Siis, vanhoilla päivillä hommasin läppärin. Kansalaisopistossa käytynä pari peruskurssia.---Nyt haluaisin osata siirtää linkin vaikkapa keskustelupalstalla toisen aihealueen ketjuun.--Voisiko joku luetella ne vaiheet, mitä pitää tehdä. Selkosuomella.Kiitos etukäteen.
AUTTAKAA MUMMUA SIIRTÄMÄÄN DATAA PAIKASTA TOISEEN
3
114
Vastaukset
- Datanöörirohvessori
Selaimen osoiterivillä maalataan haluttu osoite siniseksi pitämällä hiiren vasenta näppäintä alas painettuna, ja vetämällä näin koko osoitteen yli ns. Maalaamalla. Kun osoite on värjäytynyt kokonaan siniseksi, viedään kursori maalatun alueen päälle, painetaan hiiren oikeaa, sieltä kopioi.
Liittämiseksi, mennään paikkaan johon linkki halutaan liittää, ja hiiren oikeaa painamalla valitaan liitä- jottajotta
Hyvin neuvottu.
- rosvopapparainen
Suomi24:ssä:
1. klikkaa "Jaa" (ei 'kyllä' kuten eduskunnassa, vaan viittaa jakamiseen)
2. aukeaa ikkuna 'kopioi viestin linkki', jossa linkki on valmiiksi "maalattu"
3. valitse 'kopioi' (oletan mummulla olevan suomenkielisen tietokoneen, engl. copy)
4. mene paikkaan (kuten edellinen neuvoja sanoi) ja valitse 'liitä' (paste)
terv. nuori papparainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161111- 351046
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848