lakki12345

likkaaa

olisko kenelläkään vinkata hyvää ja edullista ripsien pidennystä khao lakissa/parturia :)

4

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennen kävin parturissa aina ennen matkaa. Nykyisin sitten paikan päällä. Jos satutte asumaan eteläisellä khao lak beachillä (emerald, merlin, briza, diamond, sunetra)
      Niin isontien risteyksestä vähän phuketin suuntaan. Ehkä parisataa metriä. No kävelymatkanpäässä kuitenkin. Toisella puolella tietä matala rakennus, jossa muutama liikehuoneisto. Lukee beautiful saloon. 200 thb. Olen ollut tyytyväinen.
      Viime reisulla tosin jouduin käymään lam kaenissa parturissa, ja oli pettymys. Näytin että pois korvilta ja mistä edestä leikataan. Nappasi juuri sen mitä pyysin, ei päältä esim laisinkaan. Aikaa paloi paljon mutta mitään ei juuri tapahtunut. Kun taas tossa toisessa menee aikaa vartin verran, ja siinä jo hierottu niskojakin, joskin se hieronta ei montaa sekunttia kestä.
      Huumorilla piti vain ottaa viimekertainen kokemus.
      Ripsien pidennyksestä ei mulla ole mitään kokemusta sattuneesta syystä :)

      • tossa hehkutusketjussa (ihan lopussa) joku kehui kampaamoa bang niang ssa


    • Hiukset_ojennukseen

      Minulla on mukana kuva sellaisista hiuksista, jotka haluan. Olen saanut ihan mieluiset hiukset, kun olen näyttänyt kuvan. On toiminut Patongilla, Karonilla ja Khao Lakissa. Vaikka naisihminen olen, en ole turhan kranttu. Ainakaan, jos hintaa ajattelee

      • lakki12345

        no joo kiitosta vaan :) pakko melekeen käyrä reissus parturis kun ollaan 5 vkoa ja aikamoonen D- vitamiini ryöppy ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      101
      1912
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1397
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1167
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1148
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      994
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      980
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe