Oon vaikka miten yrittäny kaivella...
Voisiko joku kertoa mikä koodi käy radioon ja miten sen saa sinne syötettyä.
Tämmössiä numeroita löysin
Model nro: 22DC279/62T
TOB118
RN279FY0089263
PROD NO: FD(TAI NOLLA) 0300470089263
7700434423TB118
7700434423
Olisin kiitollinen jos joku joka osaa selvittäisi minulle koodin :)
Meganen radion koodi???
9
134
Vastaukset
- mannenvanhako
Radiocode tulee auton mukana kun sen uutena ostoo, kuka on hävittäny coden?
- tässävaihtoehdot
viet auton rellumyyjälle joka ottaa 70euroo rahaa koodista..tai haet koodin itse netistä, voi maksaa 5euroo, taikka ostat uuden soittimen joka ei koodeja kysele ja soi kuuluvasti paremmin..
- Hyvinsuojattu
Se Vi-tun merkki keulassa antaa kyllä jo hyvän suojan ilman koodejakin tälle renuraadiolle, mutta varma on aina varmaa, jos ei itsekkään kuule mitään, niin ei sieltä varaskaan kuule, se siinä hyvä puoli ja voihan sitä itse laulaa tai hyräillä marseileesia tai mikä se napoleonin lempibiisi oli?
- iigori.tulloo.ja.lyö.sua
Lopetappa se automankkojen varastelu ja maksa pirit pillulla niinkuin muutkin...
- EiTäällä
Kukaan ole mitään varastanut, ääni vain kadoksissa joiltain renuinsinöörien suunittelutaidon vuoksi radiosta.
- ostauussoitin
Philipsin radio, koodista joutuu maksamaan. Koodihan pitäisi olla huoltokirjan välissä olevalla luottokortin kokoisella lapulla, merkkihuolto ottaa koodista jopa 90e. Onhan se jotensakin järkevämpää kuin sakujen auton koodaus akun tyhjentymisen jälkeen..
- JaHuoltokirja
hansikaslokerossa, josta varkaan on se helppo löytää, ottaa mukaan.
- Iltatuulenviestieikuulu
Onkos aloittajamummo jo saanut kidekoneensa soimaan?
- kanos008
Kokeiles tommosta kun 0630
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959