Lähetin asiasta sähköpostia Nissanille josta pyysivät ottamaan yhteyttä merkkihuoltoon. Tiesin kyllä, ettei se auta ja niinhän se oli.
Kysyin huollosta, onko tullut ilmoituksia ongelmasta?
Olin ensimmäinen, huoltopäällikkö oli huomannut saman vaivan pari kuukautta vanhassa autossaan. Osan vaihdolla ongelma ei poistu, sillä se on suunnitelijan moka. Kehotin informoimaan Nissania ongelmasta!
Niin mikä se virhe sitten on. Vilkun viiksen päässä on valokatkaisija joka on liian herkkä. Huomasin ongelman pimeällä ajaessa, että miksen ollut laittanut ajovaloja päälle. Sitten hoksasin mistä se kiikasti, vilkkuja käyttäessä valokatkaisin pyörähtää huomaamatta parkkiasentoon. Tästähän voi tulla hyvässä lykyssä sakot kun ajelee pimeässä parkeilla. Maksaisikohan se Nissan rangaistusmaksun?
Aiemmissa Qashqai malleissa ei vastaavia ongelmia ole ollut, 9 vuotta auto mallilla ajanut!
Uudessa Qashqaissa suunnitteluvirhe!
QashqainOmistaja9v
3
213
Vastaukset
- Paska_kinneri
Sukulaisuus Ranskalaisiin näkyy ja tuntuu!
- vaitoitsulla
Onko nois jo alumiini vai paistinpannu valua mootorin lohkot? Niin jotta kandeeko ostella vähä ajettuja halavalla vai kandeeko pysyy erossa, ruoste pommeista?
- fdsfgdsfsda
En ole kuullut autosta, jossa moottori olisi ruostunut läpi asti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306