Viimeisimmät menkat kesti pari päivää normaalia kauemmin. Heti sen jälkeen valkovuoto tuli runsaammaksi ja haju hirveä. Sen jälkeen alkoi paineen tunne ja tihentynyt virtsaamistarve. Oireet tuntui bakteerivaginoosilta joita mulla aina välillä. Flagyl puikot ei oo auttanu ainaka vielä. Tänään otettiin pissanäyte jossa kaikki ok. Vuosi sitten oli yks hairahdus petihommissa ja siitä kolmen viikon päästä tehtiin klamydiatesti koska hairahduksella sellainen oli. Se kuitenkin nega. Voisko kuitenki olla vielä klamydia? Vai olisko näkynyt sillon testissä?
Alapään ongelmat
Brokenangel456
1
190
Vastaukset
- alavatsat
Koska klamydian itämisaika voi olla 1-3 vkoakin minimissään ja se on ollut partnerilla, testauttaisin uudelleen. Otettiinko pissatestillä (2h rakossa) vai näyttein? Joka tapauksessa, se on syytä testauttaa uudelleen.
On aihetta sulkea pois PID eli sisäsynnytintulehdus. Tälle voi klamydiakin altistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919