Hei. Valmistuin viime toukokuussa levyseppähitsaajaksi, olin työharjoittelussa juuri ennen valmistumistani hitsaajana ja he pyysivät minua jäämään kesätöihin sinne, no minähän jäin. Kesätöiden viimeisenä päivänä johtaja kyseli tulevista amk opinnoista ja siitä mihin olen suuntautumassa siellä. Ja kun kerroin se sanoi et täällä voit sitten suorittaa työharjoittelut ja näyttötyöt.
Jäin vaan miettimään et tarkottiko se et enskesänä menisin sinne hitsaajaks vai inssihommiin tutustumaan.. Mun on nyt pitäny soittaa sinne mutten oo uskaltanu. Mulla on ranteessa ongelmii joten jos joudun hitsaajaksi sinne, joutuisin olemaan aika paljon saikulla. Viime kesänä jouduin ottaa saikkuu jännetuppitulehduksen vuoksi eikä seole vieläkään parantunu.
Onko kukaan päässy ekan amk vuoden jälkeen inssiharjoittelijaksi vai joutuuko kaikki automaattisesti duunariks?
Ekan vuoden työharjoittelu
Mahiksia
2
117
Vastaukset
- Mahiksia
Eikö kukaan ole ollut samankaltaisessa tilanteessa?
- kysyn.mie
Maksoiko ne palkkaakin sun työpanoksesta? Vai onko se vain lapin erikoisuus ettei töistä palkkaa makseta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785236
- 1183608
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403466- 513064
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72309- 242101
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4191638Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91578