Nythän se pitäis perua pakkolait.
Eikö sipilällä ole tarpeeksi hommia
6
61
Vastaukset
Ei pakkolakeja voi perua kun ei niitä ole vielä ole saatu aikaankaan.
On kuitenkin näyttänyt siltä, että sellaiseen devalvaationomaiseen hyppyyn ei muuta keinoa ole. Lievä deflaatio on syntynyt hintojen pienistä alennuksista, mutta ostovoimaa kyllä leikataankin.
Vain nykyinen, riittävän vahva,
Hallitus, voi nuo pakkolaitos saada aikaan jalostaa Suomen taas kansakuntien joukkoon menestyksessään.
Oppositio on kauhuissaan kun hallitus saattaa menestyä. Jos Veäjään kohdistetut pakotteet saadaan loppumaan ja Suomeen kohdistetut niin ikään,niin silloin mennään niin lujaa, että Rinnettä ja SAK:ta hirvittää.Mitkä pakkolaitos pitäisi perua. Eikö ne ensin pitäisi saada aikaan?
Ei sellaista voi perua, jota ei ole olemassakaan!
Kyllä Sipilällä tarpeeksi töitä on ja hallituksella myös. Uusia työpaikkoja on syntynyt, mutta kun työttömyys toisaalta lisääntyy niin ollaan kuin harakka tervatulla katolla
- Kallekankkusson
Ne pakkelit pitäisi kyllä ensin saada aikaan!
- motiu
Sipilä remontoi kämppäänsä matuille. Matut jatkaa lestadiolaisten parhaita lapsiin suuntautuvia harrastuksia kylällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059