tänne kutsuneet. Ei voi mitään. Naisten pitää osallistua tähän yhteiseen auttamiseen, eikä pienistä marista
- osa_kulttuuria
Raiskaukset on erottamaton osa kulttuuria
- 5555556254
tuntuu että se sipilä on ihan sekasin muutenkin koko jannu...
- jaggenauto
voiskohan siihen lisätä semmosen lisäosan että muutama lihaa syövä hetero suomi-mies sais mennä ulkokehälle kumiluoti kiväärien kanssa? mä oon mukana...
- multikult
Rikollisilla on annettu tulla valtioon, kuka ottaa vastuuden?
- multikult
Miten pitkään menee ennen ku joku "eurooppalaisien arvojen suojaaja" ilmoittaa että ahdistamisesta valittaneet naiset ovat oikeasti rasissmin lietsoija?
- sokeaeiuskallanähdä
Sokeat ei nää, kyse on TERRORISTA.
Suunnitelmallinen naistenahdistelu toteutettu useassa kaupungissa Euroopassa samanaikaisesti.
Suomeen on tullut x määrä terroristiseen tekoon valmiita rikollisia.
Tekijät edelleen vapaana. - jaggenauto
sipilän mielestä nämä nuoret sorretut mukavat kaverit pitäs vaan palkata töihin....niin no mitäs sitä kanta suomalaisten hädästä välittää...onhan lestadiolaisten ja muslimien ajatuspohja ainakin naisia kohtaan melko samanlainen...mun näkemäni mukaan.
- nnnnnnyyyyyyyyyyyyyy
HHHHHHHHHHHHHHHHHH
https://www.youtube.com/watch?v=S4HIEy-OIcQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888