Sähköposti myös puhelimeen

nmfkvlog

Miksi en saa laitettua pp.inet.fi päätteistä sähköpostiosoitettani trend plus malliin? Puhelin on päivitetty.

27

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Postipate5708
      • nmfkvlog

Tulee vähän joka kohdassa "todennus epäonnistui". Pitääkö oll.a se alkuperäinen salasana mikä soneralla on aikoinaan anettu?

• postipate5708

sehan se, jos et sitä salasanaa ole itse muuttanut jälkeenpäin. Eli siis nykyinen voimassaoleva salasana.

• nmfkvlog
        postipate5708 kirjoitti:

sehan se, jos et sitä salasanaa ole itse muuttanut jälkeenpäin. Eli siis nykyinen voimassaoleva salasana.

Joo, olen myynyt liittymiä ja puhelimiakin, mutta en ole koskaan ollut erityisemin kiinostuneempi siitä, joten en paljoa ymmärrä asiasta.

• Kannattaa vaihtaa se vaikkapa Gmailiin. PPinet on jäänne 2000 luvun alun sähköpostipalveluista ja sitä ei kannata enää käyttää koska

- Epäkäytännöllinen
      - Hankala asentaa mobiililaitteisiin
      - Pieni sähköpostitila
      - Maksullinen

• nmfkvlog

Miten tuo vaihto tapahtuu? Mulla on kyllä gmail, mutta ei ns. käytössä.

• meilailija

alkaa käyttämään sitä gmailia, ei kai siinä sen kummempaa, ja hylkää sen ikiaikaisen soneran postin.

• nmfkvlog
        meilailija kirjoitti:

alkaa käyttämään sitä gmailia, ei kai siinä sen kummempaa, ja hylkää sen ikiaikaisen soneran postin.

Ja miten toimii käytännössä? Nyt kaikki toimii ok!

• nmfkvlog
        nmfkvlog kirjoitti:

Paitsi en saa viestejä kännykkkkään

• nmfkvlog kirjoitti:

Ei siinä muuta tarvitse tehdä kuin lähettää PPinet sähköpostituttavillesi viestiä että "Moi! sähköpostini on vaihtunut (Osoite). En käytä enää tätä nykyistä postia".

Näin tuttavat osaavat laittaa viestit tähän Gmailiin.

• nmfkvlog
        Bittisky kirjoitti:

Ei siinä muuta tarvitse tehdä kuin lähettää PPinet sähköpostituttavillesi viestiä että "Moi! sähköpostini on vaihtunut (Osoite). En käytä enää tätä nykyistä postia".

Näin tuttavat osaavat laittaa viestit tähän Gmailiin.

No joo. Osoitettani on jo noin 2000 asiakkaalla, ja haluaisin ne suoraan kännykkään, jotta vois reagoida tarpeeksi nopeasti.

• nmfkvlog kirjoitti:

No joo. Osoitettani on jo noin 2000 asiakkaalla, ja haluaisin ne suoraan kännykkään, jotta vois reagoida tarpeeksi nopeasti.

Silloin siirtymäaika on pidempi mutta kannattaa kyllä tehdä. Saa enemmän hyötyjä kuin haittoja tulevaisuutta ajatellen.

• nmfkvlog kirjoitti:

Miten tuo vaihto tapahtuu? Mulla on kyllä gmail, mutta ei ns. käytössä.

Jos olet laittanut tilisi siihen puhelimeen, niin Gmail toimii jo puhelimen Gmail-sovelluksella. Siis ei ole mitään muodollista vaihtoa, sen kuin alat käyttämään sitä Gmailia.

• okaro kirjoitti:

Jos olet laittanut tilisi siihen puhelimeen, niin Gmail toimii jo puhelimen Gmail-sovelluksella. Siis ei ole mitään muodollista vaihtoa, sen kuin alat käyttämään sitä Gmailia.

Jos Gmail osoite on fiksusti tehty ja se mielyttää. Jos ei ole niin pitää luoda uusi tili.

• mikasiinamaksaa

Bittisky,mite nii maksullinen,nythä sie höpäjät iha omiais.
        Ja,teimpä just LG puhelimeen tuon pp.inet loppuisen sähköpostin noilla Soneran ohjeilla ja meni vajaa minuutti sen tekemisee,ja toimii.

• mikasiinamaksaa kirjoitti:

Bittisky,mite nii maksullinen,nythä sie höpäjät iha omiais.
        Ja,teimpä just LG puhelimeen tuon pp.inet loppuisen sähköpostin noilla Soneran ohjeilla ja meni vajaa minuutti sen tekemisee,ja toimii.

Inet osoite ei ole ilmainen:) Se tulee yleensä Sonera laajakaistaliittymän mukana ainakin ennenvanhaan eli kuuluu hintaan.

• Gmail on hyvä, mutta monet oikeat nimet sähköpostiosoitteissa on jo varattu. Jos olisin itse työnantaja, niin todennäköisimmin lukisin viestin osoitteesta etunimi.sukunumi, kuin joku epämääräinen alias setä69. Onneksi itse kerkesin rekisteröidä omaa nimeä kantavan sähköpostiosoitteen.

• wenge kirjoitti:

Gmail on hyvä, mutta monet oikeat nimet sähköpostiosoitteissa on jo varattu. Jos olisin itse työnantaja, niin todennäköisimmin lukisin viestin osoitteesta etunimi.sukunumi, kuin joku epämääräinen alias setä69. Onneksi itse kerkesin rekisteröidä omaa nimeä kantavan sähköpostiosoitteen.

Siksi kannattaa olla harvinainen nimi tai sukunimi:) Osoite voi olla myös tällainen: http://www.digitoday.fi/data/2014/09/01/tiesitko-naita-kahta-asiaa-gmail-sahkopostiosoitteista/201412115/66

• Nursultan_Von_Tsötterger

Joo, kannattaa ilman muuta vaihtaa etu- sekä sukunimi mahdollisimman harvinaiseksi, että saa hyvän meiliosoitteen.

• sekavaataason
        Bittisky kirjoitti:

Inet osoite ei ole ilmainen:) Se tulee yleensä Sonera laajakaistaliittymän mukana ainakin ennenvanhaan eli kuuluu hintaan.

Ei ole ilmainen mutta kuuluu hintaan? Eli joka tapauksessa se on siinä mukana niin eikö sitä voi silloin "ilmaiseksi" kutsua kun ei siitä tarvitse maksaa että sitä käyttää?

• Antroidi

Hei, minulla on vielä kaksi vuoden 1997 Eunetin tiliä, jotka ovat täysin rauhoittuneet kaikesta roskasta. Sinne tulevat ja sieltä lähtevät eräät tärkeimmät viestit, joihin en halua Googlen pääsevän urkkimaan. Ja älykössäkin toimivat mallikkaasti.

• zyz1

Itsellä on niin gmail sekä soneran pp.inet päätteinen ja jos johonkin vähänkään viralliseen laitan niin se taatusti on soneran.

• Se on väärin mutta kun pää on umpi luuta niin eihän sitä tajua:)

• zyz1

no mikä siinä on väärin ? selitäpä

• Umpiluuta
        Bittisky kirjoitti:

Se on väärin mutta kun pää on umpi luuta niin eihän sitä tajua:)

Ei tajua, kun on umpi luuta. Onko se umpi luuta joku vastaan tai vihtaan liittyvä vapu tai varpu?

• zyz1 kirjoitti:

no mikä siinä on väärin ? selitäpä

Se että jatkaa vanhanaikaisen ja epäkäytännöllisen palvelun käyttöä vaikka parempaa on saatavilla vieläpä täysin ilmaiseksi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3286
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe