Aikuisten ongelmia ratkotaan henkilökohtaisesti

vihalintu

Ketkä ovat kaksi vihalintua, niin saavat ratkaista itse ongelmansa.
Kansa voi tarjota vaihtoehtoa.
Kuka salaisen palvelun tekijä on keksinyt hönäyttää koko planeettaa
ennen kuin päättyy kasvoikkain vihalintunsa kanssa, sen jälkeen kun sivulliset ovat kärsineitä? Ei mies ole näin pelkuri! Eikä nainen.

Ehdottakaa ratkaisuja tähän, kun kaksi ihmistä vihaa toistensa, niin mitä pitää tehdä?
Jottei kukaan muua kärsii.

Esimerkiksi kun aikuinen vihaa toista, niin hän saattaa tahtoa vahingoittaa lapsia. Lapsi on viaton ja siksi aikuisen kuuluisi ratkaista ongelmansa vihalintunsa kanssa. Laissa pitää säätää sellainen kohta.

Tosimies voi tapella. Hän tappelee vaikka valvotusti ja tappelijat itse säätävät ehtoja. Tosimies kunnioittaa vihalintunsa ehtoja. Ehtojen pitää olla tasapuoliset, ennen kuin aloittaa ja tunnustetut. Ehdot ovat päämääriä, mitä halutaan tavoittaa. Toiminta ennen ehtoja on väärää ja alentaa vihalinnun arvoa. Arvoton vihalintu on roskaa.

Joskus maapallo vaatii fyysistä ilmenemistä. Suomessa on tiukka fyysisen ilmenemisen laki, mutta erittäin laajaa henkisen väkivallan muotti. Suomalaisesta tulee arvoton kapine. Nainen johtaa ja sen johtamiselle henkisyyden suuruus on ehto. Miehen egolle pitää olla oma ratkaisunsa yhteiskunnassa. Ei voi olla että lapset kuolevat, koska vihalintu toimii niin kuin lääkäri, joka sanoo olevansa parantamassa sairaita mutta on piikittämässä tautia potilaaseen. Korkeasti oppineilla fyysinen olemus on pahasti vääristynyt ja se myös näkyy ajattelussa. He ovat avuttomia ja raukkoja. He ovat naisistuneita ja niiden väkivalta ei ole suoraa. Siksi miehelle olisi tarjoittava suora fysiikan ilmenemismuoto.

Supoammattilainen joka on koira eli juoksija, hänen ei pidä olla karhukirjetasolla toimiva. Hänellä on fyysistä voimaa mutta hänen on harjoitettavaa vastuun ottoa. Tietenkin likaisimmat työt tekevät pahisraukkikset, mutta kuitenkin paremman elämän toivossa - ja kukaan ei elää nuoruuttaan ikuisesti, on tultava rehtien ihmisten kesken ja sovittava säännöt. Ja vaikka tapella valvotusti, sovitusti.

Korkeasti oppineiden supojen, joiden päivä menee ajattelemalla ja tietokoneen äärellä esimerkiksi "miten tapan mahdollisimman paljon vihalintuja mahdollisimman pienellä panoksella", niin he voivat yrittää ratkaista vihasuhteensa ensin henkisen väkivallan avulla ja vasta sitten siirtyä fyysiseen, mutta jälleen kerran molemmissa säännöistä pitää sopia.

Ei ole mitään järkeä hajoittaa toimivaa infrastruktuuria, jota on rakentanut heitä ennen Suomea palvellut hyvinvointi rakennusmiesjoukko siihen laskuun, että diktaattori tahtoo valtaa. Diktatuurin dilemma on se, että se vaihtuu toisella diktatuurilla. Hyvinvointi on pääoma, joka loputtuaan voi koskea. Ei kannata syödä rajattomasti hyvinvoinnin pääomaa, koska se ei ole loputonta. Ei kannata testata toisia ihmisiä rajattomasti, koska kukaan ei ole rajaton, metallista tehty.

Luonnollinen tapa hoitaa suhteita on se, että sanoo suoraan. Tämä on rohkeutta ja kaunista ihmistä. Se että valehtelee, pettää ja alistaa, niin se on alhaista olomuotoa, joka ei saa palkkaa. Lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa pitää pitää erittäin vahingoillisena ja hävitettävää pois ihmiskulttuurista. Ihminen joka pitää omaa perhettään parhaana ja vahingoittaa toisten lapsia oman perheen laskuun, sellainen ihminen on arvoton.

En usko että supolaisen työkuvaan kuuluu pahan teko. En usko että se kuuluu sotilaalliseen kulttuuriin. Kun heidän käytännönsä ovat suistuneet tähän, niin jotakin on pahasti vialla. Rohkeus, Rakkaus ja Rauha ovat tavoittelemisen arvoisia ominaisuuksia.

6

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihalintu

      Emme ehkä näe elävänsä.
      Miltä elämämme tuntuu?
      Tuntuuko teistä elämänne hyvältä?
      Minäkin tunnen eläväni.
      Lapseni tuntee elävänsä.
      Minä rakastan lapseni
      mutta en saa tavata häntä.
      Lapseni tahtoo kovasti nähdä minua
      kun puhuin puhelimessa, mutta
      minä en voi tehdä mitään.
      Kukaan ei välitä
      kun minulle on asetettu turvalukko.
      Sen tekivät Seinäjoen päättäjät.
      He eivät tunne minua ja siksi
      lasten suojelu päätöksen teko on helppoa,
      samalla tavalla kuin emme tunne venäläisiä
      niin vihaamme heitä rajattomasti.
      Vihaamme siis ilmaa, eikä ketään tarkemmin.

      • vihalintu

        Emme näe elävänsä koska kukaan ei opeta meitä henkisyydelle.
        Opimme tekniikaa, me valkoiset ihmiset,
        mutta emme usko tuonpuoleiseen.
        Meidän elämämme loppuu nykyiseen,
        emmekä ajattelee huomista.
        "Siksi voimme tapattaa ketä vain".
        Siksi meidän on laajennettava henkistä kuvaamme
        siitä, mitä on elämää, jota elämme.
        Monikulttuurisuus on eduksi siinä,
        koska ymmärrämme että ihmisiä on erilaisia
        ja meistä tulee suvatsevaisempia.
        Helsinki on aika suvaitsevainen
        mutta pohjoinen ei ole.
        Maaseutu ei ole yhtään.
        Vanha väestö on todella rasistinen.
        Nuorempi väestö ei ole.
        Lapsi ei ole koskaan pahaa, vaan viaton.


      • vihalintu

        Suomessa on ongelma, että ihmiset ovat hiljaa,
        vaikka puhumisella selviäisi monesta onelmasta.
        Lisäksi ihmiset syövät liikaa lihaa
        ja siksi heistä tulee vihalintuja.
        Lisäksi korkesti oppinut voi olla sadisti.
        Lisäksi se, että emme kuuntelee kehoamme.
        Lykkäämme lasten tekoa myöhemmäksi.
        Lisäksi se, että emme asu perheenä, olemme yksinäisiä.
        Lisäksi se, että suomessa on vähän ulkomaalaisia.
        Lisäksi se, että puuttuu luonnollinen synnytys
        ja se, että ihmiset eivät tunne luontoa.

        Nyt kun olen koditon, niin ulkona nukkuminen
        parantaa terveyttäni.
        Olen vapaa.
        Löydän yhteiskunnasta uusia ulottuvuuksia.
        Ja hymyilen.
        En oikeastaan kaipaa liikaa modernia rakennusta.
        Mutta toki kaipaan etelän matkaa.
        Ja perhettäni siinä karavaanarina.
        :-)


      • vihalintu

        Kun supojen toiminta on suistunut pahan viljelyyn ja sotilaiden toiminta on suistunut samaan, niin heitä ei pidä tukea.

        Suomeen siis pitää tuoda sovittu tapaaminen.
        Ei ole miestä sitä, että vihalinnun takia kärsii koko ympäristö, perhe, yhteikunta. Sellainen mies ei ole oikeassa. Siksi pitää ratkaista vihansa henkilökohtaisesti.

        Minua ja perhettäni on ahdisteltu naimisiin menon alusta asti. Tarjoan minua ahdisteleville henkilökohtaista tapaamista yhteisillä ehdoilla, jotta tulevilta tuholta vältyttäisiin, joka kohdistuu Suomalaiseen ja Maailmaan kulttuuriin.

        Minua ovat ahdistelleet Maahanmuottovirasto vaaleatukkainen poliisitoimistotekijä, HKI:n vuokranantaja, vaikka ovat vahempaa väkeä, mutta voimme säännöistä ja välivallan muodosta sopia, minua ovat ahdistelleet, Punkaharjun sosiaalitoimisto, minua on ahdistellut rankemmin Ähtärin kasarmi ja kaupungin työntekijät vissiin ja lopulta minua on tappanut Seinäjoki ja sen outo ilmapiiri. Ja vieläkin he tahtovat minulle pahaa ja seuraavat minua. Toivon että ette kohdista vihaanne lapsiini, koska se ei ole miehekästä. Voimme sopia väkivallan muodosta. Kertokaa. Seinäjoen arvo alenee, koska se jätti tapaamisen väliin. En vain halua jatkaa tyhjiä kierroksia.


      • vihalintu

        Yksi kunta harrastaa väkivaltaa lapsiini, vaikka he ovat todella paljon pienempiä kuin he itse. Tämä on todella outoa sellainen ilmapiiri, jossa lapsille tehdään pahaa. Naiset eivät tappele suoranaisesti. Suomessa naiset eivät edes kosketa ketään. He ovat kylmiä. He puolustavat väkivallattomuutta laissa, mutta he varastavat toisten lapsia ja manipuloivat niillä ihmisiä. Tämä on sairasta naiseutta. Nainen jolla on omia lapsia ei koskaan tee sellaista. Suomessa on paljon sairaita vanhuksia.


      • vihalintu

        Supojen ei kannata nähdä vaivaa sillä, että varastavat rahaa tililtä, häätävät kotoa pois kadulle, hajottavat perheitä ja rokottavat joutavia kipuja ja kuolemia tai pompottavat loputtomasti tuloksetta. Elämällä on tarkoitus, toivon, että Suomalainen viranomainen ei tuhlaa rakasta vanhempien ja lasten aikaa siihen, että ei osaa ottaa päätöksiä oikein tai että he ovat ihmisinä todella todella huonoja ja tahtovat vahingoittaa muita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe