PAM, millaisia kokemuksia?

PettynytPamiin

Onko millaisia kokemuksia PAMista? Itse koen, että eipä ne muuta tee kun vie siivun palkasta. Monta monta kertaa olen kollegoideni kanssa ottanut yhteyttä työpaikkakiusaamisen sekä syrjivän käyttäytymisen takia. Tilanne lähtee jo ihan käsistä työpaikallani! Mitään ei kuulemma asialle voi tehdä? Onko todella näin? Mietin vaan tässä että mistä ihmeestä me heille maksetaan. Jos potkut tulee niin saa sitä rahaa muualtakin, ja töitä löytää ku jaksaa etsiä.
Typerä ja turha firma.

9

3941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pamilainen

No, mulla on ollut ihan positiivisia kokemuksia PAMista tähän asti. Pienissä ja helpoissa asioiossa on apu tullut. Mutta nyt kun on iso juttu, niin ei sitten yhtään mitään. Ne ovat aivan törkeästi viivyttäneet juttuni hoitamista vaikka sen ottivat hoitaakseen. Tälläistä palautetta olen saanut myös muilta. Sääli, sillä olen tykännyt tästä liitosta.

• maksaja

Homma ei toimi Pamissa. Olen liittynyt Pamin jäseneksi 01.08.2017 ja valtuuttanut työantajani maksamaan jäsenmaksuni palkasta. Joka tilinauhassa näkyy maksu ja kertymä kuluvalta vuodelta. Mutta Pamin sivuillani ei näy kuin 01.08- 30.09.2017 välinen aika. Lisäksi sivuillani näkyy jäsenmaksuja 1990 luvulta lähtien mikä hämmästyttää suuresti koska en ole ollut jäsen kuin vasta 01.08.2017 alkaen. Olen kirjoittanut Pamille mutta vastausta ei kuulu. Seuraavaksi soitan ennen kuin eroan liitosta. Aikaisemmassa liitossani hommat hoitu ja tiedusteluihin tuli vastaus parissa päivässä.

• Anonyymi

Ihan paska liitto. Ei kannata liittyä. Mielummin YTK. Pamilla olen ollut pitkään jäsenenä. Nyt tammikuulta olin hakenut soveltuvaa päivärähaa - sain myöntävän päätöksen. Mutta nyt olen odottanut helmi-maaliskuulta päätöstä huhtikuun alusta.. Ja nyt (20.4) kirjoittivat, että muka puuttuu hakemus tammikuulta. Mitä ihmettä... Ja kaikissa asioissa ei saa apua Pamilta, niin eroan itse tästä paskasta, eipä tarvitse maksaa isoja summia turhaan.

• Anonyymi

Joo, aika mainiota on Pamin toiminta. Ensin siirsivät minun asiani laittomasta irtisanomisesta johonkin toiselle puolelle Suomea perustellen että on resurssipulaa. Tämän jälkeen minulle soitti käsittelijä joka kertoi että mitään ei kuulemma ole tehtävissä asian tiimoilta ja nosti käsiä ilmaan. No minä puhelimeen sitten suutahdin ja kerroin oman mielipiteeni ja suurinpiirtein jouduin tekemään lähes kaiken heidän puolestaan. Etsin netistä ennakotapaukset ja vastaavat päätökset oikeudenkäynneissä minkä jälkeen sitten ottivatkin asiaa hoitaakseen. No eipä siinä seuraavaksi suurinpiirtein kädet ylhäällä nöyristellen olivat soittaneet työnantajalle selvitystä tapahtuneesta ja kun työnantaja antoi oman näkemyksensä asiasta ja että heillä on todistajia tilanteeseen niin taas pamin kädet ylhäällä ja sanonut työnantajalle että asia jää tälleensä että asia closed. No minä sitten jouduin itse soittamaan työnantajalle ja selventämään tilannetta ja tapahtumia joista sitten ilmenikin että työnantaja on puhunut täyttä paskaa ja minulle aika pitkälti puhuikin itsensä pussiin. Tämän jälkeen kysyin mielipiteitä 3 eri lakimieheltä sekä yhdeltä asianajajalta/varatuomarilta lähettäen kaiken saman materiaalin kuin Pamille sekä selvitykset niin heidän mielipiteensä asiaan oli täysin eri kuin Pamin. Ei voi muuta kuin nauraa kuinka lapsellisen paska liitto. Luulisi heidän olevan työntekijöiden puolella riita-asioissa mutta mennään nöyristelemään työnantajaa joka toiminut laittomasti eikä edes tehdä selvityksiä kunnon kysymyksillä saati riittävän hyvin. Nimimerkillä: Viimeinen päivä tämän liiton alla

• Anonyymi

Täysin sama kokemus itsellä PAM:sta! Lähes identtinen tapaus; ei apua laittomassa irtisanomisessa, vaikka oli ihan selvä juttu ja itselläni kirjalliset todisteet. Työnantajalla ei mitään, vain keksittyjä tarinoita. PAM:n ammattitaidottomat asianajajat päättivät uskoa työnantajan valheita, vaikka itselläni oli todisteet valheita vastaan. Se ei PAM:ia kiinnostanut. Paska liitto ja kallis!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin sama kokemus itsellä PAM:sta! Lähes identtinen tapaus; ei apua laittomassa irtisanomisessa, vaikka oli ihan selvä juttu ja itselläni kirjalliset todisteet. Työnantajalla ei mitään, vain keksittyjä tarinoita. PAM:n ammattitaidottomat asianajajat päättivät uskoa työnantajan valheita, vaikka itselläni oli todisteet valheita vastaan. Se ei PAM:ia kiinnostanut. Paska liitto ja kallis!!!

Moi, kiitos kommenteistasi ja edelliselle myös. Ihan samaa p.skaa täälläkin. Ite kaikki hommat ja Pam ei käytännössä viitsi edes lukea todisteita. oletko vielä liitossa?

• Anonyymi

En näemmä ole yksin. täysin käsittämätöntä touhua niillä. tarinasi kuullostaa surullisen tutulta.

• Anonyymi

Ei ammattimaista toimintaa...juuri liitosta eronnut...sääli kun siihen niin luottanut....halvemmalla saa parempaa..

• Anonyymi00009
      UUSI

Mie erosin pamista vuosi sitten, nyt tulee päivärahasta JHL. Kolmen päivän päätös hakemuksesta. Kaverilla Pamiin viikko. kun saa päivärahaa.
      Mitä ne siellä tekee?
      T. Vesa Luukkanen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      149
      2209
    2. 121
      1495
    3. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      337
      1309
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      67
      1224
    5. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      3
      1201
    6. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1200
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      142
      1192
    8. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1129
    9. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      161
      1086
    10. Onko hän samannäköinen kuin silloin?!

Kun tutustuitte!
      Ikävä
      70
      1024
    Aihe